Trabzonspor’da Burak Yılmaz, karşılaşmanın son dakikalarında gördüğü sarı kart sonrası cezalı duruma düştü. Bordo-mavili takımın golcü oyuncusu, bu kartla birlikte Beşiktaş maçında forma giyemeyecek.
90+4’te sarı kart gördü
Karşılaşmanın 90+4. dakikasında rakibine yaptığı faul sonrası hakem tarafından sarı kartla cezalandırılan Burak Yılmaz, kart sınırında olduğu için cezalı duruma düştü.
Beşiktaş maçında yok
Tecrübeli forvet oyuncusu gördüğü bu kartla birlikte Süper Lig’de oynanacak Beşiktaş karşılaşmasında takımını yalnız bırakacak. Bordo-mavililerde teknik heyetin, golcü oyuncunun yokluğunda nasıl bir kadro tercih edeceği merak ediliyor.
Tüm Yorumlar (18)
Ts 61
8 yıl önceBu galibiyete hiç sevinemedim. Oyunumuz berbat. Alanya bile bizden iyi oynuyor!!!
maksut ayaz
8 yıl önceOnu son 5 dakka oyundan almayan hoca utansın
Gugudali
8 yıl önceAllahım şükürler olsun. Burak olmasın zaten. Hayatı ofsayt. Mümkünse hiç kadroya girmesin
ŞEHZADE
8 yıl önceBurak bu ofsayta düşme işini çözemezse.Gol kralı zor olur.
uzman
8 yıl öncebilerek alinmis bir ceza...taraftar kadar garib olan yok..insanlar neler hesap ediyr benim kardesim cocugun yemek parasini bunlara harciyor.pes! 90+ 4 te sari kart..kimse haftaya cezalo olsun burak sakatti taraftar tepkisi olmason diye bilerek yedi savunmasi yapmasin!! cok ayip cok
Ts Taraftarı
8 yıl önceRodallega yerine NDoye'u oynat o zaman atarlar belki. Rodallega yapamıyor
Şimşek
8 yıl önceBir adam bir maçta kendi takımının 11 atağını ofsaytta kalarak kesermi bu kadar lakayıtlık olurmu
Muhteşem
8 yıl önceAnlaşılan Burak çoktan gitmiş.
Osman Karaduman
8 yıl önceson saniyede cezali burak cok ilginc profesyonellik mi simdi bu yuklu bir ceza kesilmeli.
İbrahim çevik
8 yıl önceKüçük maçların golcüsü. BJK maçında olası tepkilerden kaçtı.
Yönetim istifa
8 yıl önceBurak'ın bir dahaki hafta olmaması Trabzon için bir şanstır umarım Rodalega kendini gösterir ve bu adamı bir daha izleme gibi bir zahmete katlanmayız.
ünal Arslan
8 yıl öncegolden başka hiç bir özelliğini göremedik bugün her topu ezdi ofsayta düştü
Takım taraftarı
8 yıl önceBurak hep seni burada savundum yalnız bugün ayrı maç boyu belki tek başına on ofsayt var bu çok fazla hiç maçta deyilsin bu gecen hafta dan başlamıştı asıl önemli olan bugün gördüğün kart haftaya çok önemli maç var vede kadro çok kısıtlı sen uzatmanın son dakikasında rakipe dirsek atarak kart görüyorsun birşey yapmadım deme sende iyi biliyorsun yaptın ve bana sorarsan bununda bilerek yaptın ki haftaya beşiktaşa karşı oynama diye bu çok ayıp oldu hiç yakışı kalmadı maçın son saniyesi olamaz affedilir bir hata deyil.
Ömer
8 yıl önceKüçük maçların adamı diyen taraftar 10 yıldır one geçemediginiz her iki fener maçında sizi one geçirdi antik hocalarinız sayesinde maçları son anda kaybettik. Burak 1 aydır antreman yapmadan oynuyor. İki maç oynamadı gol atamadınız Ronaldo gelse size yaranamaz
KaradenizSamsun
8 yıl önceNankörlük yapmayın!! Burak gittikten sonra 5 sene takımda Forvet bulamadı kimler geldi 5 gol gecemedi ligde yeter artık Burak eleştirmeyin illaki ofsayt düşecek illa ki kacırcak sakat sakat oynuyor bırakın artık takımın yakasını takımda tek eksik hırs şenol güneş gerekli bu takıma sen Eleştirelere Kulak asma KraL biz Seni seviyoruz
Yusuf
8 yıl önceHakeme teşekkür ediyoruz, Rıza'nın yapmaya cesaret edemediği şeyi yaptı..haftaya Burak'ı izlemek zorunda kalmayacağız..inşaAllah rodallega iyi bir maç çıkarır..Bu yüzden Beşiktaş maçında şansımız var...
devran
8 yıl öncezorlan kart gördün bjk macindaoynamamak icin demekki söylentiler dogruydu seneye bjk gidiyorsun
Ofli
8 yıl önceBurak kafa olarak gitmiş ..son 10 dakika Rıza bey oyundan Alıcak cesareti gösteremedi ya artık o da bitmiştir