Trabzonspor’un Slovak futbolcusu Matus Bero, Noel döneminde ilginç bir anısını paylaştı. Bordo-mavili oyuncu, aradığı balığı Trabzon’da bulamayacağını düşününce çözümü Slovakya’dan balık getirtmekte buldu.
Bero, Noel yemeği için kız arkadaşının Slovakya’dan sazan balığı getirdiğini açıkladı.
“Aradığım balığı bulamayacağımı düşündüm”
Trabzon’daki hayatıyla ilgili konuşan Slovak oyuncu, Noel geleneklerini sürdürmek istediklerini belirtti.
Bero, konuyla ilgili olarak “Trabzon’da aradığım balığı bulup bulamayacağımdan emin olamadım.” ifadelerini kullandı.
Noel’de sazan yediler
Bero, Noel için geleneksel yemeklerini tercih ettiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Kız arkadaşım Slovakya’dan sazan getirdi. Noel’de sazan yedik.”
Slovakya’da Noel sofralarının vazgeçilmezlerinden biri olan sazan balığının, ülkede geleneksel olarak yılbaşı döneminde tüketildiği biliniyor.
Tüm Yorumlar (11)
zagene
8 yıl öncegelde yorum yap şimdi...
yasar
8 yıl öncebu adam ilk gönderilmesi gereken futbolculardan bence, kadronun en yeteneksiz futbolcusu.
h.s
8 yıl öncesazan yiyen adamdan hayır gelmez :)
Misafir
8 yıl önceUla uşağum bizum dere doli ya bu Paluktan...! :)
İsa Sayar
8 yıl önceKeşke bizim kültürümüzde olmayan noeli %99'u müslüman olan bu ülkede kutlamayarak birazcık saygı gösterseydi.
arsinli
8 yıl önceSazanlık yapmış.
HACI AHMET ÖZTÜRK
8 yıl önceHELAL OLSUN...DÜŞÜNDÜ BALIK GETİRDİ ARKADAŞLARLA YEDİ HELAL OLSUN..
Fatih
8 yıl önceLa isa sayar o zaman gurbetcilerde onlarin kulturunde yok diye oruc tutmasin namaz kilmasin kurban kesmesinler bu nasil bir zihniyettir tam bir yobaz sehri olmus trabzon yazik..
Yusuf
8 yıl önceHay noelin batsın şeytanın oyuncağı
Aliriza
8 yıl önceKaradenizde balık mi kalmadı bero? Balıktan anlamayan adam futboldan da anlamaz.sazan diye balik mi olur
Göktürk bozkurt
8 yıl önceİsa sayar avrupada milyonlarca müslüman yaşıyor ve ibadetlerini özgürce yaşıyor kimse karışmıyor sana ne oluyor ? Yahu bu noelden duyduğunuz rahatsızlığı hırsızlıktan yolsuzluktan çocuk istismarı çocuk gelinlerden neden duymuyorsunuz ? Allah ıslah eylesin sizi