| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ocak 2018 08:36 Güncellenme tarihi: 04 Mart 2026 15:16

Trabzonspor’un yıldızı Bero, balığı Slovakya’dan getirtti

Trabzonspor’un Slovak futbolcusu Matus Bero, Noel için özel bir tercih yaptı. Bero, aradığı balığı Trabzon’da bulamayınca kız arkadaşının Slovakya’dan sazan getirdiğini söyledi.

Trabzonspor’un Slovak futbolcusu Matus Bero, Noel döneminde ilginç bir anısını paylaştı. Bordo-mavili oyuncu, aradığı balığı Trabzon’da bulamayacağını düşününce çözümü Slovakya’dan balık getirtmekte buldu.

Bero, Noel yemeği için kız arkadaşının Slovakya’dan sazan balığı getirdiğini açıkladı.

“Aradığım balığı bulamayacağımı düşündüm”

Trabzon’daki hayatıyla ilgili konuşan Slovak oyuncu, Noel geleneklerini sürdürmek istediklerini belirtti.

Bero, konuyla ilgili olarak “Trabzon’da aradığım balığı bulup bulamayacağımdan emin olamadım.” ifadelerini kullandı.

Noel’de sazan yediler

Bero, Noel için geleneksel yemeklerini tercih ettiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Kız arkadaşım Slovakya’dan sazan getirdi. Noel’de sazan yedik.”

Slovakya’da Noel sofralarının vazgeçilmezlerinden biri olan sazan balığının, ülkede geleneksel olarak yılbaşı döneminde tüketildiği biliniyor.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
zagene
8 yıl önce

gelde yorum yap şimdi...

Y
yasar
8 yıl önce

bu adam ilk gönderilmesi gereken futbolculardan bence, kadronun en yeteneksiz futbolcusu.

H
h.s
8 yıl önce

sazan yiyen adamdan hayır gelmez :)

M
Misafir
8 yıl önce

Ula uşağum bizum dere doli ya bu Paluktan...! :)

İsa Sayar
8 yıl önce

Keşke bizim kültürümüzde olmayan noeli %99'u müslüman olan bu ülkede kutlamayarak birazcık saygı gösterseydi.

Tüm Yorumlar (11)

Z
zagene
8 yıl önce

gelde yorum yap şimdi...

Y
yasar
8 yıl önce

bu adam ilk gönderilmesi gereken futbolculardan bence, kadronun en yeteneksiz futbolcusu.

H
h.s
8 yıl önce

sazan yiyen adamdan hayır gelmez :)

M
Misafir
8 yıl önce

Ula uşağum bizum dere doli ya bu Paluktan...! :)

İsa Sayar
8 yıl önce

Keşke bizim kültürümüzde olmayan noeli %99'u müslüman olan bu ülkede kutlamayarak birazcık saygı gösterseydi.

A
arsinli
8 yıl önce

Sazanlık yapmış.

H
HACI AHMET ÖZTÜRK
8 yıl önce

HELAL OLSUN...DÜŞÜNDÜ BALIK GETİRDİ ARKADAŞLARLA YEDİ HELAL OLSUN..

F
Fatih
8 yıl önce

La isa sayar o zaman gurbetcilerde onlarin kulturunde yok diye oruc tutmasin namaz kilmasin kurban kesmesinler bu nasil bir zihniyettir tam bir yobaz sehri olmus trabzon yazik..

Y
Yusuf
8 yıl önce

Hay noelin batsın şeytanın oyuncağı

A
Aliriza
8 yıl önce

Karadenizde balık mi kalmadı bero? Balıktan anlamayan adam futboldan da anlamaz.sazan diye balik mi olur

G
Göktürk bozkurt
8 yıl önce

İsa sayar avrupada milyonlarca müslüman yaşıyor ve ibadetlerini özgürce yaşıyor kimse karışmıyor sana ne oluyor ? Yahu bu noelden duyduğunuz rahatsızlığı hırsızlıktan yolsuzluktan çocuk istismarı çocuk gelinlerden neden duymuyorsunuz ? Allah ıslah eylesin sizi