Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Fenerbahçe'ye konuk oldu ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavililer mücadeleye Uğurcan, Pedro, Savic, Okay, Arif, Mendy, Lundstram, Mustafa, Zubkov, Dragus, Banza 11'i ile başladı.

Trabzonspor, ilk yarının son anlarda Dragus'un ayağından bulduğu golle devreye 1-0 önde girdi.
Fenerbahçe, 51. dakikada Anderson Talisca'nın frikik golü ile skoru 1-1 yaptı. Milan Skriniar 60'ta ev sahibi ekibi 2-1 öne geçirirken, Talisca 64'te 3-1'e getirdi.
Anderson Talisca, 77. dakikada kaydettiği golle takımını 3 farklı üstünlüğe taşıdı ve Fenerbahçe sahadan 4-1 galip ayrıldı.
Trabzonspor'da 60. dakikada sarı kart gören Lundstram cezalı duruma düşerken, deneyimli oyuncu Rizespor'a karşı görev yapamayacak.








Tüm Yorumlar (80)
Yalnız TS
1 yıl önceTebrikler maç 6-1 plaka da olabilirdi değil mi? Öne geç ve fark ye bu sadece bize özgü bir durum. Ruhsuzlukta başka bir boyut.Kalitesiz kadro ve sonucları
Uzaktaki TS'li
1 yıl önceYazıklar olsun, insanda biraz gurur olur bee Şu karakter yoksunlarından dört gol yediniz ya!
1453 fatih
1 yıl önceTekke hiç beğenmedim oyun stilini, çok daha ekmek Yemen lazım. Seviyorum seni ama sen Trabzon'un teknik adamı değilsin
Sebahattin
1 yıl önceFatih, güle güle! Seni bu işi bilir sanmıştık. Gördüğüm en kötü antrenörsün. Sıkan niye yedek. Mustafa ile oynarsan aha! Bozma kadroyu dedik sana! Sanki çok adamın var da vahametini, sıkan, vişça yedek. Arif ne?
Yeter Da
1 yıl önceBu skor bariz Tekke'ye yazar. Devre arasına 1-0 öne giren takım 1-4 yenilirse hoca bunun muhasebesini samimiyetle yapacak. Bu arada YÖNETİM İSTİFA!!!
HİNT KUMAŞI
1 yıl önceRezil olduk hadi bakalım bahane ne
Bayro
1 yıl önceFatih tekke ile devam edersek çok rezillik yaşarız. Yönetim istifa bu takim bu adamlarla bu sene olmasa seneye ligden düşecek. Fatih sen git alanyaspor çalıştır.
Kürtünlü
1 yıl önceAzucuk rezil oldunuz bırakında u19 oynasın
Metin Can
1 yıl önceBu kabus sezon bitiyor ama gelecek sezon ptt 1. liginde uyanabiliriz. Yazıklar olsun size, binlerce kere. Tekke sende dahil.
Sebahattin
1 yıl önceBaşkan, Fatih'ten kurtar bizi!
Murat katırcı
1 yıl önceBizim taraftarımız çok biliyor. Çok sevdiğim halde, tecrübesiz fatih tekke hevesi.:: alın buyrun bize fatih tekke... ve yönetim!!!
Emekli
1 yıl önceHakem fenerli. Maçı anlatan spiker bile yırtıyor sesini fener gol atınca. Trabzonspor sahada yok masada yok. Trabzonspor tekrar şampiyonluğa oynaması için ilk olarak Ahmet Ağaoğlu başkan olmalı.
TS li
1 yıl önceErtuğrul doğan bundan sonraki maçlara U19 takımına Uğurcan malheyro ve zubkov u dahil et o şekilde maçlara çıkın geri kalan bütün oyuncuları satın. Yada istifa et git. Sen bu işi yapamıyorsun.
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceBu mendy den acilen kurtulması lazım fatih tekke sen böyle maçları alarak kalırsın bu takımda seyirci gibi seyrettin pedronun mucizeydi maçı bitirmesi yarım oynadı daha doğrusu
Metin61
1 yıl önceBu sene son 10-15 maçtır aynı şeyi söylüyorum yönetim ivedilikle istifa etmelidir.Mendy nin sözleşmesi fesih edilmelidir. Son 2 gole bakın sebebini anlarsınız.
Mehmet Kaya
1 yıl önceFederasyon ve mhk dışında Tekke den sonraki suçlu kim olacak? kimi linçleyecez onu düşünmeye başlasın şimdi yönetim.. patlaya patlaya balon kalmadı
Ahmet Korkut
1 yıl önceGeriden oyun kurmaya devam Tekkeee
GaripTrabzonlu
1 yıl önceFatih tekkenin oyun stilini çözen varmı? Taktiği neydi anlayan var mı?
Türker
1 yıl önceSultan sultan diye kulübü uçuruma sürükleyenler ,fb ye oley çektirmenin hesabını verin bakalım.Yorumlarınızı bekliyorum...
Lazoglu
1 yıl önceNe bekleniyordu fener i bu kadro ile mi yenecektik.
Hakikat
1 yıl önceFatih balonu da patladı.. Ertuğrul doğan ts ye başkan olacak biri değil 3 senedir anlayamadınız mı..
surmena
1 yıl önceErtuğrul doğan istifa et artık rezil ettin Trabzonsporu.
Doğan Ozgodek
1 yıl önceBitsin bu sezon da, bu kadar kötü takimlari ard arda 3 sezondur kuran Yönetimle, gelecek sezon da farklı olacak mı?
Bordo
1 yıl önceRezil ettiler TS 3 sezondur berbat transferler fb bjk gs ın mutluluk neşe kaynagı oldu ts , ozanı vb transfer eden ve bu tffener başkanına destek olan yönetim istifa etmeli bıktık, fatihle bu olmuycak belli.YİNE UTANDIRDINIZ YAZIKLAR OLSUN, TS U BU DURUMA DÜŞÜRENLERE YAZIKLAR OLSUN , FORMA KIYMETLİ KIYMETİNİ BİLMEYENLERİ TRANSER EDİP BİTİRDİLER KILUBU. HAKEM DEDİK YÜZDE 100 PENALTI VERECEK VERDİ KINA YAKSINLAR MHK.
Üzgünüm
1 yıl önceMehmet Türkmen rahatladı. İHO rahatladı. TFF rahatladı. MHK rahatladı. Şenol Güneş'in yapamadığını Fatih nasıl yapacaktı ki Allah yönetimin yardımcısı olsun. Visca bitik, Wakeme bitik Transferden önce eldekilerden kurtulmak lazım. Lustram stoperde denenmişken Okay stoper oynadı çok ilginç kurgu oldu. Maalesef olmuyor
Oflu
1 yıl önceBizim kalitesiz takımı tebrik ederim. Bizim kalitesiz takımın 5 golden az yediği her maç büyük başarı sayılır. Fener bizim rakibimiz değil. Asıl, küme düşme mücadelemizdeki rakiplerimiz olan Hatayspor'a kaybedilen 5 puan ve Kayserispor'a kaybedilen 4 puan daha fena.
Miles
1 yıl önceDragus yanlış tercihtir. Wakame ile başlamalıydı. Maçı ona yıkmak doğru olmaz ama en azından ikinci yarı başında değişebilirdi. Formasyon değişikliğine de gidebilirdi. Yine yenilebilir ama fark yemezdik..
Borabay
1 yıl önceTekke’den ne bekliyordunuzda kazıyorsunuz. Adamın çapı 2.lig
Tarkan
1 yıl önceDurduk yere yapılan gereksiz bir penaltı bütün maçın içine etti.Artık çok net belli bizim sorunumuz hoca değilmiş.Bizim gerçekten kötü bir kadromuz var.Bu kadroyla kupa da hayal duruyor.Bodrumu zar zor uzatmada yen gel fenerden takır takır 4 ye.Tükiye kupası da bize hayal gibi duruyor bu oyunla.
Sebahattin
1 yıl önceGit artık! Seni de adını da bir daha duymak...
İsmail
1 yıl önceMaçtan önce favori fenerdi ve kazandı. İlk yarı idare eden bir oyunla golü bulduk. İkinci yarı başta F.Tekke olmak üzere Mendy Mustafa Malhero Dragus oyunu mahvettiler. Hoca oyuncu değişikliği konusunda adeta sıfır. Bu kadar üzerine gelen rakibe taktik ve oyuncu değişikliği yapmazsan bu farkı yersin. Ayrıca bu yönetimi hâlâ daha destekleyen ve istifaya çağırmayan Trabzonsporlu değildir.
Haluk
1 yıl önceTeknık adam farkı kazandı. İkincı yarı fenerın degişiklşklerıne karsılık veremedı. Hocamız oyunu okuyamadı. Dragus. Mustafa, mendi, arifın kötü oyunları buna eklenınce fark cıktı
Hayri
1 yıl önceTekkenin geldi geleli takımı ikinci yarılarda ne hale soktuğuna bi bakın kimse bodrum maçı demesin orda uğurcan kurtardı bizi,rezil rezil rezil rizeyede yenilin tam olsun bizde bu iletten kurtulalım…
Serkan Bektaş
1 yıl önceRuhsuzlar gönderilsin FatihTekkeyı harcamayalım 10 Futbolcu gidecek başka yolu yok nwkame serdar ozan Mahiro Visca Cham Okay Savic dragus Hüseyin Bunları Alan suçlu Fatih Tekke ne yapsın
AsiKral
1 yıl önceFederasyon başkanı fb arka bahçesi olmuş Fatih hoca Visca neden yedek başlar saçma bir kadro bu takım hedefi küme düşmemeye mi oynamak Bu şehir ne çıkıyorsa Trabzonlu olup ta sözde Trabzonsporlu da çekiyor
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT((A-POLİTİK))
1 yıl önceBu olay ne Ş.Güneş ne F.Tekke olayı..Buolay yıllardır Taraftarı uyutan A.Avcı ve iş bilmeyen yönetim olayıdır.Kimse ona buna bakmasın.Suçlu aramasın.Bu defans nasıl oynatırsan oynat hiç farketmez.Sağ-sol bekler devamlı hata yapıyor adam kaçırıyor.Defans Göbeğinde kademe anlayışı ve koordine zaten yok.Ortasaha evlere şenlik..6 numara Mendy çok top eziyor.8 ve 10 numara zaten alınmadı.Çöplüğe döndük.EY TRABZONLU KAZANDIĞIMIZ HER PUANDA UĞURCAN VARDI.O OLMASAYDI ŞİMDİ HATAYSPORUN YANINDAYDIK.
TRABZON61
1 yıl önceTEKKE den hoca olmaz... 3-0 lık başakşehir maçı da dahil olmak üzere hiçbir maçta futbol adına birşey yoktu... ŞEnol hoca nın kaybettiği maçlarda bile futbol vardı en azından.. Bu FATİH le OLMAZ...
Uğur t
1 yıl önceBitsin tabii maçın özeti Fatih alkışla alkışla Fatih Fatih alkışla bitti biz kokuşmuş ozanı Mendy okayı seyretmek zorunda mıyız rezil kaptanı seyrediyorum inanın ben utandım hiçbir hırs ve utanma içgüdüsü göremedim kaptan böyle olmaz gamsız tasasız bir adam olursa takımda böyle vurdumduymaz olur
mahmuTS
1 yıl öncekabus ancak ertugrul doğan yönetimi gidince bitecek.ayrica alt siralarda.devamli takim caliştiran kariyeri boyunca hicbir başarisi olmayan hocayi takimin başina getirsen ondan başari beklemek ahmaklkktan baska birsey degildir
Dadaş fırtına
1 yıl önceTrabzonsporu bu duruma düşürenler rahatmı acaba? Şu çok net görüldü ki Fatih Tekke değil Trabzonspor,ikinci lig takımlarını bile çalıştıracak kapasitede bir teknik direktör değil. morinho Taliscayı alıyor, Tekke Cihan Çanağı alıyor. Acayip acayip oyuncu tercihleri. Seneye Fatih Tekke olursa Trabzonspor bir daha toparlanamaz.
Serko61
1 yıl önceŞu emek hırsızlarına şov yaptırdınızya helal olsun size,avcı darulacizeden takım kurmuş sağdan sola dönene kadar rakip gelip gol atıp gidiyor ne diyelim…
Yazık oldu
1 yıl önceBu takımı bu hale getiren futbolun f sinden anlamayan seyircidir. Abdullah Avcıyı gönderdiniz, Şenol Güneşi gönderdiniz, Fatih Tekke değil süper lig 3. Ligde bile takımını lider yapamaz, eeee ne olacak şimdi. TS bitmiştir.
Kürşad
1 yıl önceYönetim derhal istifa etmeli fatih i ğetirerek zaman kazandı ama olmadı işte böyle ğiderse ilk yenilğide kümeye ğideriz söylüyorum bu yönetim istifa etmeli fatih i yazmama ğerek yok o yok zaten
Sebahattin
1 yıl önceBu adam hakikaten amatörmüş. Trabzonlu olanların bize nefreti var. Alanya'da bizi yen, gel 4 ye! Adam boştayken bile bizim maçları izlememiş.
Kebirli
1 yıl önceTaliskayı her pozisyonda boşta bırakmak neyin kafası sayın Tekke..
Çınar
1 yıl önceÇok güzel maça başladık ardından Mehmet Türkmen in golü geldi beraber. Baktın Mendy bir gol daha yedirdi. İkincisini yedirmeden niye almıyorsun oyundan.Mendy yi bu kadar kötü hiçbir maçta görmedim.Al onu oyundan diye bağırıyorum duymadın mı Fatih hoca.
Remzi
1 yıl önceBecerip defans bile yapamıyoruz iki filazoftan kurtulduk şimdide bu geldi hem innat hemde boş gürültü,gerçi şampiyonlar ligini düşünüyor ufku geniş arkadaşın…
Ahmet Kehribar
1 yıl önceAdana Demirspordan tek farkimiz, o takimin kume dusmus olmasi. Bu kadar kirilgan bir takim olmamali Trabzonsporumuz
NoYorum
1 yıl önceSezonun bitmesi önemli değil esas sorun olduğunu düşündüğüm değişmeyen tek şey....TS sevdalısı olrak siz bu mesaja cevap olarak yazın tek şeyin ne olduğunu...
Bordo
1 yıl önceTff başkanı aynı oldugu sürece ts u hakemler dograr, fatih ts hocalığı için zayıf olmaz. Avcı harcandı bunda yönetimin de avcıya yanlışı oldu onachu yu almadı meunier kaçırdı avcıyı bitirdiler bu kulubun bu halde olması futboldan anlamayan yönetim olması.
birinci
1 yıl önceArtık Ts ile bağı kopardım
Jsjd
1 yıl önceAlman hoca Roger smitzch boştaydı alın da futbol izleyelim dedik..gittiniz PTT 1. Ligde hiç bir başarısı olmayan tekkeyi aldınız..Alayiniz istifa kardeşim.. Ertuğrul doğan defol ..
Mimera
1 yıl önceBu sezon bitince TS soluğu 1.ligde akacak gibi. Gidişat hayra alamet değil. Fatih Tekke superlig takımı çalıstırabilecek teknik kapasiteye, yeteneğe, tecrübeye sahip değil. TS'u 1.lige düşüren teknik direktör olarak tarihe geçer.
Ts li gurbetci
1 yıl önce1:KADROMUZ NE YAZIK Kİ EEEN BABA 3 BİLEMEDİN 4 TOPCU HARİÇ ÇÖP 2:AZMİNİ ESKİ FUTBOLCULUĞUNU KARAKTERİNİ SEVERİZ AMA F. TEKKE LÜTFEN ÖNCE BİRKAÇ YIL GERÇEK HOCALARLA BERABER ÇALIŞ TECRÜBE EDİN SONRA KİMLERE KİMLERE AÇIK OLAN KLĞBÜN KAPISI SANA ZATEN AÇIK AMA ŞUAN DEĞİL. 3:2. MADDENİN GEREKÇELERİ, O MENDY İ NASIL GÖRMEZSİN.,2.YARI ÖZELLİKLE ONLA HALAA NASIL BAŞLARSIN.,BU WAKAME 2. YARIYA DA DİREKT BAŞLAMICAKSA HALAA NEDEN TS DE, OZANI BU TAKIMA ALANLAR HANKİ YÜZLE HALAA BU TAKIMIN BAŞINDA,
Eks
1 yıl önceYanlış oyuncu değişiklikleri, gereksiz fanteziler. Sikan ve Folcarelli neden kenarda?
Erkan
1 yıl önceSezon sonu seçim șart yeni bir yönetim gelmeli Güclü ve fotboldan anlayan bilgili yeni baskan ve yönetim artik gerek
Trabzonlu
1 yıl önceBu kadar kötü gidişin faturası başkan ve yönetimindir istifa etmeleri gerekiyor.ama bizim medyadan başkan ve yönetime eleşdiren bir gazedeci bile yok.bu kulübde başka oyunlar dönmekdedir.cok büyük sorunlar var külübde.şenol hocayı gönderdiniz.fatih tekke bu göreve bence hazır değildi.kadro zaten berbat kalitesiz futbolculardan oluşuyor.cok kötü sezon ben böyle sezon bir kere daha hatırlıyorum birde bu ikinci.
Arkadaş
1 yıl önceFatih abi hangi taktiği kullandın anlayamadık bize açıklama yap. 1 sıfırın üzerine yatılmaz karşı sahadasın oyuncu değişikliğini niye yapmadın. Orta sahan berbat forvet sıfır defans yok kaleci de saldı kardeşim teknik adam maçı okumalı taktik savaşı bu mahalle maçı oynamıyorsun. TRABZON BAŞKANİ DOĞAN SANA BİR çift sözüm var DÜŞ TRABZON'UN YAKASINDAN. KULUBÜ MAHALLE Klubüne çevirdi n ciddiyet sıfır....
Bordo
1 yıl önceTekke ts hocası için zayıf. Yönetim futboldan anlamıyor, Tffener başkanı ts un alehlne ne varsa her maç gönderip dogratıyor, Bu sezon 1 yeni yönetim gelmeli olmuyormu ugurcan hariç komple kim varsa satacak yerine U19 İLK 11 E UGURCAN VE 4 YABANCI YILDIZ İSİMLE TAKVİYE YAPACAK DOGRU HOCA ALMAN BULMALI, YETER BIKTIK HER DERBİDE TS U REZİL ETTİNİZ BI NE YAA , KARAMAN AVCIYI BEGENMEYENLERE DEDİK BUGUNLERİ ARARSINIZ FB GS BJK YA 4 ATMA GÜNLERİNİ O GUNLER BIGUNLERDİ YAZIK
Ts li gurbetci
1 yıl önce4:BU FORKARELLİ NEDEN TERCİH EDİLMİYOR BU AKŞAM BÖYLESİNE BİTİK MENDY NİN YERİNE 5:SİKAN GİBİ DİNAMİK GENÇ ADAM NEDEN OYNATILMADI BU AKŞAM 6:BAL LİGİNDEN TUT DA SÜPERLİGE KADAR FUTBOLCULAR YADA FUTBOLCU OLDUĞUNU SANANLAR LÜKS İÇİNDE İKEN KIT KANAAT GEÇİNEN TARAFTAR VATANDAŞI HİÇMİ DÜŞÜNMEZ Kİ DÜŞÜNMEZ HALAA NEYİN DESTEK ARAYIŞINDALAR BU FUTBOLLA
mor menekşe
1 yıl önceBu rezil takımı kuran başkan ve yönetim artık gitme zamanı sizde ,Lütfen gidin
Ts li gurbetci
1 yıl önce7:YÖNETİM KESİNLİKLE ARTIK KENDİNE YAKIŞANI YAPIP İSTİFA ETMELİ 8:7. MADDENİN İSPATI;ADAMLARIN OYUNA MÜDAHALE İÇİN SOKTUKLARI ADAM TALİSKA BİZİM YEDEK SANTRAFORUMUZ ENİS DESTAN. 9 O NİS DESTANA VERİLEN HAKLAR BİRKAÇ MAÇ EN AZINDAN BU SEZON POYRAZ EFEYE VERİLEMEZMİYDİ
Ahmet bey
1 yıl önceNe bekliyordunuz... Atıyorum 10 sıfır ts kazansa ts çok mu iyi takım olacaktı. Güneşi çözemedigini tekkeyle mi çözecejtiniz.. Kadroyu yapanlar iskeleti kuranlar ortada yok. Sonuca odaklı yorum bitsin bu sezon. Ünal karamanı harcayanlar onun kurdugu anlayış ve iskelete dokunup ts yi şampiyon yaptı.. Ama ayaga kaldıramadı. İçmeden zarhoş oldunuz
Osman
1 yıl önceAynen aynen Fatih tekke süper hoca.
Yalnız TS
1 yıl önceTeknik direktör Alman ve yeni baskan Ahmet Agaoglu ; yoksa her sene aynı leş kadro ve sonuçlara hazır olun
Yücel Karakayali
1 yıl önceMaçın özeti, rakip Talisca yi oyuna alıyor biz Cihan Çanağı..... Fatih Tekke kariyeri sonunda CV sinde 30 farklı takım yazacak bir teknik adam hangi mantıkla takımın başına getirildi. Her maç tribünleri boş bırakan taraftarın ağzına bakarak TD alınmaz. Fatih hoca saha kenarında sürekli dolaşıyor mazileri izliyor arada aklı başına gelip alkış tutuyor neyi alkışladığı belli değil. Visca nin kenarda ne işi var, Nwakaeme nin kenarda ne işi var takımı nasıl bir sonuç almak için sürdü sahaya.
ALP TÜRK
1 yıl önceumarım küme düşmeyiz bunu ciddi ciddi söylüyorum şaka değil...
Akcaabatli
1 yıl önceFatih tekke ikinci yarida macda yoktu Istanbul alemlerine gitti herhalde
Selda
1 yıl önceHaftaya rizeyi yenemez isek malesef küme düşeriz
Çebi61
1 yıl öncePerşembemin gelişi Çarşambadan belliydi!! Bodrum maçından sonra belliydi bu sonuç!!Taçı rakibe atan, orta sahada üç pas yapamayan, ayağındaki topu rakibe hediye edip gol yiye, her maç penaltı yaptıran oyuncular ve yaptığı/yapmadığı değişiklikleri kimsenin anlayamadığı bir teknik heyetle zor bir süreçten geçiyoruz. Kim nerde oynuyor belli değil, maç 3-1 stoper alıyoruz, kurtarıcı Ozan, Cihan,…maç 2-1 olunca anlamsız bir telaş başladı kenarda ve sahada!!! Oyun halı saha maçına döndü maalesef!!
Nevzat Kalaycıoğlu
1 yıl önceHoca, keşke erdemlik gösterip hatalarınızı kabul etseydiniz...
Sotkaspor
1 yıl önceAllah Abdullah avcıdan razı olsun yine bize şampiyonluk yaşattı bu saatten sonra anca 40 yıl sonra
Cemil ekşi
1 yıl önceHiçbir oyun planı yok..rakibe baskı yok. Takımı bu hale getiren hep yanlış oyuncu ve teknik adam tercihleri yapan çok zayıf yönetimdir
Allah kulu adem..
1 yıl önceİkinci yarı hem TS hemde hakemin yardım ı ile TS yenildi..adeta yenilmek icin çiksan yenilirdin..defansta kalecide berbattı.. Abdullah Avcı ya atiptutanlar Abdullah Avcı nn ahını almayın . Avcı varken TS u İstanbul'da FB yenemiyirdu..bırakın masalları.. nankörler.. şampiyon hocayı işte İstanbul medyası bugün ler için size harcatti..uyanacaksiniz ancak iş işten geçicek...daha FB bjk ye çok yenilecek siniz çook...
BENHAKAN
1 yıl öncebu fatih tekkeyle bu bener bizim içimizden geçer demiştim ne oldu bumu hoca hoca dediğiniz abarttığınız hoca birde utanmadan maç 4-1 olmuş oyun olarak yenemedi bizi diye açıklama yapıyor bu sene hadi geçerde seneye 3 -4 maç sonra küfürlerle göndeririz hocayı bu takıma hoca lağzım efsane değil daha dünki çocuk değil
ben hakan
1 yıl öncetrabzonsporun parolası EFSANE TEKNİK ADAM VE BİTSİN BU SEZON sloganı olsun.bebelerle ve efsanelerle takım olunuyorsa bizden iyisi yok utanmaz bir de çıkmış oyunumuz iyidi diyor fb içimizden geçmiş rezil etmiş bizi hala oyunumuz güzeldi diyor halı saha maçı mı bu utanmazlar
Adem KULAÇOĞLU
1 yıl önceTüm yabancıların gönderilerek Trabzon'un çocuklarının oynatılması artık şart olmuştur. Bu söylediğimden başka gerçek yol yoktur. Başka şeyler gevelemenin sonucu ortadadır.
Ts li
1 yıl önceOyuncularımız sağolsun kaleleri şaşırdılar rakip kaleye gideceği yerde durmadan kendi kalesine oynadılar fb devamlı kalesinden ileriye şutluyo ileride oynuyo bizim ts de durmadan ilerideki topu kendi kalesine getiriyo nasıl çıkacaksın geriye düşmüşsün fb ordan rahat rahat ipe un serer gibi dizdi oyun sistemin yanlış birde bu vaşkandan bi cacık olmaz geldi geleli hep destek olun destek olun bi kazanımıda yok sonra sağa sola bahane niye halâ istifa etmiyosun başkan batırdın takımı
Nado61
1 yıl önceDoğru sampiyon olduğumuz sezon hepsi kendi çocuklarımızdı..Allah aşkına mantıklı yorum yapin..
Nado61
1 yıl önceYönetim de teknik heyetde istifa etmeli..yönetimde teknik direktörde iyi trabzonsporlu olabilir ama yönetmek ve teknik direktör olmak kolay değil..yapamadık desinler ve istifa etsinler..