Trabzonspor, Belçika'nın Cercle Brugge kulübünün Brezilyalı golcüsü Felipe Augusto ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladığını açıkladı.
Bordo-mavililer, Felipe Augusto'yu Acıbadem Fulya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçmesinin ardından kadrosuna kattı. Kulüpten transferle ilgili Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcu Felipe Augusto Da Silva'nın kulübümüze kesin transferi konusunda, Cercle Brugge Kulübü ile anlaşma sağlanmıştır.
Anlaşmaya göre; Cercle Brugge Kulübü'ne sözleşme fesih bedeli olarak 5.000.000 Euro 3 (Üç) taksit halinde ödenecektir. Profesyonel futbolcu Felipe Augusto Da Silva ile 4+1 yıllık anlaşma sağlanmıştır.
Yapılan anlaşmaya göre futbolcuya; opsiyon sezonu da dahil olmak üzere her bir sezon için 1.000.000 Euro garanti ücret ödemesi yapılacaktır. Menajerlik hizmet bedeli olarak, futbolcuya ödenecek brüt ücret tutarının %5'i oranında ödeme yapılacaktır" denildi.
Tüm Yorumlar (36)
Serkan
11 ay önceBu gelenin mevcuttaki elmizdeki forvetlerden ne farki var abi Onuachu hariç ?Oynayıp attığı gol asiste bakıyorum bi fark yok , yas aynı onuachu hariç, bizdeki digerleride gelecek vadediyor. Sıkan, poyraz, Ekrem, enis . Çok gereksiz bir transfer . Senin ihtiyacin 8 ya . Madem 5 verebiliyon bu adama taksitte olsa adam gibi 8 al. Takımda komutan olmazsa isterse 8 tane onuachu al o takim yürümez. Oyunu yonlendircek adam lazım. Yazık fuzuli paralara. Yemin ederim kanser edersiniz adami ya .
Oflu
11 ay önce5 milyon Euro çok pahalı. Asla keşif değil. Asıl keşfi sana 5 milyon Euro'ya satan yapmış.
T.B
11 ay önceYuhhh, böyle kendini hic ispatlamamis bir oyuncuya 5mio vermek büyük cesaret. Bence cok fazla verildi.
Royal
11 ay önce5 milyon mu? Şaka mısınız siz?
Hakan
11 ay önce3 lig futbolcusuna 5 milyon euro bonservis vermek allah sizi bildigi gibi yapsin kimse bana ya tutarsa muhabbeti yapmasin küfür yaparim
Emrah
11 ay önceKime göre yıldız futbolcu.Ne başarısı varmış 2.lig takımı ayarında bir takımdan alınmış sıradan Brezilyalı.Bunun gibilerden rio sahillerinde binlerce var.
taksit
11 ay öncetaksitler 3 eşit parça ama ne kadar aralıkda bir? 3 günde mi ödeyecez? 3 transfer döneminde mi? yoksa 3 senede mi? yoksa 300 senede mi?
Hakkı
11 ay önceBirileri kulübü fena yiyor yazıklar olsun..
Gurbetçi
11 ay önceİkinci cahm vakası piyasa değeri 2,5 bize geldimi beş,başakşehir bile iki tane bomba gibi golcü aldır biz iki tane canlı bomba aldık,bu erto çok boş çooookkk
RIDVAN K.
11 ay önceİsimsiz yıldız adaylarının transferine olumlu bakarım hep ama 5 milyon euro da verilmez be kardeşim
Oğuzhan
11 ay önceSonra, bu kulübün borcu neden azalmıyor? Neden azalsın ki? Ne olduğu belli olmayan futbolculara bu paraları vermek akıl karı değil! Eğer bir yatırım yapılacaksa, altyapıdan çıkan futbolculara yatırım yapılmalıdır. Transfer edilen yabancılarda ise takımın kalite seviyesinin artırılması amaçlanmalıdır.
TRABZON61
11 ay önceBelçika liginde küme düşen takımdan transfer edilen adama 5 milyon EURO iyi para... Bu kadar çok para verildiğne göre ortalığı kasıp kavuracak sanırım...
Yildirim
11 ay önceBaslicam alt yapiniza oyuncu mu cikiyor sanki alt yapidan tutturdunuz bir alt yapi 30 sene daha bekleyim sampiyonlugu
Ahmet Can
11 ay önceBu kazmayı kim izlemiş nesini beğenmiş. Adam %50 ikil mücadele ile oynamış 3 tane boş kaleye atmış. Ağır hantal çalım yeteneği sıfır. 5 milyon Euro yu erto cebinden versin bakalım verir mi. Yazıklar olsun böyle transferlere.
Ahmet Can
11 ay önceYıldız mı bundan yıldız olursa ben Messi yim
ozgur ata
11 ay öncebu transfer buram buram yolsuzluk kokuyor, adi sanı duyulmamış bir futbolcuya bu kadar paralar verilmesi ne demektir? Gorevlileri araştırmaya davet ediyorum, kesinlikle arada büyük komisyonlar ic edildi.
Son söz
11 ay önceTrabzonspor'da alt yapı ve transfer işleri fiyaskodur.
Selim aktaş
11 ay önceAltyapının başına başkan ertuğrul dayısı güngörü getirirse tabii çıkmaz. Yönetime bak antrenörlere çalışanlara bak Hurdalığa çevirdiniz. Hesap vermeden kaçmak yok.
Son söz
11 ay önceTrabzonspor taraftarı stada gelmiyor kombine satılmıyor diye şikayet etmeyeceksin, son 3 sezonda yapılan vasat oyuncu transferleri ve oynan futbol taraftarı futboldan sogutmustur.
Trabzonsporlu
11 ay önceYıldız diye yazılmış. Bu oyuncunun neresi yıldız? Takımda 8 ve 10 numara oynayan futbolcu yok iken, 6. santrfora 5 milyon Euro vermek cahillik tir..
Engin Ş
11 ay önceNasıl hak ederseniz öyle yönetilirsiniz. Koskoca camiada 1 tane aday çıkmazsa meydan bunlara kalır. Trabzonspor daha belini doğrultamaz. Aklı olan bu yıl basketbol maçlarını seyretsin. Bari sağlığı korumuş oluruz
Ayhan kurt
11 ay önceAllh akil fikir versin bu yönetime Amaçları belli kombine falan satamazlar 3 büyükler kendi aralarında top çevirirler bizimkiler küme düşmeye Fatih tekkeyi göklere çıkaranlar bu balın yakında patlayacak
Ahmet Can
11 ay önceÇıkmıyor değil çıkarttırılmıyor. Siasetin eli var kesin oradada
maçkalı murat
11 ay öncesıkan da yapılan hatadan ders almayan yönetim paraları sokağa atmaya devam ediyor
Can
11 ay önceBen şunu anladım ki birileri fena sekilde komisyon alıyor hukukculari goreve davet ediyorum
Ts61
11 ay önceBelcika ikinci lige dusun takimin yedek forveti ve trabzonspor 5 milyona aldi gercekten yonetim cok basarili o paraya kimler alinirdi beceriksizler
Zizu
11 ay önceBu kadar Forvet varken hangi akla binaen, saçmalamayın artık yeter yahu,kim bu hainler ?! Bide adamı izlediniz mi bir kere ?! Yazık defol git artık Doğan Bşk. Fatih tekkeyi de al giderken!!!
Harusga
11 ay önceNerden geliyor bu suyun kaynağı..5 para etmeyeze 5 milyon Euro, Çok yazık..
Yakup
11 ay önceCercle Brugge felıpe augusto 3 mılyon euro bonservis para ödemiştilersi 5 mılyon euro mılyon alınması normal
Ergün ÖZŞAHİN
11 ay önceBelçika başını bile şaşırmış nasil bu paraya transfer olmuş diye
Hüseyin Akyüz,almanya
11 ay önceArkadaşlar,bende sizin gibi,bu yönetimin 3 sezondur yaptığı transfer fiyaskolarini eleştirdim !!! Türkiye'deki yıldız anlayışından bir ... Olmaz !! Düz koşmayı beceren yıldız ilan ediliyor!! Fakat 21 yaşında bir brezilyalı oyuncuya 3 taksit halinde verilecek 5 milyon Euro'ya , ok derim !!! Bence bekleyip görmek gerekir !!
Ts
11 ay önceBUNA 5 MİLYON VERİLMİŞ FAYDALI OLURSA ALKIIŞLARUZ LAKİN BELÇİKA LILAR ŞAŞKIN BRUGGE TEBRİK ETMİŞŞLER 5 MİLYON A SATIŞ İÇİN YİNE BİR MANAJER VE ORTAKLARI VOLEYİ VURDU YAW ARA VERMİŞ ÖZELLİGİ YOK NERDEN KİM BULUYOR 2.ÇAM LUND YAZIK. TAKIMA 6 8 10 NUMARA O.SAHA STOPER TRANSFERİİ ŞART BÖYLE OYUNCULARI KİM BULUR GETİRİR, SAVİC 3 ÇAM 5 BU 5 LUNS 2 OZAN 2 DRAGUS 3 TOPLAM 20 MİLYON EDER 1 2 TANE 10.MİLYONDAN YILDIZ 2 İSİM ALINIR U 19 DAN TAKVİYE OLURDU AMA KULUBUN GARİP BİR TRANSFER AKLI VAR
Mulla Balaban
11 ay önceGüngör oynadığı yıllarda takımın yıldızlarından biriydi orta saha onun futbolu bıraktığı zamana tam bir geçilmez kaleydi sol ayaklı çokta iyi bir oyun kurucuydu tam bir efsane Güngör alt yapı koordinatörü başarısıda ortada U-19 ilk defa böyle başarı yakaladı A takımla bir ilgisi yok başkan akrabası olabilir ama ben onun gidip odunları alın diyeceğini zannetmem ben gençlik yıllarımda o efsane takımda hayran olduğum biriydi hesap sorulacaksa önce başkan sonra yönetime sorulmalı
Mulla Balaban
11 ay önceAvrupadaki takımların sistemlerine bakın eski futbolcuların hepsinin ayrı bir görevi niye bizdede olmasın Hami,Lemi,Hamdi, Serdar , Ali Kemal ,Ogün ,Abdullah daha ismin sayamadıklarım bunlardan isteyene görev verilsin benim geçen hafta yazdığım yazılarda bu takımın transfer politikası yok diye yazmıştım kulübü menejerler ile onlara yancılık yapan birileri yönetiyor bu Brezilyalıda Lahtimi , Steven Plaza vakaları olacak ortada Onauchu ve sağbek harici dişe dokunur transfer yok gidişat iyi değil
Bt
11 ay önceTransfermarkt'a gore futbolcu degeri 2.2 milyon euro ve ligde 34 macta 3 gol 3 asist. Transfer bedeli 5 milyon deger mi ?
Ts61
11 ay önceBrugge ikinci lige dusme uzuntusunu bunu 5 milyona trabzonspora satarak morali yerine gelmistir