| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2025 13:58

Başkan Doğan'dan açıklama geldi! Trabzonspor'un borcu neden azalmıyor?

Başkan Ertuğrul Doğan, yüksek faiz yükü nedeniyle borcun azalmadığını belirterek, Haziran sonuna kadar borcun 2.5 milyar TL seviyesine düşmesini hedeflediklerini söyledi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında kulübün mali durumu hakkında açıklamalarda bulundu. Gelir-gider dengesizliği ve artan faiz yükünün kulüp bütçesini ciddi şekilde zorladığını ifade eden Doğan, mevcut borcun Haziran ayı sonuna kadar 2.5 milyar TL seviyesine inmesinin hedeflendiğini söyledi.

Kulübün mali mücadelesine dikkat çeken Doğan, “Şu anda yüzde 55 faiz ödüyoruz. Bulduğumuz kaynaklarla ancak bu faizleri karşılayabiliyoruz. Ana borca dokunamadan faiz yükü içinde dönüp duruyoruz. Bu tablo sürdürülebilir değil.” dedi.

Borç yapılandırması ve mali disiplinin yanı sıra ek gelir yaratma konusunda yoğun çalıştıklarını belirten Doğan, “Ne kadar gelir elde edersek edelim, faiz yüküyle mücadele etmediğimiz sürece borç azalmıyor. Haziran sonunda borçta kısmi bir düşüş bekliyoruz ama bu yeterli olmayacak. Ek gelir kaynakları oluşturmak zorundayız. Şu ana kadar yaptık, bundan sonra da sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hakan
1 yıl önce

Fuzuli transfer yapın. Kesin düşürürsünüz. 30 yaş üzeri tranferler de düşürebilir borcu.

A
Alper Tunga
1 yıl önce

Başkan Şenol Güneşe neden hala hak edişi ödeniyor. Nasıl Trabzonspor lu. Bu konuyuda açıkla lütfen

T
taraftar
1 yıl önce

Giderleri kısacaksın.. Mesela Başkan danışmanı gibi uyduruk statülere klübün parasını yedirmeyeceksin.. Mesela klübe karargah kurmuş çıkar şebekelerini çökerteceksin.. Kısaca bu klübü satacaksınki klüp mahalle kahvehanesi olmaktan çıksın, kurumsal bir işletme hüviyeti kazansın.. Ne kadar eski çakal varsa klüpten geçiniyor.. Veresiye defteri tutan Mahalle bakkalının hedefi mahallenin sınırlarını aşamaz..

Özgür ata
1 yıl önce

TS bankalar birliğinden çıkıyor masalıyla zaman kazanmıştı, borç da artmakla kalmadı ayrıca en çok zarar eden kulüp olduk. Türkiye kupası alınmadığı takdirde yönetimin istifasını bekliyoruz