Trabzonspor, UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde İnter'i 1-0 ile geçti ve adını yarı finale yazdırdı. Bordo mavilileri zafere taşıyan gol 78'de Ekrem Terzi'den geldi.
Bu sonuçla birlikte Trabzonspor'un yarı finaldeki rakibi Salzburg oldu.
Bordo mavililer ile Salzburg arasındaki müsabaka 25 Nisan'da İsviçre'nin Nyon kentinde oynanacak.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Trabzonspor - İnter maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Başkan Genç'in açıklamaları şu şekilde:
2022 yılındaki 8. şampiyonluğumuzdaki coşkuyu ve heyecanı yaşadık. Daha önce de İnter'i 1-0 yenmiştik. Şu anda Avrupa'daki tek Türk takımı Trabzonspor. Ve haklı olarak burada Trabzonspor.
Ramazan Bayramı'nı idrak ediyoruz fakat şehrimizin de çok sevilen sanatçısını kaybetmenin üzüntüsünü yaşadık. Volkan Konak'a Allah rahmet eylesin. Onun hatırasına da bir galibiyet kazanmış olduk.
Taraftara rica ediyorum. Yarın da Bodrum maçında takımımıza sahip çıkalım. Orada da yenersek son 4'e kalıyoruz. Zor bir sezonda 2 maçla kupa alıp Avrupa'ya gidebiliriz. Büyükşehir olarak nereden isterseler ücretsiz maça taşıyacağız.
Tüm Yorumlar (7)
Hüseyin
1 yıl önceTebrikler başkan taraftarı yarın stadyumu doldurmasını bekliyoruz...Fatih hocama destek için yarın oradayım..
Hattusali
1 yıl önceSizden gelecek fayda eksik kalsın size çocuk emanet edilmez. Ya hapse atarsınız ya biber gazı sıkarsınız
mahmuTS
1 yıl öncemaç icin ücretsiz otobüs seferleri düzenleniyor ama şehrin doğusundan gelen ve giden otobüsler kaşüstü şana mevkilerinden ne taraftarlari araçlara alıyorlar nede maç dönüşü bu mevkilerde indirme yapiyorlar.Başkan önce bu sorunu çözsün
Davut
1 yıl önceStadın etrafında köftecilerin önündeki çamuru düzeltin önce
Doğrucu Doğan
1 yıl önceTeşekkürler başkan. Gerçi birleri bunu da beğenmemiş ya. Çekirdek yiyen eşşek heykeli yapsan, muhalif 3-5 şarkıcıya milyonlarca liralık konser verirsen, çalıp çırpsan el üstünde tutulurdun.
Tugrul
1 yıl önceBol kepçe metin saç saç dur
Asm6111
1 yıl önceSiz önce stada ulaşımı çözün..