Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, katıldığı bir seminerde önemli açıklamalar yaptı.
Transfer görüşmelerine başlandığını belirten Doğan, 1-2 hafta içerisinde sonuç alacaklarını söyledi.
Doğan şu ifadeleri kullandı:
"Dün de ve bugün sabah bu konu görüşüldü. Bu hafta ağırlığımız bu konu üzerinde. Hocamızdan ve izleme ekibinden gelen isimler var. Görüşmeye başlayacağımız ve görüştüğümüz isimler de var. Şenol Hoca bize bir liste verdi. İsimler gelmeye devam ediyor. Şenol Hocamız izleme ekibiyle koordineli çalışıyor. Ciddi bir enerji sarf ediyor. Bize gelen isimler var. Görüşmelere başladık. 1-2 hafta içerisinde sonuçlar almaya başlayacağız."
"Bu yılki hedeflerimiz devam ediyor: Kupa ve Avrupa Ligi var. Trabzonspor'da hedefler bitmez. Hem bu yılı kurtarmak hem de önümüzdeki yılı planlamak için çalışmalar sürüyor."
Tüm Yorumlar (13)
Ts61
1 yıl önceBaşladı yine yalan makinesi
Ts
1 yıl önceküme düşmesek yeter
Alperen Albayrak
1 yıl önceZamanında öyle futbolcular transfer edeceğiz ki bunları nasıl Zldınız diyeceksiniz demiştin. Yine öyle futbolcular alırsın Erto başkan!!
lisa
1 yıl öncebaşarılar.
Ayhan OZCAN
1 yıl önceBu adamin TS `in baskani olmasi bu camianin ayibidir. Bu adamin Ali Koc`tan ne farki var? Bakalim GS macindan sonra bu taraftar ve camia kendisinden beklenen tepkiyi ortaya koyabilecek mi? koymazsa zaten gecmis olsun !
Ali Durkaya
1 yıl önceBaşkanım tranferde 150keci alında savic densvil bardi barisic Abdullah Avcı ile beraber cukka yurolarlla keçileri yaysinlar Zigana dağlarında.
ebu zer
1 yıl önceAl takke ver külah
Veysel YILDIZ
1 yıl önceÖnce korkak zihniyetli Şenol Güneş'ten kurtulun... Değilse yeni seçilmiş olmanıza rağmen siz gidersiniz... Taraftarın size sövmesini beklemeyin bence...
Serkan
1 yıl önceYaw sen ve ekibin transfer yapmasın.Başarısızsınız,Trabzonspor’u zarara sokmaya hakkınız yok.Bırakın gidin başka bir şey istemez…
CAPT,M,D,
1 yıl önceTS DE HEDEFLER BİTMEZ,BU YILKI HEDEF KÜME DÜŞMEMEK, AKSİNİ SAVUNAN VARSA PUAN CETVELİNE VE OYNANAN OYUNA BAKSIN,,
Salih
1 yıl önceKeşke korkak olsaydı, Kasımpaşa maçında 2-1 de oyunu tutardı keşke keşke korkak olsaydı
Hakan gökbulut
1 yıl önceBaşkan transfer mi dedin? Sen o koltukta oturduğun sürece hepsi yalan dolan.... Yazıklar olsun ... Başkan istifaaaaaaaaaa
Ts sezgin
1 yıl önceHâlâ transferden bahsediyonuz paranızı bitti.uc kuruşluk topluyu üç milyon yazacaksınız.once hak eden topçuları oynatırsanız takım düzelir.bu yüzden size kizantopcuyu kadro disi bırakıyorsunuz sorun topcularda degil.yakinda güle güle sana güle güle şarkısı geliyo.az kaldı