| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Nisan 2025 16:19

Canlı yayında Fenerbahçe'nin şampiyonluk hasreti için flaş sözler! "Trabzonspor'un kupası müzende duruyor"

Gazeteci Haluk Ayyıldız, Fenerbahçe'nin uzun yıllardır şampiyon olamamasına dair çarpıcı ifadeler kullandı.

Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve gazeteci Haluk Ayyıldız, Spor Gündemi programında Türk futbolunun gündemine dair çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Programda konuşan Haluk Ayyıldız, Fenerbahçe'nin uzun süredir şampiyon olamamasına dikkat çekerek önemli eleştirilerde bulundu.

"2010-2011 sonrasında o ahı sorgulayan yok"

Ayyıldız, "Fenerbahçe 11 yıldır şampiyon olamıyor. Kimse sorgulamıyor kendisini. Niye böyle oluyor diye düşünen yok. 'Bir ah var mı acaba?' diyen yok. 2010-2011 sonrasında o ahı sorgulayan yok. Trabzonspor'un kupası Fenerbahçe'nin müzesinde duruyor, kimse bir şey demiyor. Bak, kaç senedir şampiyon olamıyorsun" ifadelerini kullandı.

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
ARAFİLBOYLU MEHMET
1 yıl önce

GERÇEKLERİ SÖYLEYEN HALUK AYYILDIZ YÖNETİCİLERDE SENİN KADAR SÖYLESE MEDYADA KUPA BİZE GELECEK

G
Güven
1 yıl önce

Cesaretiniz varsa bu cümleleri RTE sarf edin Trabzonspor un kupasını o gasp etti

T
Türker
1 yıl önce

Bırakın şu feneri meneri de Gs maçı ve kupa maçı ne olacak ona bakalım...

A
AhMeT
1 yıl önce

2014 de Fener Sampiyon oldu.Olmasaydı dedigin mantikli olurdu

M
m b
1 yıl önce

BETER OLSUNLAR

Tüm Yorumlar (28)

A
ARAFİLBOYLU MEHMET
1 yıl önce

GERÇEKLERİ SÖYLEYEN HALUK AYYILDIZ YÖNETİCİLERDE SENİN KADAR SÖYLESE MEDYADA KUPA BİZE GELECEK

G
Güven
1 yıl önce

Cesaretiniz varsa bu cümleleri RTE sarf edin Trabzonspor un kupasını o gasp etti

T
Türker
1 yıl önce

Bırakın şu feneri meneri de Gs maçı ve kupa maçı ne olacak ona bakalım...

A
AhMeT
1 yıl önce

2014 de Fener Sampiyon oldu.Olmasaydı dedigin mantikli olurdu

M
m b
1 yıl önce

BETER OLSUNLAR

K
Kemal kurt
1 yıl önce

İnşallah hiç olamaz artık İstanbul takımları yerine Anadolu takımları yer almalı bize göre her zaman gönüllerin şampiyonu en büyük Trabzonspor haydeeeee

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Gündemi değişdirmeyin takımın eksiklerini konuşun kupayı nasıl alırız hangi bölgelere transfer lazım bunları konuşun bırakın feneri.

H
Hasan
1 yıl önce

Hiçbir haram yiyen bşına gelen kötülükleri haksız kazançtan sağlandığını düşünmüyor. Çünkü insanlarda helal haram kavramı kalmamış. Manevi değerler ölmüş. Etik diye birşey kalmamış. Hayat kazanmak ama sadece kazanmak uğruna kurgulanmış. Nasıl kzanıldığına bakılmaz olmuş. O şekil kupayı, o şekil kazanmayı kendi adıma asla istemem. Allah herkese müstehakkını versin

A
Ateş
1 yıl önce

Maçaları yemez

İLAHİ ADSLET
1 yıl önce

Yok yaa.. Feneri niye bırakalım. Binlerce mazlumların ahını almıştır. Çıkacak aheste aheste..Hem de sonsuza kadar,

F
FAZİLET
1 yıl önce

Ne olur, kurtar bizi diye ona yalvarıp yakaran ben değildim

F
FAZİLET
1 yıl önce

Hiç değişmeyen kör bir zihniyetle haksızlığı ve adaletsizliği sahiplendikçe, erdemli insanlar gibi pardon diyip helallik istenmedikçe bu azap sürüp gidecektir.

N
Neco
1 yıl önce

O sezon uefa şamp lig ne niye fb yerine ts aldı onlarda biliyordu fb nin şike yaptığını sayın cb.de biliyor ama fenerliye susuyor

N
NDedi
1 yıl önce

aynen helal olsun gerçek bu!

T
TRABZON61
1 yıl önce

TRABZONSPOR un Kupasını DEM PARTİ haricinde hepsi GASP etti.. Tabi DEM PARTİ de TRABZONSPOR u sevdiğinden değil o günün şartlarında sıradışı olmak için TRABZONSPOR u savundu... Eğer işi siyasete bağlayacaksan önümüzdeki seçimlerde DEM PARTİ ye oyunu ver... Kemal KILIÇTAR OĞLU ve BAHÇE li daha şike patlak verdiği zamanların ilk günlerinde soluğu FENERBAHÇE TESİSLERİNDE alıp FENERBAHÇE yi savunmuşlardır...

T
TRABZON61
1 yıl önce

Boşuna LANETLİ KULÜP demiyoruz... Bu sene TFF top yekün FB ye çalışmasına rağmen durum bu...

T
TS 61
1 yıl önce

TS un müzesinde olmadıgı sürece fb iflah olmaz

C
Can
1 yıl önce

Gs maçı yaklaştı ya ver gazı çevir yanmasın uyanın artık kullandırtmayın kendinizi

K
Kasım
1 yıl önce

Kim neyi savunursa savunsun.. yetki kimde hukumette. Hükumet ne isterse onu yapar... akp ye laf edilmesin diye baskalarinida işin içine katma çabası senin ki... anca koyunlar yer o samanı

M
MntxZ
1 yıl önce

Aynen öyle ! O dönemde bir kız çocuğu Rte’ye, “şampiyonluk kupamız nerde” ?? Cevap: “Trabzonspor şampiyon olmadı ki” İnanmayan araştırabilir o açıklamayı !!

A
Ahmet Birincioğlu
1 yıl önce

Federasyon başkanı Nereli?İlk söylemlerinde kupayı alacaktı? Aldı mı?

T
TRABZON61
1 yıl önce

Yetkinin kimde olduğunun önemi yok... Muhaleffetteyken eğer haklının yanında olmuyorsan demekki iktirar olmuş olsalardı TRABZONSPOR u şikeden küme düşürürlerdi... İşiniz gücünüz siyaset...

R
Renatti
1 yıl önce

Kupa RTE nin talimatı ile orada. Bir gecede kanun çıkardı feneri aklamak için. Varmı yüzüne söyleyecek cesaret sahibi siyasi.

C
Cemal
1 yıl önce

Siyaset yapmanın bir manası yok.

O
Osman61
1 yıl önce

2010/2011 o kupa orada durdukca fb ebedi şampion olamaz

R
Robert the Bruce
1 yıl önce

Trabzon kimin ahını aldı peki? Nedir bu hal?

şafak
1 yıl önce

şike var 8 maçta ama izledik sahaya yansımadı diye TURK USULU karar aldılar,bu ah onlara yeter

Özgür ata
1 yıl önce

2011’in laneti midir bilemen lakin nasıl ki israil filistin, lübnan, yemen’e vs saldırıp yaptığı katliamlarla bütün dünyayı karşısına aldıysa fener de yıllardır yaptığı haksızlıklar ve şikeden bütün futbolseverlerin gözünde popülaritesini yitirdi. Takımlar artık fenerin karşısına özel bir motivasyonla çıkıyor. Zorla ve hileyle 1 kupa gaspettiler ama çok şeyler kaybettiler