| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2018 15:41

Avcı: Trabzonspor değerli bir takım

Abdullah Avcı maç öncesinde açıklama yaptı

Başakşehir teknik direktörü Abdullah Avcı maç öncesinde açıklamalarda bulundu.

Avcı şöyle konuştu:

Rakip çok değerli bir takım. Değerli bir kadroya da sahip. Bir futbol şehri. İyi futbol oynuyorlar. Organizasyonları var. İyi yetenekleri var. Daha üst sıralarda olabilirlerdi. Bir çok konu başlığı var haklarında. Bizde buna göre hazırlandık. Özellikle rakibin güçlü güçsüz yanlarını tespit ettik ve bunlara çalıştık. Böyle bir deplasmandan kazanarak dönmek en büyük arzumuz. Her maç değerli ve her maç zor. Oynanmadan hiç bir maç kazanılmaz. Çok zor bir rakibe karşı oynayacağız.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ŞEHZADE
8 yıl önce

Güzel bir yorumda maçı alırsın hocam.Nazik ve saygılı olman güzel.

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

MUHARREM USTA VE VİZYONSUZ EKİBİ TRABZONSPOR'UN DAŞINA GELMİŞ DECCAL DİR...!

S
sedat
8 yıl önce

arda soruyor buraka sahada aksama bogazda gece kulübüne gel bekliyorum cevap abi gelmez olurmuyum