| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Şubat 2018 13:58

Aziz Sancar Trabzonspor forması giydi

Nobel Ödüllü bilim adamı Aziz Sancar, Trabzonspor formasıyla poz verdi

Trabzonspor'un eski yöneticilerinden Beylikdüzü Belediye Başkanı olan Ekrem İmamoğlu, Nobel Ödülü kazanan Prof. Dr. Aziz Sancar'a Trabzonspor forması hediye etti.

Sancar'ın formayı giyerek poz vermesi sosyal medyanın en çok konuştuğu konulardan biri oldu.

Sancar'ın formalı pozunu sosyal medyadan paylaşan Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın da " Nefis bir kare. Nobel ödüllü Prof. Dr. Aziz Sancar, Trabzonspor ve Atatürk hep beraber" ifadelerini kullandı.



Öte yandan Sancar'ın aynı zamanda Galatasaray üyeliği de bulunuyor.

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

I
işte bu
8 yıl önce

harika.... Ekrem başkan a da ayrıca tebrikler..

M
Memati
8 yıl önce

Böyle güzel, vatansever biliminsanları ile aynı renk formayı giymek bile güzel hissettiriyor.

M
Mert Gemalmaz
8 yıl önce

Forma yakışmış ama görüntüdeki bir adam yakışmamış oraya! Taklitçiletin bizim formamızla aynı karede olması güzel değil

D
derman
8 yıl önce

Zorunuza gidiyor değilmi, hacı hocanın önündemi foto isterdin yoksa çakma türklerin mi. Türklerin tek lideri vardır o da Mustafa Kemal Atatürk!

M
Mutlu
8 yıl önce

Saçma sapan yorum neden yapıyorsunuz adam gs bizim eski yönetici formamıZı hediye etmiş o mütevazı ve Türk insanı da o formayı giymiş altın da üstünde birşey yok gs olması birşeyi değiştirmez bizde onla gurur duyuyoruz o Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve Nobel ödülü almiş bağnazlık yapmayın kompleksli olmaya gerek yok

Tüm Yorumlar (23)

I
işte bu
8 yıl önce

harika.... Ekrem başkan a da ayrıca tebrikler..

M
Memati
8 yıl önce

Böyle güzel, vatansever biliminsanları ile aynı renk formayı giymek bile güzel hissettiriyor.

M
Mert Gemalmaz
8 yıl önce

Forma yakışmış ama görüntüdeki bir adam yakışmamış oraya! Taklitçiletin bizim formamızla aynı karede olması güzel değil

D
derman
8 yıl önce

Zorunuza gidiyor değilmi, hacı hocanın önündemi foto isterdin yoksa çakma türklerin mi. Türklerin tek lideri vardır o da Mustafa Kemal Atatürk!

M
Mutlu
8 yıl önce

Saçma sapan yorum neden yapıyorsunuz adam gs bizim eski yönetici formamıZı hediye etmiş o mütevazı ve Türk insanı da o formayı giymiş altın da üstünde birşey yok gs olması birşeyi değiştirmez bizde onla gurur duyuyoruz o Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve Nobel ödülü almiş bağnazlık yapmayın kompleksli olmaya gerek yok

B
Berk
8 yıl önce

Derman denilen cahil herif ! Sen kimsin de Abdülhamit'i , fatih'i, Kanuni'yi görmezden geliyorsun. Sen kim olduğunu sanıyorsun. Ben de senin dediğini kabul etmiyorum.

K
Kemal
8 yıl önce

Derman isimli kişi ya cahilsin ya da hadsizsin . Eğer türklerin bir atası var demilecekse o zaman ben de 2.abdülhamit diyorum. Sen kimsin de bir toplumun geçmişini siliyorsun. Kimse atatürk ü sevmek Veya benimsemek zorunda değil hacı hoca ne alala at gözlüklerini çıkar öyle oku !

H
Hakan
8 yıl önce

Helal olsun Aziz Sancar hocam hem forma yakışmış hemde Mustafa Kemal ATATÜRK (nokta)

D
Derman
8 yıl önce

Berk denilen cahil yobaz! Abdulhamiti hiçbirşekilde Türk atası saymam! 2. Saydıklarının sayacaklarının arasından sadece Fatih ile Kanuni çıkar! 3. Atatürk gib bir dehayı sorgulamak senin beynine fazla gelir. Ben Türk oğlu Türk'üm en büyük Atam da Atatürk'dür!

D
derman
8 yıl önce

Hadsiz de sensin Cahil de sensin. sen önce ülkeni sana emanet edene laf edene laf at! Çok adamsınız ya onlara laf edemezsiniz. Alayınız Atatürk'ün tek tırnağı etmez

M
Mert çevik
8 yıl önce

Bak sen şu derman'a! Sen kendini ne sanıyorsun. Senin beynindeki nöron sayısı kadar kitap okumuş birisi olarak söyleyebilirim ki en büyük atam gibi bir ifade ıq seviyenin ehliyet almaya dahi elverişli olmadığını kanıtlayacak nitelikte. Abdülhamit Türk değil demek cahil ve yobaz etiketini hak etmene neden olmuş. Bir de bir tek şunu sayabilirim falan demiş hahaha sen kimsin yobaz

E
Entelektüel adam
8 yıl önce

Derman istersen mailini ver zihnini açıyım biraz.21. Yüzyıl artığı seni.Bir de utanmadan tek türk falan demiş. Hala türk diyo. Bu ırkçılık kafası demode oldu artık. Ayrıca atatürk’ün onlarca politik hatası varken ona dahi demen de senin müthiş zekanı ortaya koyuyor. Bu arada sen Abdülhamit in tırnağı olamzsın !

D
derman
8 yıl önce

hayt geldi süper entel. Senin okuduğun kitap en fazla fesli delinin kitaplarıdır. Abdulahmiti parlatma işison yılların en tutan projesi heralde. Bence okuduğun kitapları değiştir. Okuduklarımın zekatını versem yeni akıl satın alırsın. Yeniyetme tarihçiler sizi.

D
derman
8 yıl önce

33 yıl sarayından çıkmamış adamla Atatürkü bir tutup eleştireblen kafa bana laf söyleyemaz. Hadi uzakta oyna. Hala kafanız osmanlıcılık oyununda kalmış. Geliş sonra gel.

A
Ahmet
8 yıl önce

Saygı beklerken saygılı olmak lazım herhalde...

T
Tursun
8 yıl önce

Tartıştığınız şeylere bakın bu ülkede Atatürküntartışmak moda oldu hanginize padişahlık artı halifelik sunulsa kabul etmezsiniz evet yüce atam hata yapmıştır bu beyinlere cumhuriyet ne gerek

D
derman
8 yıl önce

La adam geometri kitabı yazmış bu gelmiş dahi dememi eleştiriyor. Üçgeni görsen daire zanneder etrafında dönersin Atatürk'e laf atıyorsun güya. Adamın bahtsızlığı da sizin gibi bir neslin ülkede kalması. Siyasi,askeri, eğitim, bilim her alanda tarihe damga vur aha bu aklı evveller gelip seni eleştirsin. Şansın da böylesi

O
oflu
8 yıl önce

herkes atasını seçsin kimse de neden diye sormasın ,,,benim atam Abdülhamid olabilir Fatih olabilir ,Kanuni Yavuz olabilir,,,,,mustafa Kemal de olamaz ,,,,kim karışabilir ki, kime ne ki

U
Uğur sirin
8 yıl önce

Atatürk düşmanın malaya zırhlısına binip kaçmadı işte bu derman tipindekileride malesef bırak ne kurtarıyorsun ingilizin fransizın yunanın uşagı olsun

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Oflu senin atan zaten atatürk olmasın zoruma gider yakışmaz atsturk kim sen kim senin atan tarihte örnegi yok kendi ülkesini isgak eden düşmanın malaya adlı zırhlısına gönüllu bindi ve ülkeden kaçtı senin atan bu benimkini i kaçanın ardından milli mücedeleyle malesef senin gibi asĺında atasi yunan ingiliz fransız olmasi gerekenleride bağımsız òzgüe bir vatan bırakti ki hala konuşabikiyorsun türkçe ama okuyamıyorsun heralde

U
Ugur sirin
8 yıl önce

Oflu ayrıca atan abdulhamit falansa ataturkun getirdigi latin alfabesiyle ve türkçe yazma konuşma atalarının dilinde yaz konuş bizim lisanda konuşma

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Trabzonspor ve Deccal in fotoğrafı aynı karede olamaz

6
61agasar
8 yıl önce

Atatürk ile zoru olanlar sanirim sizin dedeleriniz işgal kuvvetleri olmalı yoksa bu kadar Atatürk ile ZORUNUZ olmazdi