Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde 22 Mayıs Cuma günü Antalya’da TÜMOSAN Konyaspor ile karşı karşıya gelecek. Final öncesi bordo-mavili taraftarların Antalya’ya ulaşımı en çok tartışılan konulardan biri olurken, Haber61 TV’de yayınlanan Spor Gündemi programında bu konu da gündeme geldi. Programda konuşan Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot, final için Antalya’da olacaklarını belirterek, Trabzonspor taraftarının ulaşım maliyetleri nedeniyle mağduriyet yaşadığını söyledi.
“EKSTRA SEFERLER KONULDU, TEŞEKKÜR ETMEK GEREKİR”
Tuncay Lakot, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun final için ek seferler konusunda devreye girdiğini belirterek teşekkür etti. Lakot, “Cuma günü bizler de Antalya’da olacağız. Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür etmek gerekir. Ekstra seferler konuldu. Kendisi teşekkürü hak ediyor” ifadelerini kullandı.
“KEŞKE SABİT UÇAK FİYATLARI DA KONUŞULSAYDI”
Ek sefer kararının önemli olduğunu ancak bilet fiyatlarındaki artışın bordo-mavili taraftarları zorladığını belirten Lakot, sabit fiyat uygulamasının da gündeme gelmesi gerektiğini söyledi. Tuncay Lakot, “Ama keşke sabit uçak fiyatları da konuşulmuş olsaydı. Çünkü bilet fiyatları sürekli artıyor. Trabzonspor taraftarı bu konuda mağdur ediliyor” dedi.
“KONYASPOR 2,5 SAATTE, TRABZONSPOR 17 SAATTE GİDİYOR”
Finalin Antalya’da oynanacak olmasının mesafe açısından Konyaspor’a avantaj sağladığını belirten Lakot, Trabzonspor taraftarının çok daha uzun ve masraflı bir yolculuk yapmak zorunda kaldığını vurguladı. Lakot, “Konyaspor 2,5 saatte gidiyor, Trabzonspor taraftarı 17 saat yol çekiyor” sözleriyle ulaşım adaletsizliğine dikkat çekti.
Tüm Yorumlar (7)
Ali çakıcı
1 ay önceHangi ek sefer ,1 uçak ek sefer mi oluyor.
Burdurlu
1 ay önceBeyler ağlamayı bırakın konya tribünleri doldurdu. Trabzonun hala biletleri duruyor. İşinize geldi mi büyük takım muhabbeti yapıp transfer istiyorsunuz. Şimdi destek zamanı büyüklük burda belli olacak. Biz Trabzonsporumuz için orda olacağız.
Ts
1 ay önceTS bir gün önce gitsin çok TS lu olan otel yerleri var git kal dinlen maça çık ne bu ya sanki millan bayern maçı bu konyayı ts rahat yenmesi kupayı kazanmsı gerek ama fatihin olmayan oyun felsefesi ve taktik yok mesela bu takım organize hucuma çıkamıyor planı yok denemeler yok mesela oulai muçi mustafa hızlı oyuncu hiç tek pooas duvar pası gibi arada çalım vs hucum yaptıgı yok vs vs sadece şut orta fatihin hucum bilgisi bu
Burak
1 ay önceMİLLİ MAÇLARDAKİ ŞEHİR PERFORMANSIYLA sezon sonu ödülü olan bu kupa, Konya Spora gider diye düşünüyorum. gençlerbirliği maçındaki REZİLLİKTEN sonra bu seyirci yerinden kıpırdamaz. Trabzon seyircisi her şeyi gördü.Antalyada çiçeklerle karşılanacağınızı düşünmüyorsunuzdur herhalde. gençlerbirliği maçı AHLAKSIZCAYDI.
Trabzonlu
1 ay önceBurdurdan antalyaya gidiyorsun. Bir de akıl mı öğretiyorsun? Stad dolar sen işine bak maçını izle
TRABZON61
1 ay önceBu maçın ANTALYA da oynanması İHO nun TRABZONSPOR a son bir kazığı.. Antalyaspor küme düşmesinin bir nedenini de bize bağlayacak ve bu FİNAL maçında her şey olabilir.. Kişisel görüşüm, bu duruma DEVLET bile el atmalı maçı başka bir yere almalıydı..
Hakikat
1 ay önceTrabzonspor fenerasyon iho karşısında bir kere de DİK dursun.. çıkmasın maça.. fener kadar olamıyor mu..sürekli şikayet ağlama edebiyatı.. Trabzonspor kupayı alsa ne olur almasa ne olur.. sende posta koy iho ya..