Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 21. hafta mücadelesinde Galatasaray'ı konuk ediyor.
Bordo mavililerde Teknik Direktör Abdullah Avcı, hafta içi hakkında kadro dışı kararı alınan Umut Bozok ile ilgili olarak açıklamalarda bulundu.
Avcı'nın Umut Bozok ile ilgili açıklaması şu şekilde;
Umut Bozok buraya 2 sene önce alınan biri. Sağlıkla ilgili aldığım bilgiler doğrultusunda, insanlar ayrılmak isteyebilir en doğal hakları ama görevlerini sonuna kadar en doğru şekilde yapmalıdır, onunla ilgili böyle bir karar aldık.
Tüm Yorumlar (6)
61 TS
2 yıl önceTs nerde eleştirilen nerde vasat futbokcu vs var ya gol yer meşhur eder , yani ts tam bir rakip takımın eleştirilen rakip sahadan çekilir ant yalı vs oyuncularından gol yiyip meşhur etme vitrine çıkarma ekolu oldu.
ÜZGÜN TS Lİ
2 yıl önceA.Avcı…Ekibini al ve defol gittttttt..ALDIĞIN O 40 milyon sana haram zehir zıkkım olsun..Utanmaz adam..Bu takımın yarısı o hırvatın enkazıysa yarısıda senin enkazın.Şampiyon olunan sezondan beri her aldırdığın adam yanlış transfer..DEFOLLL
Boran
2 yıl önceAvcı, GS ne verdi sana, iki stoper bir sağbek değişerek durumu baya açık ettin…
Uzum
2 yıl önceSimdi mazeretin ne hocam? Aglama.
Molla
2 yıl önceGOL KRALI OLARAK ALINDI VE BİZDE FUTBOLU UNUTTU...SUÇLU KİM?
Yasar calik
2 yıl önceAllah askina sen avci gorevini iyi yapiyormusunher macta takimla oynuyorsun futbolculari hazirlamak yonetmek sizin goreviniz drgilmi