Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, katıldığı bir televizyon programında yaptığı açıklamalarla gündeme oturdu.
Hacıosmanoğlu, Trabzonspor ve Sivasspor'un karşı karşıya kaldığı durumlarla ilgili dikkat çeken ifadeler kullandı.
Hacıosmanoğlu, konuya ilişkin yaptığı açıklamada "Benim Federasyon Başkanı olduğum yerde Trabzonspor'un hakkı yeniyor. Ama ben operasyon yapıyorum. Bizim ne kadar adil ve adaletli olduğumuzu söylemek çok kolay. Bizim icraatımız ortada, Trabzonspor'un hali ortada, Sivasspor'un durumu ortada. Biz dokunmak istesek dokunamaz mıyız?" dedi.
Tüm Yorumlar (33)
Rb0061
1 yıl önceGs fbbye yaranmaya çalıştın trabzonspora açık ihanet ettin bjk fb hakemlerini tebrik ettin ne kadar utanmazlık şimdi zoru gördün trabzon trabzon diye kendini kurtaracaksın biz bunun aynısını haluk ulusoy denilen pislikte de gördük beter ol çok daha beter
Tuncay tepe
1 yıl önceTrabzonspor Başkanıykende yanlıştın halen daha da yanlışsın sayın başkan kendi kendini bir insan bu kadar düşürmezdi verdiğin demeçlere dön bir bak
Mustafa
1 yıl önceYorum yok
Akyazı
1 yıl önceYine yine saçmaladı .düş Trabzonspor'un yakasından boş koltuk
Tursun
1 yıl önceDevlete hizmet eden bir birimin başındayım tüm sorumluluk bende kime kızayım hata yaptığımda hesabını veriyorum herbir hemşirwnin hekimin hatta temizlik firmasının başsan ağlamaya hakkın yok
Oktay
1 yıl önceBöyle bir beceriksiz TFF Başkanı seçilebiliyorsa, ben Kainata Padişah olmam lazım. Madem Takımların hakkı yeniyor, neden sen müdahale etmiyorsun??? Seni neden seçtiler oraya? Fasülye çubuģu bile senden daha faydalı.
Tomar
1 yıl önceKarakterini ortaya koydu. Ben adil ve dürüst olamam diyor. Kendini şikayet ediyor. Allah kimseyi bu hale düşürmesin. Senden kimse bir şey beklemiyor. Söylediğini yapamadım. Boşuna koltuk işgal etme.
Doğrucu
1 yıl öncebu zat konuştukca batıyor. Futbolun patronu benim diyorsun buna rağmen hak yeniyorsa sen kifayetsizsin
Vedat dogan
1 yıl önceYazıklar olsun hacı Osman oğlu sen bu başkanlığı birak sen ali koç acun ılıcalı ne derse yapıyorsun bu lig fenerbahceden ibaret değil hemen başkanlığı birak
Doğrucu
1 yıl önceSen fenerbahçenle ilgilen TS ile seni yanyana koyma
Vedat dogan
1 yıl önceSayın cumhurbaşkanım bu hacı Osman oğlu nu gorevden al lutfen
Vedat dogan
1 yıl önceHaci osman oğlu sen baskanliga acun ılıcalı ve Ali koçun herdedigini yapmak icinmi başkan oldun sana yazıklar olsun başkanlığı hemen bırak istifa et sen bu işi beceremiyorsun ugurcan cakira küfür oluyor hiç bahsetmiyirsun sana yakışmıyor bu koltuk
Mehmet
1 yıl önceKonuyu saptırmayın hakemler bilerek isteyerek trabzonspor a operasyon yapıyor diyor aynı anda bir kaç operasyondan bahsediyorum amaç bu federasyonu kötü gösterip babalarını yeniden göreve getirmek
TS
1 yıl önceBu ne saçma açıklama hakkı yeniyorsa ki yeniyor tabii ki müdahale edeceksin kim müdahale edecek başka ayrıca şu var bu kadar TS yönetimi başka bir isim olsaydı mhk ye tff ye ayar verirdi , iho oldugu için ts lu vs diye daha bir sakin ler ama olmaz TS dogranmaya devam ediyor.
Uriri
1 yıl önceKim yiyor TS nin hakkını.. Federasyon engellleyemiyor demek o zaman federasyonu kapatın,
61 TS
1 yıl önceUgurcan için bjk ya saha kapatma verilmesi için pfdk ya müdahale etmen şarttı.
Akcaabatli
1 yıl önceTürkiye dünyada neyse Trabzonda türkiyede o dur
Taraftar61
1 yıl öncedokun diye başkan seçmedilermi bunu ne anlatıyor bu
Ahmet Y
1 yıl önceŞu acunla koça konuşma yasağı getir görelim. Bizimde kupamızı 2011 teslim et. Görelim.
Ahmet Güneş
1 yıl önce50 senedir Trabzonsporu izlerim Senin kadar çapsız dönek bir adam görmedim
samet61
1 yıl önceYa bizi kayırmanı kimse istemiyor, sadece adil ol.
Lazuri
1 yıl önce"Trabzonspor'un hakkı yeniyor" ve sen utanmadan bunu, hiçbir sorumluluğun yokmuş gibi söyleyebiliyorsun! Bunca emekle ekonomik olarak takımı düze çıkarmaya çalışanların kuyusunu kazıyorsun. Başkanlığını yaptığın takıma ihanet ediyorsun. Takım küme düşme hattının üstünde mücadele veriyor ve "Biz dokunmak istesek dokunamaz mıyız?" diyebiliyorsun! Merak ediyorum; niye dokunmuyorsun? Yoksa bir zamanlar "zengin-züppe" dediklerine dokundurmamakla mı meşgulsün!
Rizeli
1 yıl önceCumur başkanının hacıdan ne fazlası varki2011 şampiyonluğunu bir gecede meclisten karar değiştiren Tayip değilmi ikiside gitmeli şekilde bonus verip hepsini gondermeli
Lazuri
1 yıl önce2-) "2010-2011 yılı şampiyonu Trabzonspor'dur" demek, taraflı olmak mıdır senin için? Federasyon Başkanı olman gerçekleri söylemene engel midir? Senin için gerçekler oturduğun koltuğa göre değişiyor mu? Bizim aklımızla dalga mı geçiyorsun? Cevapla! Ha bir de "kanım bordo mavi akar" diyerek demagoji yapma. İşini doğru yap!
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceGünaydın
Ali Fuat
1 yıl önceTrabzonspor'un her maç doğranması gram umurundaysa ben de hiçbir şey bilmiyorum..
Temiz futbol
1 yıl önceTFF başkanının açıklamasına bak.ne demek TS un hakki yeniyor .Şimdi ben bu sözü şöyle anlıyorum."bakın ben koltuğunu sağlam tutmak için TS u bile harcarım".Senin ve yönetiminin görevi orada adaleti sağlamak .İstanbul takımlarına yalakalık yapmak için Anadolu kulüplerini başta TS umuz olmak üzere ezmek değil.
Temiz futbol
1 yıl önceSuç sen de değil senin gibi basiretsiz ve liyakatsız insanlara görev verenlerde seçenlerde. Maalesef ülkemide her kurumda olduğugibi TFF de de tabiri caizse " ayaklar baş olmuş". vesselam.
Trabzon
1 yıl önceÖlene kadar Erdoğan'ın askeri olaçakmış
Erhan Aydın
1 yıl önceHayatımdaki en büyük pişmanlığım;Kongrede sana oy verip,seçilmene katkıda bulunmuş olmamdır.
Arsinli
1 yıl önceTrabzonspor kongre üyelerine düşen görev bu zatı acilen Trabzonspor üyeliğinden ihraş etmeli.. daha ne bekliyoruz..
Alperen 6061
1 yıl önceNe içtin kafan iyi mi. Yalı çocuğu dediğin adamla berabersin. Yazık hani başkan 2011in kupasını ts verecektin.ne oldu koltuk tatlı geldi.
Of pazar
1 yıl önceCanımız Türkiyemizi ne yazıkki böylesi insanlar yönetiyor