Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve gazeteci Haluk Ayyıldız, Spor Gündemi programında Türk futbolunun gündemine dair çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Programda konuşan Haluk Ayyıldız, Fenerbahçe'nin uzun süredir şampiyon olamamasına dikkat çekerek önemli eleştirilerde bulundu.
"2010-2011 sonrasında o ahı sorgulayan yok"
Ayyıldız, "Fenerbahçe 11 yıldır şampiyon olamıyor. Kimse sorgulamıyor kendisini. Niye böyle oluyor diye düşünen yok. 'Bir ah var mı acaba?' diyen yok. 2010-2011 sonrasında o ahı sorgulayan yok. Trabzonspor'un kupası Fenerbahçe'nin müzesinde duruyor, kimse bir şey demiyor. Bak, kaç senedir şampiyon olamıyorsun" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (28)
ARAFİLBOYLU MEHMET
1 yıl önceGERÇEKLERİ SÖYLEYEN HALUK AYYILDIZ YÖNETİCİLERDE SENİN KADAR SÖYLESE MEDYADA KUPA BİZE GELECEK
Güven
1 yıl önceCesaretiniz varsa bu cümleleri RTE sarf edin Trabzonspor un kupasını o gasp etti
Türker
1 yıl önceBırakın şu feneri meneri de Gs maçı ve kupa maçı ne olacak ona bakalım...
AhMeT
1 yıl önce2014 de Fener Sampiyon oldu.Olmasaydı dedigin mantikli olurdu
m b
1 yıl önceBETER OLSUNLAR
Kemal kurt
1 yıl önceİnşallah hiç olamaz artık İstanbul takımları yerine Anadolu takımları yer almalı bize göre her zaman gönüllerin şampiyonu en büyük Trabzonspor haydeeeee
Trabzonlu
1 yıl önceGündemi değişdirmeyin takımın eksiklerini konuşun kupayı nasıl alırız hangi bölgelere transfer lazım bunları konuşun bırakın feneri.
Hasan
1 yıl önceHiçbir haram yiyen bşına gelen kötülükleri haksız kazançtan sağlandığını düşünmüyor. Çünkü insanlarda helal haram kavramı kalmamış. Manevi değerler ölmüş. Etik diye birşey kalmamış. Hayat kazanmak ama sadece kazanmak uğruna kurgulanmış. Nasıl kzanıldığına bakılmaz olmuş. O şekil kupayı, o şekil kazanmayı kendi adıma asla istemem. Allah herkese müstehakkını versin
Ateş
1 yıl önceMaçaları yemez
İLAHİ ADSLET
1 yıl önceYok yaa.. Feneri niye bırakalım. Binlerce mazlumların ahını almıştır. Çıkacak aheste aheste..Hem de sonsuza kadar,
FAZİLET
1 yıl önceNe olur, kurtar bizi diye ona yalvarıp yakaran ben değildim
FAZİLET
1 yıl önceHiç değişmeyen kör bir zihniyetle haksızlığı ve adaletsizliği sahiplendikçe, erdemli insanlar gibi pardon diyip helallik istenmedikçe bu azap sürüp gidecektir.
Neco
1 yıl önceO sezon uefa şamp lig ne niye fb yerine ts aldı onlarda biliyordu fb nin şike yaptığını sayın cb.de biliyor ama fenerliye susuyor
NDedi
1 yıl önceaynen helal olsun gerçek bu!
TRABZON61
1 yıl önceTRABZONSPOR un Kupasını DEM PARTİ haricinde hepsi GASP etti.. Tabi DEM PARTİ de TRABZONSPOR u sevdiğinden değil o günün şartlarında sıradışı olmak için TRABZONSPOR u savundu... Eğer işi siyasete bağlayacaksan önümüzdeki seçimlerde DEM PARTİ ye oyunu ver... Kemal KILIÇTAR OĞLU ve BAHÇE li daha şike patlak verdiği zamanların ilk günlerinde soluğu FENERBAHÇE TESİSLERİNDE alıp FENERBAHÇE yi savunmuşlardır...
TRABZON61
1 yıl önceBoşuna LANETLİ KULÜP demiyoruz... Bu sene TFF top yekün FB ye çalışmasına rağmen durum bu...
TS 61
1 yıl önceTS un müzesinde olmadıgı sürece fb iflah olmaz
Can
1 yıl önceGs maçı yaklaştı ya ver gazı çevir yanmasın uyanın artık kullandırtmayın kendinizi
Kasım
1 yıl önceKim neyi savunursa savunsun.. yetki kimde hukumette. Hükumet ne isterse onu yapar... akp ye laf edilmesin diye baskalarinida işin içine katma çabası senin ki... anca koyunlar yer o samanı
MntxZ
1 yıl önceAynen öyle ! O dönemde bir kız çocuğu Rte’ye, “şampiyonluk kupamız nerde” ?? Cevap: “Trabzonspor şampiyon olmadı ki” İnanmayan araştırabilir o açıklamayı !!
Ahmet Birincioğlu
1 yıl önceFederasyon başkanı Nereli?İlk söylemlerinde kupayı alacaktı? Aldı mı?
TRABZON61
1 yıl önceYetkinin kimde olduğunun önemi yok... Muhaleffetteyken eğer haklının yanında olmuyorsan demekki iktirar olmuş olsalardı TRABZONSPOR u şikeden küme düşürürlerdi... İşiniz gücünüz siyaset...
Renatti
1 yıl önceKupa RTE nin talimatı ile orada. Bir gecede kanun çıkardı feneri aklamak için. Varmı yüzüne söyleyecek cesaret sahibi siyasi.
Cemal
1 yıl önceSiyaset yapmanın bir manası yok.
Osman61
1 yıl önce2010/2011 o kupa orada durdukca fb ebedi şampion olamaz
Robert the Bruce
1 yıl önceTrabzon kimin ahını aldı peki? Nedir bu hal?
şafak
1 yıl önceşike var 8 maçta ama izledik sahaya yansımadı diye TURK USULU karar aldılar,bu ah onlara yeter
Özgür ata
1 yıl önce2011’in laneti midir bilemen lakin nasıl ki israil filistin, lübnan, yemen’e vs saldırıp yaptığı katliamlarla bütün dünyayı karşısına aldıysa fener de yıllardır yaptığı haksızlıklar ve şikeden bütün futbolseverlerin gözünde popülaritesini yitirdi. Takımlar artık fenerin karşısına özel bir motivasyonla çıkıyor. Zorla ve hileyle 1 kupa gaspettiler ama çok şeyler kaybettiler