| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Haziran 2025 10:44 Güncellenme tarihi: 18 Haziran 2025 11:02

Başkan Ertuğrul Doğan hedefindeki Trabzonspor'u açıkladı "Bunun için çalışıyoruz"

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan “Yarışmacı bir takım için çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Trabzonspor Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan, teknik direktör Fatih Tekke ile her gün görüştüklerini belirterek, “Hepimizin kafasında aynı hedef var; sahada yarışmacı, şehri mutlu eden bir futbol ortaya koymak” dedi.

“Fatih Tekke ile sürekli istişare halindeyiz”
Başkan Doğan, teknik direktör Fatih Tekke ile her gün görüşme halinde olduklarını belirterek, “Hocamızın bir raporu var ve ekiplerimiz bu doğrultuda çalışıyor. Giden oyunculara göre transfer sayısı da artabilir. Ancak sadece transfer yapmakla olmuyor. Maliyetleri karşılayamayacağınız bir takım kurmanın anlamı yok. Bunu geçmişte yaşadık ve hep hüsranla sonuçlandı” diye konuştu.

“Borcu yönetilebilir hale getirmeye çalışıyoruz”
Doğan, kulübün mali yapısına da dikkat çekerek, “Aynı anda hem borcu yönetilebilir bir hale getirmeye hem de yarışmacı bir takım kurmaya çalışıyoruz. Bu dengeyi sağlamak kolay değil ama tek yol bu” ifadelerini kullandı.

“Kulübün gelir kaynakları neredeyse yok”
Trabzonspor’un son arazi çalışmasını 29 yıl önce yaptığını hatırlatan Başkan Doğan, “Bugün geldiğimiz noktada kulübün neredeyse hiçbir geliri yok. Bu sadece benim ya da yönetimin başarabileceği bir iş değil. Tüm Trabzonluların ve Trabzonsporluların desteğine ihtiyaç var” dedi.

“Destek şart, artık gerçeklerle yüzleşiyoruz”
Doğan, bu sürecin kişisel değil, bir sorumluluk olduğuna vurgu yaparak, “Bu artık ‘sen-ben’ meselesi değil. Yarın ben buradan ayrıldığımda nasıl destek olunacağını göstereceğim. Çünkü bu iş bir kişinin başarabileceği bir şey değil. Yıllarca kulüp bu noktaya kadar geldi ama artık deniz bitti. Biz gerçeklere göre hareket ediyoruz. Planlamalarımız da bu doğrultuda devam ediyor” şeklinde konuştu.

"Hakem faktörleri olmasıydı ligi üçüncü sırada bitirebilirdik” 
Trabzonspor Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan, sezon değerlendirmesinde şu ifadelere yer verdi, “Ben, yönetim kurulum sezonu çok daha üst sıralarda tamamlayabileceğimize inanıyorduk. Ancak saha sonuçları ve özellikle hakem faktörleri nedeniyle bu hedefimize ulaşamadık. Bu şartlar altında ligi 3. sırada bitirme şansımız vardı. Yaşananlardan dolayı üzgünüz”

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
avanoz
1 yıl önce

sayın başkan artık bırak git kaptanımızı kimse alamaz diyordun şimdi İstanbul takımlarına satmaktan bahsediyorsun artık yeter git

M
Murat Baş
1 yıl önce

Yazık yeminle bu başkana bir Allah kulu bişey diyemiyor basın toplantısıni izledim salak saçma sorular bir kişi demiyor ki lunstram a verilen parayı kim belirledi bu adamin bizden aldığı ücreti başka bir yerde alamaz bilmiyor larmi Pedro niye gitti Arabistan'da ne işi var diyemezsiniz degilmi Yönetim olarak aldığınız topçulara bak her gelen hoca enkaz bırakıp gidiyor kaçıncı bedelli sormak yok degilmi kartal arazisi stad sponsorlugu anlaşmasında borç bitecek denildi hala şu rakama düşecek ??

U
uğur vural
1 yıl önce

bu attığınız başlık gayri ciddi bir müessese olduğunuzu gösterir.bu şekilde kimse sizin haberlerinizi ciddiye almaz.ertuğruş doğan ne yahu bu ne acemi bir yayıncılık.

K
Kazım
1 yıl önce

Sayın Başkanım, o olsa bu olsa gibi oyalayıcı cümleler kullanmanız kimseye inandırıcı gelmiyor. Boş transferlerin tamamı sizin döneminizde oldu, borcu siz yaptınız. Bundan sonra da çok bir şey yapabileceğinizi düşünmüyorum, siz de söylüyorsunuz, bu borçlar yönetilemez diye, Ağaoğlu ile beraber kulübü batırmak için iyi çalışma yaptınız, Ağaoğlu kaçtı, siz borç yapmaya devam ettiniz, borsada milletin parasıyla borcun bir kısmını ödediniz, ama bu şekilde yürümez. Yönetim olarak çok kötü durumdayız.

M
Mehmet
1 yıl önce

Başkan sen trabzonsporu şampiyon yapacak takım kuramayacalsin, konuşmalarından bunu anlıyorum, taraftara gaz vermene gerek yok, Trabzon'un geliri olmaz tabii, aldığın oyuncuya gelirken para veriyorsun, ne hikmetse giderken de para ödüyorsun, Trabzon bu halde yonetilirse parası olmaz tabii, nerde hantal oyuncu var, ağır oyuncu var, kalitesiz oyuncu var gidip onu aliyorsun, iki kere para ödüyorsun, kaliteli ayaklardan alsan da aynı paraya geliyor, yookk almazsınız, neden size para kalmıyor o zaman

Tüm Yorumlar (16)

A
avanoz
1 yıl önce

sayın başkan artık bırak git kaptanımızı kimse alamaz diyordun şimdi İstanbul takımlarına satmaktan bahsediyorsun artık yeter git

M
Murat Baş
1 yıl önce

Yazık yeminle bu başkana bir Allah kulu bişey diyemiyor basın toplantısıni izledim salak saçma sorular bir kişi demiyor ki lunstram a verilen parayı kim belirledi bu adamin bizden aldığı ücreti başka bir yerde alamaz bilmiyor larmi Pedro niye gitti Arabistan'da ne işi var diyemezsiniz degilmi Yönetim olarak aldığınız topçulara bak her gelen hoca enkaz bırakıp gidiyor kaçıncı bedelli sormak yok degilmi kartal arazisi stad sponsorlugu anlaşmasında borç bitecek denildi hala şu rakama düşecek ??

U
uğur vural
1 yıl önce

bu attığınız başlık gayri ciddi bir müessese olduğunuzu gösterir.bu şekilde kimse sizin haberlerinizi ciddiye almaz.ertuğruş doğan ne yahu bu ne acemi bir yayıncılık.

K
Kazım
1 yıl önce

Sayın Başkanım, o olsa bu olsa gibi oyalayıcı cümleler kullanmanız kimseye inandırıcı gelmiyor. Boş transferlerin tamamı sizin döneminizde oldu, borcu siz yaptınız. Bundan sonra da çok bir şey yapabileceğinizi düşünmüyorum, siz de söylüyorsunuz, bu borçlar yönetilemez diye, Ağaoğlu ile beraber kulübü batırmak için iyi çalışma yaptınız, Ağaoğlu kaçtı, siz borç yapmaya devam ettiniz, borsada milletin parasıyla borcun bir kısmını ödediniz, ama bu şekilde yürümez. Yönetim olarak çok kötü durumdayız.

M
Mehmet
1 yıl önce

Başkan sen trabzonsporu şampiyon yapacak takım kuramayacalsin, konuşmalarından bunu anlıyorum, taraftara gaz vermene gerek yok, Trabzon'un geliri olmaz tabii, aldığın oyuncuya gelirken para veriyorsun, ne hikmetse giderken de para ödüyorsun, Trabzon bu halde yonetilirse parası olmaz tabii, nerde hantal oyuncu var, ağır oyuncu var, kalitesiz oyuncu var gidip onu aliyorsun, iki kere para ödüyorsun, kaliteli ayaklardan alsan da aynı paraya geliyor, yookk almazsınız, neden size para kalmıyor o zaman

T
Taraftar61
1 yıl önce

Sana kim inanıyor acaba bu taraftar seni istemiyor bu neyin ısrarı batırdın takımı siradan bi takım yaptın daha neyin hedefinden bassediyorsun istifa et artık

T
Tss61
1 yıl önce

İstifa et ve git

T
Ts061
1 yıl önce

Ne oldu meunier defteri kapandı gitti başkan adam haklı çıktı yaptığın saçma sözlesmeyle sonra trezeguet bedava kiralık gönder sonra bedava sat ve kendini haklı çıkarmak için trezeguet taraftarın önüne atmalar sen futboldan anlamiyorsun ve o yüzden Trabzonspor’u sıradan bi takım haline getirdin

T
Ts
1 yıl önce

Hep aynı terane ne yapıp edin bu takımı İstanbul’un korktuğu Trabzon haline tekrar getirin.

B
brdmv
1 yıl önce

göztepeden helitonu vermezler mi bir sorsak

0
0661
1 yıl önce

oyalanıyoruz!

L
Lazz
1 yıl önce

Ayni masallar geldigin yere seni zorlami getirdik.Darbe yaparak geldin.Beceremiyorsan birakSenin masallarindan biktik.

B
Bilal
1 yıl önce

Senin hedefin deki trabzonspor 1.liğ de oynayan ama borcu da olmayan bir klüp heralde devam durma az kaldı hedefine ulaşmaya ğeçen sezon az daha ulaşıyordun bu sene inşaalah tamamdır ulaşırsın

T
Taraftar61
1 yıl önce

Bu başkanla kimse ümitlenmesin taraftar kandirmaktan başka birsey yapmıyor

T
Ts61
1 yıl önce

Başkan hani meunier işi vardı ne oldu konu kapandı gitti çünkü adam haklıydı öyle saçma sözlesme yaparsan

M
Murat Baş
1 yıl önce

Fenerasyonun adamı olmuşsun başkan fener maçından sonra tek kelam açıklama yapılmadı resmi hesaplardan fark etmedik sanma bu kadar salak yerine koyma taraftarı senin de sesini kestiler ne karşılığında?? Milletin parasını zorla gasp ettin borsada Allah soracak hesabını seni o kuyruğunu boyadığın uçak kurtaramaz bilgin olsun vesselam