Trabzonspor'un görüşmelere başladığını Kamuoyu Aydınlatma Platformu (KAP)'a bildirdiği Yunan oyuncu Bakasetas Trabzon'a geldi.
Yapılan görüşmeler sonrasında anlaşma sağlanan oyuncu gece saatlerinde Antalya'dan özel uçakla hareket etti.
Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaolu ve Bakasetas'ı taşıyan özel uçak Trabzon Havalimanına indi.
Oyuncu buradan konaklayacağı otele geçecek.
Oyuncunun sağlık kontrolünden geçtikten sonra 3,5 yıllık sözleşme imzalaması ve bugün ilk antrenmanına çıkması bekleniyor.
Tüm Yorumlar (32)
BOZKURT
5 yıl önceHayırlı olsun.Dilerim yararlı olur.
Hotaman61
5 yıl önceÇok isabetli 10 numara transfer . Takımda ruh,hırs ve ön alanda daha baskılı bir Trabzonspor olacak ardık..
Murat53
5 yıl önceBize bir şampiyonluk borcu var geçen seneden
Ahmet can
5 yıl önceTeşekkürler Ağaoğlu geç oldu ama çok iyi transfer
6161
5 yıl önceSana iftira atan cahiller bilsin ki sen bu kulüpte bşk olmasaydın batmıştı bu kulüp. Iyiki varsın ahmet ağaoğlu özü sözü ile dürüst adamsın. ALLAH senin gibilerin sayısını artırsın. Transferlerde hayırlı olsun.
Kocaeli Spor
5 yıl önceSüper
TS
5 yıl önceBravo başkan , santrofor ışını de çözdügün zaman takım düşünülen başarıyı şampiyonluğu kovalayan veya şampiyon olacak seviyeye oynadıgı güçlü futbol ile gelecektir.
Taraftar
5 yıl önceLigimizde en begendigim oyunculardan biriydi.çok iyi bir transfer.yonetimi tebrik ederim...
adnan
5 yıl öncebaskan ve yonetim harika is cikardi hayirli olsun
Hıdır
5 yıl önceHarbiden helalin var başkan.birde sağlam bi forvet.
Kerim urfali
5 yıl önceİş görür mü acaba? İnşAllah işinize yarar
Yomralı
5 yıl önceAğaoğlunu görünce ,kalbimde aynen şunu hissettim''güvenilirliğini kaybetmiş,antipatik vede şovmen''elimde değil böyle hissediyorum
Hakan
5 yıl önceBaşkanım bizi çok mutlu ettin sağ gösterip sol vurdun belli Beşiktaş maçında kadroda olur
Ali Başkan
5 yıl önceNerede o farklı2-3 sosyal medya platformlarında Sn. Başkan Ahmet Agaoglu'nu karalamaya çalışan paralı askerler ??? Sn. Ahmet Ağaoğlu Başkanım iyiki varsınız, kan emici wampirlerden kulübü kurtardınız :)
Aga
5 yıl önceSana helal olsun şu adamı aldın ya İstanbul rüppelerine inat
ts6154
5 yıl önceÇok iyı transfer.yönetimi tebrik ederim,inşaAllah başarılı olur
Ali Baskan
5 yıl önceSeninleyiz, Nice onlarca senelere, üsküdar & of kanadının karalama yapan askerlerini biz zaten püskürüyoruz... Tesekkurler Büyük Başkan
İsmail kır
5 yıl önceHani yönetim istifa diyenler içimizdeki irlandalıları neredesiniz çıkın. Eğer bu başkan yönetim olmasaydı şuan sıradan bir takımdık lütfen bu saatten sonra takıma sadece destek verelim. Biz sadece kendi ayakları üstünde duran bir şehir takımıyız fakat diğer ist takımları gibi EL AÇIP DİLENMEDİK SONRADA SANKİ KENDİLERİ TRANSFER YAPMIŞ GİBİ ŞOV YAPMADIK. TRABZONLU iş adamları takıma sponsor olun 1 TANE TRABZON 1TANE TRABZONSPORUMUZ VAR VESSELAM
Kürtünlü
5 yıl önceBu transferler birilerini korkutma bilir. Devreye başka güçler girmezse zirve çok yakın
KALYONCU
5 yıl önceYağ çekme bence
Genco61
5 yıl önceHer defasında alınmasını istediğim bir oyuncuydu, berat, bakasetas, Halil akbınar, iyi Bi sol bek, bir de forvet bu takım banko şampiyon
ERTUG
5 yıl önceMuthis transfer tebrik ediyoruz tüm emegi gecenleri.
kurdoğlu
5 yıl önceUnutmayalım Plaza, Afobe,Dyjanini, Flavio, Baker, Marlon, Bilal, leri de bu başkan aldı......
kurdoğlu
5 yıl önceYönetimi tebrik ediyorum.. Çok iyi bir iş başardılar.. Ama unutmayın ki sezon başı transferleri de bu yönetim yaptı.. O transferler eleştirilmeseydi, belki de bugünkü transfer doğruları yapılmazdı.. Zararın neresinden dönülürse kardır.. Tebrikler..
Soner çolak
5 yıl önceBence müthiş transfer çok çalışkan bir futbolcu
TRABZONLU
5 yıl önceMüthiş bir transfer daha...Devre arasında yapılan en en iyi transfer bizde.,. Helal olsun başkanıma....
6161
5 yıl önceKurdoğlu ve kalyoncu. Bu kulübün 2 yıl evvel hergün kapısında avukat ve icra memurları vardı. Bu kulüpte onlarca yüzlerce haciz dosyası vardı. Milyon eurolar alan onlarca futbolcu vardı. Sizler ya balık beyinli yada çok küçüksünüz. Günlük değil uzun vadede bakıp araştırırsanız ağaoğlunun başarısını görürsünüz. Ayrıca ağaoğlu akrabam değil ve kulüpten bir kuruş menfaatim yok. Sadece vicdanlı eleştiri yapmak gerek. İho ve usta 'nın enkazı 2 yılda toparlanıp bu seviyelere gelinmiş ise bu asla küçümsenecek bir başarı değildir.
Temel
5 yıl önceReiss Allah razı olsun dediklerine katılıyorum
Serko61
5 yıl önceNeyse ben geç kaldım yoruma, ama genede yazayım harbi kral transfer, şimdi hami gibi şut çeken bir futbolcumuz var nihayet..
Ts
5 yıl önceYemin ederim kupa maçını kazanmasaydık bakasetası alamazdık
Ünyeli
5 yıl önceBaşkan bastacısın,,,,,,
TRabzon
5 yıl öncesen ne biçim başkansın bula bula bu futbolcuyu mu buldun?Daha iyi futbolcu da alabilirdin Hemen istifa et.Bu adam daha ayakta duramıyor.Geçen Alanya Göztepe maçında topu istop edemedi top taca gitti.Rakibini geçemeyen adam Bu adam mı top oynayacak?Gidip yaşlı futbolcuları almayın genç direkt oynayabilecek futbolular alın