| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Aralık 2023 15:49 Güncellenme tarihi: 23 Aralık 2023 15:57

Başkan Doğan'dan 2011 Süper Kupa maçı için flaş sözler! "Bizle oynayacaklar herhalde..."

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan'dan, Fenerbahçe ve Beşiktaş'a gönderme geldi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Başakşehir maçı öncesi basın mensupları ile bir araya gelerek değerlendirmelerde bulundu.

Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın 2011 yılı Süper Kupa finalini oynamak için TFF'ye başvuru yapacaklarını açıklamasına Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan'dan yanıt geldi.

"BİZLE OYNAYACAKLAR HERHALDE"

Başkan Doğan, konuyla ilgili olarak kendisine yöneltilen soruya, "Biz böyle bir şeyin karşısında oluruz. Süper Kupa'yı bizle oynayacaklar herhalde" şeklinde yanıt verdi.

NELER YAŞANMIŞTI?

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Beşiktaş Başkanı Hasan Arat'a ziyaret gerçekleştirmişti.

İkili arasındaki görüşmede 2011 yılı Süper Kupa finali gündeme gelirken, yapılan açıklamalar Trabzonspor taraftarı tarafından tepki toplamıştı.

Görüşme sonrası açıklamalarda bulunan Beşiktaş Başkanı Hasan Arat, "Bugün çıkan en önemli sonuçlardan birisi de, 2011 yılı Süper Kupa finalini oynamak için müracaat edilecek olması oldu" demişti.

Ali Koç ise konuyla ilgili olarak, "2011 yılından kalan bir Süper Kupa maçımız var. Bizim müracaat etmeden TFF'nin bizi çağırması gerekirdi. Ortak bir başvuru yapacağız. En yakın zaman, bir sonraki sezon başlamadan gibi gözüküyor. Finalin organize edilip en kısa zamanda oynatılması gerek" ifadelerini kullanmıştı.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Abdullah Travaci almanya
2 yıl önce

Ali koc ancak avucunu yalar

A
Ali Fuat
2 yıl önce

Beşiktaş ta, fener de şikeden ceza aldıklarına göre kupa direk bizim olur...

T
TARAFTAR
2 yıl önce

Böylece mızrak çuvala girmiş olacak. Hak hukuk olmayınca; Neredeeen nereyeeee...PES DOĞRUSU..

A
A-POLİTİK
2 yıl önce

İşte Siyasetin Türk futboluna direkt müdehalesi..Yahu o yılın lig birincisi Hile ile Hurda ile değil ŞİKE NEDENİ İLE AVRUPAYA KABUL EDİLMEDİ…Yetersiz nitelikli TFF Bşk hangi gerekçe ile bu kupayı Sahibine değilde Şikecilere peşkeş çekecek ? Ve Trabzonlu Trabzonsporlu olduğunu iddaa edenlerde 12 yıldır sesini çıkartmadan çıkartamadan kuzu kuzu olanları Sadece izliyor..Hadi oradan be Trabzonsporu sahipsiz bıraktınız..Yazıkkkkk

V
volkan ayder
2 yıl önce

de get. bu da şovmen. takım yerlerde sürünüyor. rezil futbolcular rezil hoca ve başkan. iki pas yapamayan orta yapamayan rezil adamlarla takımı doldur. sonra şov yap. sen önce ts ile ilgilen. bu kafayla ts u dibe atacaksın.