Trabzonspor’un Yeni Malatyaspor’u 3-1 yendiği karşılaşmada ikinci yarıda şans bulan Bilal Başacıkoğlu maçın ardından Haber61’e konuştu.
Bilal, takımın temposuna dikkat çekerek “2-0’dan sonra tempo düşünce ne olduğunu gördük. Tempomuzu yüksek tuttuktan sonra takımlar bizi çok zor yener. Tempomuzu biraz düşürünce hemen rakip gol buldu. Biraz yine arttırınca 3. Golü bulduk. Bizim için iyi bir moral oldu Başakşehir maçı öncesinde.” Dedi.
Maçın son anlarında gole yaklaştığı pozisyonu anlatan Bilal “Son pozisyonda kendim vursam belki daha iyi olabilirdi ama Badou’yu daha boş gördüm ve ona attım. Futbolda böyle şeyler olabiliyor.” Şeklinde konuştu.
Son olarak Başakşehir maçı için konuşan Bilal “Kendi tempomuzda oynarsak, iyi oynarsak, mücadele edersek kazanırız.” Dedi.
Tüm Yorumlar (6)
mustafa güleç
6 yıl önceBu adam sanki bana boş gibi geldi
Metin
6 yıl önceTop ayagina geldiginde rakibin gelmesini bekleyen bos bir oyuncusun. Sagina soluna bakip, hizli hareket etmen lazim sahada. Ayakta uyur gezer gibisin, bir de genc olacan.
Musti
6 yıl önceTespit doğru,takım tempoyu yükseltince skorda buluyor.geriye yaslanmamaliyiz ne zaman geri yaslansak gol yiyoruz.anadolu takımlarına 2.golü atmazsan sıkıntı yaratıyorlar.
Yasin
6 yıl önceYerli Bongonda :) bence cok iyi transfer
doğan yıldız
6 yıl öncebize uygun oyuncu değil.ayakları çok ağır.tek top oynayamıyor.bence süre almamalı.
Abdurrahman Parlak
6 yıl önceBiraz cesaret golu kacirsan da onemli değil gole yakın oynuyorsun kendine güven yeter