| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Aralık 2024 16:20

Burak Yılmaz'dan flaş açıklama "Trabzonspor'u çalıştırmak..."

Trabzonspor'un unutulmaz golcüsü Burak Yılmaz’dan flaş açıklamalar geldi.

Türk futbolunun efsane golcülerinden Burak Yılmaz, TRT Spor’a konuk olduğu programda kariyerine dair çarpıcı açıklamalarda bulundu. Yılmaz, futbolculuk kariyerinde en çok keyif aldığı sezonları sıralarken, 2010-11 sezonunu ilk sıraya yerleştirdi. Ayrıca, gelecekteki teknik direktörlük hedeflerini de açık yüreklilikle paylaştı.

“Trabzonspor’u Çalıştırmak İçin Hak Etmek Lazım”

Teknik direktörlük kariyerine Avrupa’da adım atma hedefini vurgulayan Burak Yılmaz, “Avrupa’da bir takım çalıştırma hayalim var. Oraları hak etmek lazım. Trabzonspor, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray gibi büyük kulüpleri çalıştırmak için de hak etmek gerekiyor.” ifadelerini kullandı.

“Kesinlikle 2010-11 Sezonu”

Futbolculuk kariyerinde en çok keyif aldığı dönemleri sıralayan Yılmaz, 2010-11 sezonunu unutamadığını belirterek, “Kendi futbol yaşamımda en keyif aldığım sezon kesinlikle ligde 2010-11’de Trabzonspor’da oynadığım sezondu. Avrupa arenasında ise Galatasaray dönemi ve Lille’deki şampiyonluk senesi benim için çok özel.” dedi.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim cahil kalitesiz oyuncular gibi konuşmamış.

T
Turk
1 yıl önce

İsiyin Şenol un yartimcisi.O haketiyor mu? Asla.Ama nüfus kağıdında Trabzon yazıyor ne yazık ki!!

T
TS
1 yıl önce

Kral TS un efsanesidir. Kralın İnönüde jaja nın pasıyla 2 3 bjk lı arasından attıgı gol unutulmaz emegi çok TS a.