| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Eylül 2017 17:20

Başakşehir Trabzonspor maçı öncesi arbede

Trabzonspor Başkan Yardımcısı Önder Bülbüloğlu'na rezalet tavır. Turnikede bekletildi.

 İbrahim Hacıosmanoğlu müdahale etti.
 
Trabzonspor - Başakşehir maçı öncesi Fatih Terim Stadında protkol tribününe gelen Trabzonspor Başkan Yardımcı Öder Bülbüloğlu isim kontrolünden geçti ama diğer turnikeden prokole girmek isterken Bülbüloğlu'nun kartını cihaz okumadı.
 
Bunun üzerine özel güvenlik güçlerine " Ben Trabzonspor başkan yardımcısıyım, benim akreditem  var ve cihaz okumuyorsa benim problemim değil,beni derhal içeri alın"
diyen Bülbüloğlu'nu kapıda beklettiler.
 
Bu durumu gören Trabzonspor eski başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu özel güvenlik görevlerine tepki gösterdi ve "Trabzonspor  başkan yardımcısını burada bekletemezsiniz" dedi. Ardında arka tarafta küçük bir arbede yaşandı. Daha sonra Hacıosmanoğlu ve Bülbüloğlu protokole girdiler.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!