| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 22 Mayıs 2026 23:55

Bakan Uraloğlu Trabzonspor’u kutladı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’u mağlup ederek şampiyon olan Trabzonspor’u tebrik etti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’u mağlup ederek kupaya uzanan Trabzonspor için kutlama mesajı yayımladı.

Trabzonspor kupayı müzesine götürdü

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile Konyaspor karşı karşıya geldi. Bordo-mavililer, Paul Onuachu’nun attığı gollerle rakibini 2-1 mağlup ederek kupanın sahibi oldu.

Final karşılaşmasının ardından Trabzonspor camiasında büyük sevinç yaşanırken, tebrik mesajları da peş peşe geldi.

Bakan Uraloğlu’ndan kutlama mesajı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu da yayımladığı mesajda Trabzonspor’u tebrik etti.

Bakan Uraloğlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupaya uzanan Trabzonspor’u tebrik ediyorum. Gösterdiği mücadeleden dolayı Konyaspor’u da ayrıca kutluyorum.”

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!