| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Mart 2025 14:19

Beşiktaş'ın toplantısına Trabzonspor'un transferi damga vurdu "Palavracı!"

Beşiktaş Divan Kurulu’nda Trabzonspor'un transferi üzerinden gergin anlar! “Palavrac!” Tartışması

Beşiktaş Kulübü’nün 2024 yılı 3. Olağan Divan Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantı, zaman zaman gergin anlara sahne olurken, gündeme gelen konulardan biri de Beşiktaş’ın eski futbolcusu Serdar Saatçı’nın Trabzonspor’a transferi oldu.

Beşiktaş’ın eski başkanı Ahmet Nur Çebi, kendisinden sonra göreve gelen eski başkan Hasan Arat’ı Serdar Saatçı transferi üzerinden eleştirdi. Çebi, Arat’ın Serdar Saatçı için “40 milyon euro eder” dediğini öne sürerek, “Palavracı! Adam gitti Trabzonspor’a, hem de 2.5 milyon euroya. Beşiktaş’ın geri satın alma hakkı vardı, neden almadın?” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sansar
1 yıl önce

Bu adama gözünü kırpmadan 2.5 milyon euro’yu veren futbol fukarası Başkan ve Yöneticiler lütfen istifa edin

Çınar
1 yıl önce

Serdar Saatçi daha genç bir futbolcu , fiziği çok iyi geleceği olan bir futbolcumuz. Bazı maçları garantiye aldıktan sonra hemen bu oyuncula süre verilmeli. Cihan ve Onuralp e de. Bütün gençlere olabildiğince.