Trabzonspor'da yeni sezon öncesi yerli oyuncu kadrosunda köklü bir değişim planlanırken, geçtiğimiz sezon büyük umutlarla kadroya katılan Serdar Saatçi'nin durumu belirsizliğini koruyor.
Bordo-mavili ekip, 2 milyon 500 bin Euro bonservis bedeliyle transfer ettiği 22 yaşındaki stoper için gelen teklifleri değerlendireceği öne sürüldü.
Öte yandan Serdar'ın yeni sezonda kiralık olarak gönderilme ihtimali de masada.
Genç oyuncunun geleceği önümüzdeki haftalarda netlik kazanacak.
Tüm Yorumlar (13)
taraftar
1 yıl önceBu adamı ümit millide izledim niye alıyorlar diye tepki vermiştim.Batagov un yarısı etmezdi.Gelinen nokta bu.Böyle bir stoper süper ligin ilk beşi için oynayan bir takımda asla yer alamaz.Trabzonsporda asla olmaz.
Rifat K
1 yıl önceBir futbolcuda önce iş ahlakı arayacaksın iş ahlakı varsa ve futbolcu kendine bakıyorsa hiç düşünmeden alabilirsin. Ben TS nin transfer ettiği futbolcuların çoğunda iş ahlakı göremiyorum kendilerine bakmayıncada böyle oluyor.
Yalnız TS
1 yıl önceFutbolcudan evet iş ahlakı mutlaka olmalı yorumcu arkadaşa katılıyorum. Futbolcu 35 yaşına kadar oynar hadi çok iyi bakarda kendine 38 vs . Ya profesyonel yaşa antrenmanını yap topunu oyna . Zararlı alışkanlıklardan uzak dur .Yeteneğin de varsa para sülalenin sülalesine yeter .Bırak futbolu hayatını yaşa sonra teknik direktörlüğe de gerek yok
Teyzeoğli
1 yıl önceSerdar Saatçi'yi kiralık verin o kadar da verimsiz oyuncu değil , Devans potansiyelimiz zaten kısıtlı daha iyi olacağını ümit ediyorum .
Aslan
1 yıl önceÜstüne para verin yollayın kâr edersiniz
Manuel
1 yıl önceSırf yurt dışında diye 2.5m Euro :) parayi kim cebe indirdi
Özkar
1 yıl önceNspn sezonu hic izlenip bakılmadan alınan ve klübe atılan yaglı kazık topa vurmayı pas atmayı unutmus
Vatandaş61
1 yıl önceAl işe yaramaz diyerek yollayın. Bu kaçıncı oldu. İşi bilmiuenler böyle yaparlar. Trabzonun borcunun neden arttığı belli.
Hakan
1 yıl önceBenim zaten umudum yoktu. Umudu olan futbol bilmiyordur.
kürtünlü
1 yıl önceYanlış yaparsınız çocuk iyi kumaş doğru dürüst oynatmadınız bile
ERDO61
1 yıl önceTrabzonspor gibi bir takımda asla oynayamaz. Futbol kalitesi sıfır. Transfer edenin aklına yanayım. Yazık çar çur edilen paralara.
üçüncü lige
1 yıl önceTam bir fiyasko
EA7
1 yıl önceRahmetli iş adamın sözü var, İyi eleman seç iyi parayla al, çünkü kötü eleman sana pahalıya mal olur.