| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Şubat 2024 21:01 Güncellenme tarihi: 04 Şubat 2024 21:24

Beşiktaş'ta Santos maç sonu konuştu: "Büyük bir takıma karşı iyi galibiyet aldık"

Trabzonspor'un rakibi Beşiktaş'ta Teknik Direktör Santos, maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 24. hafta mücadelesinde Beşiktaş'a 2-0 mağlup oldu.

Beşiktaş'ta Teknik Direktör Santos, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Santos'un açıklamaları şu şekilde;

Aslında genel olarak organize olduk ve iyiydik. Kötü oynamadık. Son 3 maça göre daha az pozisyon bulduk ama golleri bulduk.

Bazı hatalarda yaptık, özellikle ikinci yarı basit hatalarla rakibe fırsatlar verdik. Bu hataları yapmamalıyız. Hak ettiğimiz bir galibiyet oldu ama bu hataları daha az yapmalıyız. Büyük bir takıma karşı iyi bir galibiyet aldık. Adil bir skor oldu.

Oyuncularımı tebrik ederim. Savaştılar ve galip geldiler. Bir maç kazandık diye havalara girmeyeceğiz. Evet, önemli bir galibiyet ancak her şey bitmedi.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
2 yıl önce

Eze eze, evire çevire adı büyük kendisi küçük bir takımı yendik demiş.

D
deniz
2 yıl önce

adam resmen dalga geçmiş trabzonsporla

B
Bayro
2 yıl önce

Yav biraz utanın be net penaltiyi vermedi dönüşünde faul var golden önce az utanın bu ne utanmazliktir

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

SEEN Mİ ALDIN GALİBİYETİ YOKSA BAŞKALARIMI VERDİ YAĞRİN SENİN DE BAŞINA GELİN CE BAKALIM NE DİYECEKSİN MERAK EDİYORUM BOŞ YAPMAYIN.