| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 22 Mayıs 2025 10:08

Beşiktaş’ın eski yıldızında Şenol Güneş’e telefon “Trabzonspor’a gelmek istiyorum”

Trabzonspor’da transfer çalışmaları sürerken sürpriz bir isim ortaya atıldı.

Yeni sezon öncesinde transfer çalışmalarını hızlandıran Trabzonspor’da sürpriz bir gelişme yaşandı. Bordo-mavili kulübe, Beşiktaş’ın eski yıldızı Vincent Aboubakar’dan gelmek istediğine dair mesaj iletildi.

Kamerunlu golcünün, Beşiktaş döneminden tanıdığı teknik direktör Şenol Güneş ile iletişime geçtiği ve Trabzonspor’da oynamak istediğini belirttiği öğrenildi. 33 yaşındaki futbolcunun Hatayspor ile olan kiralık sözleşmesi sona erdi ve şu anda bonservisi elinde bulunuyor.

3-4 sezon daha oynayabileceğini iletti
Türkiye Gazetesi'nin haberine göre; kariyerinin en parlak dönemlerinden birini Şenol Güneş yönetiminde Beşiktaş’ta geçiren Aboubakar, bordo-mavili kulüpte forma giymeye sıcak bakıyor. Tecrübeli golcünün, “3-4 sezon daha oynayabilirim” ifadelerini kullandığı ve uygun şartlar oluşması halinde Trabzonspor’da görev almak istediğini ilettiği kaydedildi.

Kararı Fatih Tekke verecek
Vincent Aboubakar transferi konusunda nihai kararı Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke’nin vereceği belirtiliyor.

Yorumlar (24)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan Hakkı
1 yıl önce

33 yaşında???????????? alır bizim yönetim

K
Kemal Ars
1 yıl önce

Turşu kurarız alın.Okey bile oynayamaz bu yaşlılar.Geç takım kurun.Bırakın yaşlı topcu muhabbetini.Şenoluda yaylaya gönderin

B
BENHAKAN
1 yıl önce

haaaaaaaa hadi len

A
ali demir
1 yıl önce

emekliliği geldi adamın

K
kozmonot61
1 yıl önce

Yaşı geçmiş işi bitmiş tam bizlik adam. onada yılda 2-3 milyon euro verelim bi kenarda oynamadan yatsın. sonrada gözünün içine bakarız keşke gitse diye.

Tüm Yorumlar (24)

H
Hasan Hakkı
1 yıl önce

33 yaşında???????????? alır bizim yönetim

K
Kemal Ars
1 yıl önce

Turşu kurarız alın.Okey bile oynayamaz bu yaşlılar.Geç takım kurun.Bırakın yaşlı topcu muhabbetini.Şenoluda yaylaya gönderin

B
BENHAKAN
1 yıl önce

haaaaaaaa hadi len

A
ali demir
1 yıl önce

emekliliği geldi adamın

K
kozmonot61
1 yıl önce

Yaşı geçmiş işi bitmiş tam bizlik adam. onada yılda 2-3 milyon euro verelim bi kenarda oynamadan yatsın. sonrada gözünün içine bakarız keşke gitse diye.

Z
ZORLU
1 yıl önce

Evet o da biliyor Trabzonspor'un yaşlılar, emekliler kulübü olduğunu. Yüksek paralarla yan gelip yatma yeri olduğunu. Haklı da. Saviç gibi müzmin sakata yılda 2,5 milyon Euro, 40 yaşında ki Newakame'ye yaklaşık 2 milyon Euro, pili bitmiş 36 yaşında ki Visca'ya 1.5 milyon Euro verirseniz Hatay Spor'da bileti kesilen Abubakar "beni alın" diye KAFA BULUR. Hocası Güneş hiç bir sıfatı, görevi olmadan BOŞ GEZENİN BOŞ KALFASI OLARAK 5 milyon Euro alıyorsa, öğrencileri ondan aşağı kalırsa ayıp olur.

H
hakan
1 yıl önce

Hiç durmayın alın. Huzurevi oldu zaten takım

G
Güven
1 yıl önce

Trabzonspor emekliler takimiya. Neden olmasın emekli cenneti memleket

O
Osman
1 yıl önce

Bu adam sorunlu bir adam bizde arıza çıkartır.

U
Uzun 61
1 yıl önce

Sakın hocam sakın!!! Genç ve yetenekli oyuncu lazım Madem şenol güneşi seviyor Şenol Güneş Beşiktaş’a gitsin bize oyuncu için öneride bulunmasın hocam lütfen takımı bu sene sen kur Fatih hocam kurban olurum

E
Erol
1 yıl önce

Rezillik nedir, rezillik budur işte.33 yaşındaki bu amca Kendisini Trabzona uygun görüyor.Yaşlılar kulübüyüz ya.ikinci rezillik takımın teknik direktörü varken Güneşi araması.

M
mehmet ali çolak
1 yıl önce

takım zaten veteranlar takımı oldu okay , ozan , lunsram, savic, bunlar süreklilik sağlayamaz görtük takım çok yavaş oynuyor ve geriye yana oynuyor trabzon karakterine bu futbol tarzı uymaz ne abubakarı barı sevabına darülaceze kursunlar

6
60
1 yıl önce

Hatta uğur can satılsın, kalede Şenol güneş forvette abubakar neden olmasın???

T
TRABZON61
1 yıl önce

Fatih Hocan hocalıktan anlıyor mu da ona sesleniyorsun...

H
Hayati KELEŞ
1 yıl önce

Bırakın artık şu çöpleri ya. Koşan adam alın Allah(c.c) Aşkına.

O
Oktay
1 yıl önce

Biz her halde taşönü çöp toplama tesisiyiz Nekadar çöp varsa hepisi bize gelmek istiyor

A
Ali DİNÇ
1 yıl önce

Trabzonspor Darülacizemi ki gelmek istiyor. Hemen yönlendirmeler başladı. Bize genç ve enerjik hızlı futbolcular lazım. Başka kapıya baksın.

A
Asıl TS lu
1 yıl önce

Calişsa vensen abubakar çogu golcüyü cebinden çikarir.. güçlü geniş kadro olsa iyi çalişsa güneş i seviyor..oynar ...karar hocanın

T
Tacettin baş
1 yıl önce

Bırakın bu SU yu bulandırmayı emekliliği gelmiş adamları toplama Kampımı bu Kulübün ÇÖP e atacak PARA sı YOK

A
Ahmet Ali Aygün
1 yıl önce

Çok komik küme düşmüş Hatay da oynayamadı moruk

L
Levent Hbo 61
1 yıl önce

Lewandoskiyle anlaştık abubakar deseydiniz. Afrikalı topçu almayın ligin ortasında milli takıma gidiyorlar !!!!!

M
Mustafa Saka
1 yıl önce

Trabzonspor'un emeklilik yeri olduğunu biliyor ya! 20'li yaşlarda olanlar aramaz. Emeklilik yaşına gelenler arıyor. Ben biliyorum ki çok çok fazla sayıda TS taraftarı son transferini yapacak ismi ne olursa olsun bu tip oyuncuya karşıdır.

İsmail. Berber Trabzonspor U19 yaş altı takımı
1 yıl önce

Trabzonspor U19 yaş altı takımı Avrupa'da final oynadı.Bu takımı Trabzonspor,un yerine koyun oynatın . Eminim şu anki takımdan çok daha başarılı olur. Yaşlı futbolcu aramaya gerek yok. Milyonlarca doları da çöpe atmaya gerek yok. Dolarlar da kasamızda kalsın Benim tavsiyem bu.

A
A. Paşa
1 yıl önce

Bir Abubakar kaldı oda gelsin Trabzonspor gerçekten kümeye gider.