| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Mart 2025 19:18

Avrupa devleri Trabzonspor'un genç yıldızlarının peşinde

Trabzonspor U19 Takımı'nın Atalanta'yı konuk ettiği karşılaşmayı Avrupa kulüplerinin scout ekipleri yakından takip etti.

Trabzonspor U19 Takımı, UEFA Gençlik Ligi son 16 turunda İtalya’nın güçlü ekiplerinden Atalanta ile karşı karşıya geldi.

Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede normal süre golsüz eşitlikle tamamlandı.

Penaltılara giden karşılaşmada Trabzonspor, rakibini 5-3 mağlup ederek tarih yazdı ve çeyrek finale yükselmeyi başardı. Ancak bu tarihi zafer kadar dikkat çeken bir diğer konu ise Avrupa kulüplerinin scout ekiplerinin mücadeleyi yakından takip etmesiydi.

Avrupa’nın önde gelen kulüplerinin yetenek avcıları, Trabzonspor'un genç oyuncularını mercek altına aldı.

Kaynak: Furkan Karataş

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Remzi
1 yıl önce

Maçı izledim kimse kusura bakmasında gençlerde abileri gibi herkes kahraman olma peşinde,ayağındaki topu ver rakibe sonra peşinden deli gibi koş,ne oyun planı ne oyun aklı ben bişey görmedim tabi bu benim fikrim umarım vatan hayini ilan edilmem..

N
No comment
1 yıl önce

Hep yetenek olsalar ne olacak. Yetenegi yolladilar 2. Lige. Kiymet bilen yok.

O
Oğuz
1 yıl önce

Seyrettiğim kadarı ile gözle görünen oyunun içinde fark yaratan bir oyuncu yoktu kalecimiz iyiydi.

M
Mehmet Aydın
1 yıl önce

Remzi kardeşim yorumun çok güldürdü beni. Endişeni anlıyorum ama gençlerin başarısını da küçümsememek gerek. İnşallah iyi islenirde a takıma giderler. Yoksa bu kulüp bu kafayla batar.

S
samet61
1 yıl önce

bizde maçtaydık, al şunu as takıma koy diyecebileceğimiz bir tane oyuncu görmedim. Gelecek vaad eden var ama çooooook ekstralar gerekiyor.

Tüm Yorumlar (8)

R
Remzi
1 yıl önce

Maçı izledim kimse kusura bakmasında gençlerde abileri gibi herkes kahraman olma peşinde,ayağındaki topu ver rakibe sonra peşinden deli gibi koş,ne oyun planı ne oyun aklı ben bişey görmedim tabi bu benim fikrim umarım vatan hayini ilan edilmem..

N
No comment
1 yıl önce

Hep yetenek olsalar ne olacak. Yetenegi yolladilar 2. Lige. Kiymet bilen yok.

O
Oğuz
1 yıl önce

Seyrettiğim kadarı ile gözle görünen oyunun içinde fark yaratan bir oyuncu yoktu kalecimiz iyiydi.

M
Mehmet Aydın
1 yıl önce

Remzi kardeşim yorumun çok güldürdü beni. Endişeni anlıyorum ama gençlerin başarısını da küçümsememek gerek. İnşallah iyi islenirde a takıma giderler. Yoksa bu kulüp bu kafayla batar.

S
samet61
1 yıl önce

bizde maçtaydık, al şunu as takıma koy diyecebileceğimiz bir tane oyuncu görmedim. Gelecek vaad eden var ama çooooook ekstralar gerekiyor.

M
Momoç
1 yıl önce

Sakın ha göndermeyin, verin şenol'un eline, önce onları üçüncü lig'e göndersin oynasınlar diye, bütün zihinsel kapasitelerini öldürsün bu gençlerin, sonra kariyerleri boyunca ikincilikle top oynarlar, Trabzon'a da oldukça faydalı olurlar bu şekilde... şenol'un yapacağı bütün kariyer planı bundan ibarettir, yönetimde onun kafada nasıl olsa!!

G
Genco
1 yıl önce

Takımın forveti poyrazı kiralık gönderdiler, boran başkan cezalı, eldeki kadro bu kadar. Sen bi dahaki maçı git Barcelona da izle orda belki Messi ayarında birini izlersin. Çocukların emeklerini alın terini küçümseyemezsin. Sizin gibi taraftarla çok genci bitiririz. Sen iyisi git kumda oyna

T
Tr61
1 yıl önce

Ne görmek istedin mesela çok merak ettim, çoğu 17 yaşındaki çocuklardan...