| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Temmuz 2025 22:39

Brezilyalı yıldızın Trabzonspor’a bilançosu!

Brezilyalı golcü Felipe Augusto’nun Trabzonspor’a maliyeti belli oldu.

Trabzonspor, Belçika'nın Cercle Brugge kulübünün Brezilyalı golcüsü Felipe Augusto ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladığını açıkladı.

Bordo-mavililer, Felipe Augusto'yu Acıbadem Fulya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçmesinin ardından kadrosuna kattı. Kulüpten transferle ilgili Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcu Felipe Augusto Da Silva'nın kulübümüze kesin transferi konusunda, Cercle Brugge Kulübü ile anlaşma sağlanmıştır.

Anlaşmaya göre; Cercle Brugge Kulübü'ne sözleşme fesih bedeli olarak 5.000.000 Euro 3 (Üç) taksit halinde ödenecektir. Profesyonel futbolcu Felipe Augusto Da Silva ile 4+1 yıllık anlaşma sağlanmıştır.

Yapılan anlaşmaya göre futbolcuya; opsiyon sezonu da dahil olmak üzere her bir sezon için 1.000.000 Euro garanti ücret ödemesi yapılacaktır. Menajerlik hizmet bedeli olarak, futbolcuya ödenecek brüt ücret tutarının %5'i oranında ödeme yapılacaktır" denildi.

Kaynak: İHA

Yorumlar (36)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serkan
11 ay önce

Bu gelenin mevcuttaki elmizdeki forvetlerden ne farki var abi Onuachu hariç ?Oynayıp attığı gol asiste bakıyorum bi fark yok , yas aynı onuachu hariç, bizdeki digerleride gelecek vadediyor. Sıkan, poyraz, Ekrem, enis . Çok gereksiz bir transfer . Senin ihtiyacin 8 ya . Madem 5 verebiliyon bu adama taksitte olsa adam gibi 8 al. Takımda komutan olmazsa isterse 8 tane onuachu al o takim yürümez. Oyunu yonlendircek adam lazım. Yazık fuzuli paralara. Yemin ederim kanser edersiniz adami ya .

O
Oflu
11 ay önce

5 milyon Euro çok pahalı. Asla keşif değil. Asıl keşfi sana 5 milyon Euro'ya satan yapmış.

T
T.B
11 ay önce

Yuhhh, böyle kendini hic ispatlamamis bir oyuncuya 5mio vermek büyük cesaret. Bence cok fazla verildi.

R
Royal
11 ay önce

5 milyon mu? Şaka mısınız siz?

H
Hakan
11 ay önce

3 lig futbolcusuna 5 milyon euro bonservis vermek allah sizi bildigi gibi yapsin kimse bana ya tutarsa muhabbeti yapmasin küfür yaparim

Tüm Yorumlar (36)

S
Serkan
11 ay önce

Bu gelenin mevcuttaki elmizdeki forvetlerden ne farki var abi Onuachu hariç ?Oynayıp attığı gol asiste bakıyorum bi fark yok , yas aynı onuachu hariç, bizdeki digerleride gelecek vadediyor. Sıkan, poyraz, Ekrem, enis . Çok gereksiz bir transfer . Senin ihtiyacin 8 ya . Madem 5 verebiliyon bu adama taksitte olsa adam gibi 8 al. Takımda komutan olmazsa isterse 8 tane onuachu al o takim yürümez. Oyunu yonlendircek adam lazım. Yazık fuzuli paralara. Yemin ederim kanser edersiniz adami ya .

O
Oflu
11 ay önce

5 milyon Euro çok pahalı. Asla keşif değil. Asıl keşfi sana 5 milyon Euro'ya satan yapmış.

T
T.B
11 ay önce

Yuhhh, böyle kendini hic ispatlamamis bir oyuncuya 5mio vermek büyük cesaret. Bence cok fazla verildi.

R
Royal
11 ay önce

5 milyon mu? Şaka mısınız siz?

H
Hakan
11 ay önce

3 lig futbolcusuna 5 milyon euro bonservis vermek allah sizi bildigi gibi yapsin kimse bana ya tutarsa muhabbeti yapmasin küfür yaparim

E
Emrah
11 ay önce

Kime göre yıldız futbolcu.Ne başarısı varmış 2.lig takımı ayarında bir takımdan alınmış sıradan Brezilyalı.Bunun gibilerden rio sahillerinde binlerce var.

T
taksit
11 ay önce

taksitler 3 eşit parça ama ne kadar aralıkda bir? 3 günde mi ödeyecez? 3 transfer döneminde mi? yoksa 3 senede mi? yoksa 300 senede mi?

H
Hakkı
11 ay önce

Birileri kulübü fena yiyor yazıklar olsun..

G
Gurbetçi
11 ay önce

İkinci cahm vakası piyasa değeri 2,5 bize geldimi beş,başakşehir bile iki tane bomba gibi golcü aldır biz iki tane canlı bomba aldık,bu erto çok boş çooookkk

R
RIDVAN K.
11 ay önce

İsimsiz yıldız adaylarının transferine olumlu bakarım hep ama 5 milyon euro da verilmez be kardeşim

O
Oğuzhan
11 ay önce

Sonra, bu kulübün borcu neden azalmıyor? Neden azalsın ki? Ne olduğu belli olmayan futbolculara bu paraları vermek akıl karı değil! Eğer bir yatırım yapılacaksa, altyapıdan çıkan futbolculara yatırım yapılmalıdır. Transfer edilen yabancılarda ise takımın kalite seviyesinin artırılması amaçlanmalıdır.

T
TRABZON61
11 ay önce

Belçika liginde küme düşen takımdan transfer edilen adama 5 milyon EURO iyi para... Bu kadar çok para verildiğne göre ortalığı kasıp kavuracak sanırım...

Y
Yildirim
11 ay önce

Baslicam alt yapiniza oyuncu mu cikiyor sanki alt yapidan tutturdunuz bir alt yapi 30 sene daha bekleyim sampiyonlugu

A
Ahmet Can
11 ay önce

Bu kazmayı kim izlemiş nesini beğenmiş. Adam %50 ikil mücadele ile oynamış 3 tane boş kaleye atmış. Ağır hantal çalım yeteneği sıfır. 5 milyon Euro yu erto cebinden versin bakalım verir mi. Yazıklar olsun böyle transferlere.

A
Ahmet Can
11 ay önce

Yıldız mı bundan yıldız olursa ben Messi yim

O
ozgur ata
11 ay önce

bu transfer buram buram yolsuzluk kokuyor, adi sanı duyulmamış bir futbolcuya bu kadar paralar verilmesi ne demektir? Gorevlileri araştırmaya davet ediyorum, kesinlikle arada büyük komisyonlar ic edildi.

S
Son söz
11 ay önce

Trabzonspor'da alt yapı ve transfer işleri fiyaskodur.

S
Selim aktaş
11 ay önce

Altyapının başına başkan ertuğrul dayısı güngörü getirirse tabii çıkmaz. Yönetime bak antrenörlere çalışanlara bak Hurdalığa çevirdiniz. Hesap vermeden kaçmak yok.

S
Son söz
11 ay önce

Trabzonspor taraftarı stada gelmiyor kombine satılmıyor diye şikayet etmeyeceksin, son 3 sezonda yapılan vasat oyuncu transferleri ve oynan futbol taraftarı futboldan sogutmustur.

T
Trabzonsporlu
11 ay önce

Yıldız diye yazılmış. Bu oyuncunun neresi yıldız? Takımda 8 ve 10 numara oynayan futbolcu yok iken, 6. santrfora 5 milyon Euro vermek cahillik tir..

E
Engin Ş
11 ay önce

Nasıl hak ederseniz öyle yönetilirsiniz. Koskoca camiada 1 tane aday çıkmazsa meydan bunlara kalır. Trabzonspor daha belini doğrultamaz. Aklı olan bu yıl basketbol maçlarını seyretsin. Bari sağlığı korumuş oluruz

A
Ayhan kurt
11 ay önce

Allh akil fikir versin bu yönetime Amaçları belli kombine falan satamazlar 3 büyükler kendi aralarında top çevirirler bizimkiler küme düşmeye Fatih tekkeyi göklere çıkaranlar bu balın yakında patlayacak

A
Ahmet Can
11 ay önce

Çıkmıyor değil çıkarttırılmıyor. Siasetin eli var kesin oradada

M
maçkalı murat
11 ay önce

sıkan da yapılan hatadan ders almayan yönetim paraları sokağa atmaya devam ediyor

C
Can
11 ay önce

Ben şunu anladım ki birileri fena sekilde komisyon alıyor hukukculari goreve davet ediyorum

T
Ts61
11 ay önce

Belcika ikinci lige dusun takimin yedek forveti ve trabzonspor 5 milyona aldi gercekten yonetim cok basarili o paraya kimler alinirdi beceriksizler

Z
Zizu
11 ay önce

Bu kadar Forvet varken hangi akla binaen, saçmalamayın artık yeter yahu,kim bu hainler ?! Bide adamı izlediniz mi bir kere ?! Yazık defol git artık Doğan Bşk. Fatih tekkeyi de al giderken!!!

H
Harusga
11 ay önce

Nerden geliyor bu suyun kaynağı..5 para etmeyeze 5 milyon Euro, Çok yazık..

Y
Yakup
11 ay önce

Cercle Brugge felıpe augusto 3 mılyon euro bonservis para ödemiştilersi 5 mılyon euro mılyon alınması normal

E
Ergün ÖZŞAHİN
11 ay önce

Belçika başını bile şaşırmış nasil bu paraya transfer olmuş diye

H
Hüseyin Akyüz,almanya
11 ay önce

Arkadaşlar,bende sizin gibi,bu yönetimin 3 sezondur yaptığı transfer fiyaskolarini eleştirdim !!! Türkiye'deki yıldız anlayışından bir ... Olmaz !! Düz koşmayı beceren yıldız ilan ediliyor!! Fakat 21 yaşında bir brezilyalı oyuncuya 3 taksit halinde verilecek 5 milyon Euro'ya , ok derim !!! Bence bekleyip görmek gerekir !!

T
Ts
11 ay önce

BUNA 5 MİLYON VERİLMİŞ FAYDALI OLURSA ALKIIŞLARUZ LAKİN BELÇİKA LILAR ŞAŞKIN BRUGGE TEBRİK ETMİŞŞLER 5 MİLYON A SATIŞ İÇİN YİNE BİR MANAJER VE ORTAKLARI VOLEYİ VURDU YAW ARA VERMİŞ ÖZELLİGİ YOK NERDEN KİM BULUYOR 2.ÇAM LUND YAZIK. TAKIMA 6 8 10 NUMARA O.SAHA STOPER TRANSFERİİ ŞART BÖYLE OYUNCULARI KİM BULUR GETİRİR, SAVİC 3 ÇAM 5 BU 5 LUNS 2 OZAN 2 DRAGUS 3 TOPLAM 20 MİLYON EDER 1 2 TANE 10.MİLYONDAN YILDIZ 2 İSİM ALINIR U 19 DAN TAKVİYE OLURDU AMA KULUBUN GARİP BİR TRANSFER AKLI VAR

M
Mulla Balaban
11 ay önce

Güngör oynadığı yıllarda takımın yıldızlarından biriydi orta saha onun futbolu bıraktığı zamana tam bir geçilmez kaleydi sol ayaklı çokta iyi bir oyun kurucuydu tam bir efsane Güngör alt yapı koordinatörü başarısıda ortada U-19 ilk defa böyle başarı yakaladı A takımla bir ilgisi yok başkan akrabası olabilir ama ben onun gidip odunları alın diyeceğini zannetmem ben gençlik yıllarımda o efsane takımda hayran olduğum biriydi hesap sorulacaksa önce başkan sonra yönetime sorulmalı

M
Mulla Balaban
11 ay önce

Avrupadaki takımların sistemlerine bakın eski futbolcuların hepsinin ayrı bir görevi niye bizdede olmasın Hami,Lemi,Hamdi, Serdar , Ali Kemal ,Ogün ,Abdullah daha ismin sayamadıklarım bunlardan isteyene görev verilsin benim geçen hafta yazdığım yazılarda bu takımın transfer politikası yok diye yazmıştım kulübü menejerler ile onlara yancılık yapan birileri yönetiyor bu Brezilyalıda Lahtimi , Steven Plaza vakaları olacak ortada Onauchu ve sağbek harici dişe dokunur transfer yok gidişat iyi değil

B
Bt
11 ay önce

Transfermarkt'a gore futbolcu degeri 2.2 milyon euro ve ligde 34 macta 3 gol 3 asist. Transfer bedeli 5 milyon deger mi ?

T
Ts61
11 ay önce

Brugge ikinci lige dusme uzuntusunu bunu 5 milyona trabzonspora satarak morali yerine gelmistir