Trabzonspor, Süper Lig'in son maçında deplasmanda Antalyaspor'u 2-0 mağlup etti.
İddiasız iki takımın mücadelesine genç isimler damga vurdu.
Kötü geçen sezonu da değerlendiren Haber61 yorumcusu Haluk Ayyıldız, Trabzonspor'un mevcut durumunun Abdullah Avcı'nın yaptırdığı saçma sapan transferler olduğunu belirtti.
Geçen sezon hakkında çok sert ifadeler kullanan Ayyıldız köşe yazısında " Yazıma, Trabzonspor umarım bir daha böylesine rezalet bir sezonu daha yaşamaz diyerek başlamak istedim...
Niye mi? Eziyet sezonuydu ve çile doluydu da ondan... Lig de can çekişti de ondan… Acılar çektirdi de ondan… Sıralamada ki yerinden kimse memnun değildi de ondan... İki sezondur finallerde kaybetti de ondan… Hiç derbi maçı kazanamadı da ondan… Avrupa’ya gidemedi de ondan... Yönetim büyük hatalar yaptı da ondan…
Farkındaysanız yazmakla bitmiyor…
Yani neresinden bakarsanız bakın rezaletti her şey…
Tabi bu durumun çeşitli sebepleri var…
Abdullah Avcı Trabzonspor’a saçma sapan transfer yaptı ve Trabzonspor o gün bu gündür bir türlü belini doğrultamadı. Avcı gönderildi… Şenol Güneş tüm kariyerini hiçe sayarak göreve geldi ama olmadı…
Sonrasında Fatih Tekke geldi ve aynı çukurun içerisine o da düştü… " ifadelerini kullandı.
Yazının tamamını okumak için tıklayın...

Tüm Yorumlar (23)
TS 61
1 yıl önceÇözüm belli ugurcan ukraynalılar mustafa pedro folcarelli hariç kim varsa satılmalı i. Ayrıca avcının berbat transferleri olmuştur ama yönetlm sezon başı transferler yapmadı onachu vb almadı belki hoca liste verdi bunlar luns okay ozana gitti ki Avcı ozanı istememiştir yönetlim ömür den alacagı parays saymıştır takas veya acunun ts a kazıgı oldu, avcı en nihayetinde ts u şampiyon yaptı, şampiyonluk kolay olsaydı bu 3 sezon ve 2011 2018 e kadar 96 2005 arası 2005 2011 ts niye şampiyon olamadı
Avcı
1 yıl önceAvcı kadar taş başınıza düşsün diyeceğim ama yine de demiyorum. Avcı olsaydı ligi en kötü 3. bitirecektik. Yerel olmayan basın, ihtiyar heyetleri ve satın alınan taraftarlardan dolayı Ts bu hallere düştük. Avcının istediği kaç futbolcu alındı?? Erto, ekonomi ekonomi dedi, gitti sıradan adamları aldı geldi. Şenol devri çoktan bitmişti ama malum kişiler rahat durmadı ve Şenol'u takıma getirdiler. Oyun oynadılar ve ellerinde patladılar. Erto demek BAŞARISIZLIK demektir. Erto ve yönetim istifa.
ali şükrü arslan
1 yıl önceher ne olursa olsun yılların şampiyonluk hasretine son verdiği için eleştirmek bize yakışmaz,bende hiç sevmiyordum ama adam şampiyon yaptı.
Mehmet
1 yıl önceYahu şu huyunuzdan vazgeçin bu takım ligi 3 bitirebilirdi sorun sizsiniz aslında herşeyi bildiğinizi sanmanız neden 38 yol beklediniz o vakit olsaydınız şampiyon yararınız yok bari zararınız olmasın
Zeki Çakır
1 yıl önceVurun abaliya Yönetimi suçlama hocanın istediklerini alma üçüncü dördüncü tercihleri al sonrada hoca suçlu öylemi onun için iki yakamız bir araya gelmiyor
antikus
1 yıl önceyarabbi sükür Trabzonspora gercekte düsmanligi kimin yaptigini aciklamis TEBRIKLER EN DOGRU YORUM avci diye yirtinanlar okusun
Zeki Çakır
1 yıl önceAdamın hiç mi kredisi yok 40 yılın üzerine seni şampiyon yaptı
Arsinli
1 yıl önceAdam 30 sene sonra şampiyon yapmış dediğin lafa bak o zaman sen geçip yspsaydın davulun sesi uzaktan kulağa hoş gelir seninki de boş geliyor meyve veren ağaç taşlanır sözünden istinaden teşekkür ve takdir nankörlük yapma Avcı ve Ağaoğlu'nun kesip attığı tırnak olamazsın
Grafik
1 yıl önceBöyle bir sezonda bile hakem hataları ve bazı maçlarda kaybedilen puanlar olmasa ligi yine 3. Bitirecektik. Geçen sene olduğu gibi. Sorun aslında kadro da değil. Sorun takımın 3 yıldir ısrarla tercih ettiği oyun planı. Şenol hoca epey uğraştı ama oda hakemler yüzünden başarısız oldu.
St Pauli
1 yıl önceDoğrudur aynen öyle oldu
Trabzon61
1 yıl önceAvcı ikinci gelisinde Trabzonspor’dan intikam aldı kim ne derse desin takımı öyle maf ettiki üstüne iki hoca geldi rezalet devam ediyor gerçi baskandada çok suç var ama neyse
Avcı
1 yıl önceAVCI KADAR BAŞINIZA TAŞ DÜŞSÜN EMİ.BECERİP OYNATAMADIYSANIZ SORUMLUSU AVCIMI? ZUBKOV, BANZA, CHAM, SİKAN, FOLCARELLİ KAMP ÖNCESİ ALINSA HERŞEY FARKLI OLURDU. ALIN TEKKENİZİ BAŞINIZA ÇALIN GÖRDÜK FB VE GS MAÇLARİNDA BÜYÜK HOCANIZI. SEZONA BAŞLAYIN BAKALIM NE OLACAK. AVCI'NIN DA GERİDEN OYUN KURMA OLAYINA KARŞIYDIM LAKİN İYİ TARAFLARI DAHA AĞİR BASIYORDU. OYUNU RAKİP SAHADA PASLA OYNAYIP KANATLARDAN SONUCA GİTMEK LAZIM. SANIRIM TEKKE KOMPAKT FUTBOLUN NE OLDUĞUNU BİLİYORDUR.
Mustafa
1 yıl önceOrsic'i oynatmayıp Trezegeyi oynatıyor diye Avcı'ya kızdınız. O yüzden Trezege'yi gönderip ne olacağı belli olmayan Orsic'i tuttuk. Yanına da sürekli sakatlanan Wakame'yi aldık. Hatta Mendyi stoper oynattı diye de kızıyordunuz. Sonra baktık ki.... Şenol Hoca ve Fatih Hoca da Mendy' i stoper oynatıyor .... Aaaa ne tesadüf dimi
Ziya
1 yıl önceTrabzonun parasini sağa sola savuran baskan istemiyorum. Lutfen istifa.
Kayıp bir sezon daha mı
1 yıl önceŞimdi Fatih Tekke devam etsin diye Avcı'ya mı döndük. Tekke'yle 10 sezon devam edin artık ırgalamıyor milleti fakat kimseyi günah keçisi yapmadan. Az kaldı 2 ay sonra Tekke'nin kurduğu takımı da göreceğiz. Kaç derbi kazanacak, ligde kaçıncı olacak, kaç kupa alacak hep birlikte göreceğiz. O zaman da Tekke kurdu takımı yazarız olur biter.
TS 61
1 yıl önceTS U ŞAMPİYON YAPMIŞ, 40 YILDIR ŞAMPİYON OLAMIYORSUNUZ DİYE DALGA GEÇEN 3 İST TAKIMINI SUSTURMUŞi, İÇERDE DIŞARDA 3 İST TAKIMINI DERBİLERİNİ KAZANIP ÜSTÜNLÜK KURMUŞ HOCA TS DEGERİDİR. YANLIŞ TRANSFER BERBAT FUTBOL OYNATMASINDA YÖNETİMİN PAYI BÜYÜK, AVCI ONACHU VB DİYOR YÖNETİM HİKAYE ANLATTI VS VS , MADEM BU ŞAMPİYONLUK KOLAY NİYE TS 96 2005 2011 2020 HARİÇ TS ŞAMPİYON OLAMADI , AVCI TS U ŞAMPİYON YAPMIŞ TEKRAR POTANSİYEL İLERDE HOCALIK YAPACAKTIR TS DA.
Şevket
1 yıl önceHer olumsuzluğu Abdullah hocaya bağlamak yanlış diye düşünüyorum. Sonuçta tüm topçuları o almadı. Hepsini O alsaydı bence böyle olmazdı. Diyelimki hepsini o aldı. O bunları yaparken diğer sorumlular neredeydi. Sonuçta bizim şampiyonluğumuzda yer almış birisi. Saygı duymak gerek.
TS-61
1 yıl önceEy Abdullah Avcı! Çıkmış konuşuyorsun, o şampiyonluk sezonunda başka bir hocamız olsaydı, daha çok puanla şampiyon olurduk. Trabzonspor'umuzu öngörüsüzlüğünle çöplüğe dönüştürdün. İyi hoca olsaydın, kapısında konakladığın Fenerbahçe'n seni göreve getirirdi. Artık Trabzonspor'umuz hakkında konuşma!..
Osman
1 yıl önceEleştirilen Avcıda ben iyiyim ben harikayım terenennileri atıyor kendisini pazarlamaya çalışıyor.Bende 61 yaşındayım ben futbolu körelten Abdullah Avcı gibi eksiğini görmedim.Çok başarısız çok felsefesiz sadece hazırla idare eden birisi.Trabzonspora en fazla zarar veren ve futbol aklını yok eden bu adamcağızı gördüm.Benim gibi düşünen çok var .Trabzon şehrine spor namına girmemeli bundan böyle.Ya koskoca Trabzonun futbol aklını yok etti.Yayınlanması dileğimle
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceAcaba bu transferlerin hepsini Avcı mı yaptı? Rızası olmadan kimbilir kimler alındı? Adama hangi seçenekler sunuldu?
TS 61
1 yıl önceAYNEN ÖYLE YÖNETM BULDU BUNLAR VAR ONAYLA DEVAM ET DEMİŞLERDİR BÜYÜK HOCASIN AGASIN PAŞASIN LUNS OZANI MARADONA YAPARSIN VS AVCI DİYOR SANTROFOR ALMADILAR ENİS LE BAŞLADIM DİYOR ŞİMDİ DE TS SEVGİSİNDEN YÖNETİMLERİ FAZLA ELEŞTİRMİYOR AVCI
Objektif
1 yıl önceSenolu Tekke kurtardı. Tekke ile Avcının oyunu birbirine benzer. Avcı bu takımda kalsa idi Avrupa ligine giderdik orası kesin. Ayrıca Avcı'nın kurduğu kadro ile bu takım final oynadı. Söylemiş olduğu sözlerde doğru. Banza gittikten sonraki gün geldi takıma. İnsaflı olun demiyorum, vefalı olun az.
Eski TS lu
1 yıl önceVefasızlik bu nankör Luk.. Avcı ya süper bı kadro mu kuruldu.. istedikleri ekonomik sıkıntılar nedeniyle ucuz futbol culardim.