“Beraberlikler bizi zorluyordu”
Baker, son haftalarda üst üste alınan beraberliklerin takımı olumsuz etkilediğini belirterek, “Çok mutluluk verici bir durum. Son haftalarda arka arkaya aldığımız beraberlikler bizi sıkıntıya sokmuştu. Kazandığımız için mutluyuz.” ifadelerini kullandı.
“Hazırlık sürecimizi çok iyi yönetiyoruz”
Takım olarak iyi bir kadroya sahip olduklarını vurgulayan Baker, “İyi bir kadromuz var. Nasıl hazırlanmamız gerektiğini en iyi şekilde biliyoruz ve bunu sahaya yansıtmaya çalışıyoruz.” dedi.
Tüm Yorumlar (10)
cavus81
5 yıl öncesimdiye kadar neden bir aciklama yapmadin kazaninca ciktin
Türker
5 yıl önceBugün harika oynadı.Hiç pas hatası yapmadı hem defansa yardım etti hem de Djaniny nin karşı karşıya kaldığı pozisyonda kilit pası attı.Keşke hep böyle oynasa...
Yasat
5 yıl önceSon maçlarda çok iyi , seneye kadroda tutulursa çok daha faydalı olur
hk
5 yıl öncehaftalardır fena oynamıyor.baker kalmalı.yönetimin daha iyisini alacağı yok.
Serhat
5 yıl önceNe ruh hastası adamsin ya her haberin altında olumsuz bi yorumun var
mavi
5 yıl önceBugün verim li oynadın ,tempo hızını artırıp ileri oynama düşüncen olursa maçlar da faydalı oluyorsun.
adnan
5 yıl öncebutakima 6trans fer takimi cok bozmadan seneye baslamali cunki uefa lig kupa yedeklerde iy olmali beykir kesin kalmali goruldiki cok ilerleme var
Bakrr
5 yıl önceBaktı sözleşme bitiyor, oynamaya başladı, tam gamsız. Fena topçu değil.
Erdem
5 yıl önceYıllık maaşı ve kiralama ücreti makul bir fiyat olursa 300-500 bin Euro gibi belki 1 yıllık daha olabilir bunun kararını Avcı versin ama yine her maç oynar gibi madde varsa sözleşmesinde kesinlikle kabul edilemez. Çok dengesiz bir oyuncu profili var istese daha güzel oynar gibi ama neden yapamıyor benim fikrim yok.
cavus81
5 yıl önceBeni ruh hastasi bunlar yapti size görede 1 macla yildiz oldular alin basiniza calin