Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Fenerbahçe galibiyetinin ardından Haber61 TV’ye açıklamalarda bulundu.
Turhan şöyle konuştu;
Çok önemli bir maçtı. Bundan sonraki maçlar için büyük bir moral kazandık. Bizim takımımızı ve kalecimizi tebrik ediyorum. Sörloth’un golü de harikaydı. İnşallah bu yıl şampiyonluk ipini göğüsleyecek Trabzonspor. Taraftar da mükemmeldi. Bizim taraftarımız Türkiye’de bir tane. Hepsini tebrik ediyorum.
Tüm Yorumlar (13)
0661
6 yıl önceZali koç görmesin sonra hökümet TS un arkasında der!
FUAT KAPLAN
6 yıl önceKaradenizin havasi erkegi mert futbolu sert olur aslanlar ogreniceksiniz
yorumcu
6 yıl önceSayin bakan MACA SEYIRCI KALMAYIN.Hakem trabzonu aleni sekilde degil fakat sinsi sinsi alttan alttan hissettirmeden dogramaya calisti bunu gorun!! buna sessiz kalmayin.
Antikus
6 yıl öncesiyasiler sizden ricam lütfen iyi veya kötü Trabzonspor icin konusmayin bu takim ne zaman yükselmeye baslarsa illa birileri bulasiyor gölge etmeyin bir hayriniz dokunacaksa ülke soruna dokunsun biz basimizin cagresine bakariz
Atilla Ergun
6 yıl önceTs şampiyon olabilir,ama Fenerbahçe camiası sizi iktidar yapmayacak tekrar.
sedo
6 yıl öncedevlet destekli
Adınız Soyadınız
6 yıl öncetrabzonspor yerine biraz daha ulaşım ve alt yapısına odaklanın bakan bey.
Vatandas
6 yıl önceYanlis bir aciklama sayin bakan olmadii siz bakansiniz bu islere girmeyinn
Eşref
6 yıl önceNiye bakandiye takım tutmayacakmı dostum adam sonderece normal konuştu sonuçta oda bir taraftardır kimsenin kimsede östünlügü yoktur vede nokta....
Dadas
6 yıl önceSiyasilerin tarafsızlık ilkesiyle hareket etmesi gerekir. Herkesimden insan var seçmeni. Sosyal medyayı incelediğiniz de olayın hangi noktaya gittiğini göreceksiniz dır.korkarim ki ankarayi istanbulu kaybettiren bu zihniyet 2023 u de kaybettirecek. Olay tehlikeli noktada devlet bunu nasıl göremiyor
Süleyman Tosyalı
6 yıl önceBakan bey sadece temennide bulunmuş, hırsızın caldığı kupayı vermemesi için yardım ve yataklık yapmamış.
Hasan
6 yıl önceBakan istifa etmeli çünkü artık iftiraların önü alınmaz.
ofli
6 yıl önceya gidin bakanlığınızı yapın susun susun destek falanda vermeyin susun sadece