Yeni sezona güçlü bir kadro ile başlamak isteyen Trabzonspor, Paul Onuachu transferi için yürüttüğü görüşmeleri olumlu sonuçlandırdı.
Bordo-mavili kulüp, golcü futbolcu ve kulübü Southampton ile tüm konularda anlaşma sağladı.
Taraflar arasında uzun süredir devam eden görüşmelerin ardından, Nijeryalı oyuncunun transferi konusunda el sıkışıldı.
Oyuncunun 2 gün içerisinde Trabzon'a gelmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (17)
Dayi
11 ay önceBir fiyasko transfer daha hemde cok cok cok fiyaska Allahim insallah yaniltir bizi
Arsenlii61
11 ay önceBi ton para dökmüşlerdir emekli olacak adam a
gago
11 ay öncegüzel transfer hiçyoktan iyidiri yani,şimdi 2 orta saha takviye gerek .
Çınar
11 ay önceİyi haber forvet çözüldü. Acilen 8-10 numara geri dörtlü ile forveti birleştirecek, topları kesecek savaşçı bir orta alan oyuncusu, bir de sol kanadı da taktık mı uçar takım. Defansımız zayıf olduğundan başarısız olduk tam doğru değil. Aslında Orta alanda top kesen ve oyunu yönlendirebilen oyuncu olmadığından başarısız olduk.Gelen tıplar direkt defansa Uğurcan’a patlıyordu.
Çınar
11 ay önceİyi haber forvet çözüldü. Şimdi acilen orta alanda top kesen, oyunu yönlendiren savaşçı bir 8-10 numara. Bir de sol kanadı taktık mı takım uçar….
Osman61
11 ay önceGöreceksiniz ben bu oyuncuyu almayin dedim nedeni hantal dört beṣ mac oynar sonra da zil takar oynar inṣallah ben yanilirim neyse hayirli olsunTS61
Kamil Uyar
11 ay önceİnanıyorsam adam değilim.
Ali Altun
11 ay önceGeçen sezon sakat ve oynadığı maçlarda çok formsuzdu.İnşallah yaniliyorumdur. İkinci Nwageme vakası olacak. Yonetim inşallah garanti 3..4 yıllık milyon Euro lar antlaşması yapmamıştır. Böyle 31 yaş üstü futbolcu ile maç başı antlaşma yapacan
Dayi
11 ay önceEger bunu almak icin ugurcani satiyorsaniz Seneye bakin görün Ne takim ne yönetim nede TS kalir ortada Takimin bel kemigini satio oyuncu alirsan gidemezsin bir yere
oflu61
11 ay önceikinci Nwakaeme vakası olcak maalesef. Yaşayıp göreceğiz. Yazık o kadar paraya...
Sayup
11 ay önceHayirli olsun.
Gürbeçi ts
11 ay önceKeşke daha çok para verip de daha genç topçu alabilseydiz de sakatlanmasaydı 31 yaşında adam ben yine hüsran
Tyy
11 ay önceLa bu iyi armut toplar boyu var, gereksiz,..kafa golü atar anca başka işe yaramaz..bı yıl İngiltere de yattı .yedek olur..takima golcü alın ipe un sermeyin .
ALİ KARACA
11 ay önceDüşen bir takımın 31 yaşındaki yedek golcüsü nihayet alındı diye sevinen arkadaşlar çok. Bizi yine pişmanlık bekliyor.
MEHMET
11 ay önceAkıl var göz var ,genç topçuyu ucuz alıp paraya çevire biliyorsun ,Avrupa böyle yapıyor, şimdi yaşlı adamı bir çuval para verip neden alıyoruz, demek ki yenecek para var, FATİH TEKKE sende boş çıktın, ideallerin vardır hedefin vardır diye sana da güvenmiştik
Musa Yiğit
11 ay önceKaç tane genç aldın da kar ettin. Hadi diyelim ki dediğin gibi olsun. Bu gençleri oynatıp parlatacak tecrübeli adamlara ihtiyaç yok mu takımda. Gol atamayan, atak yapamayan, sahada gezinen takımın futbolcusunu kim alır.
Musa Yiğit
11 ay önceKimi almalıydık. Premier lig şampiyonunun gol kralını mı ? İlla muhalefet yapacağız derken abartmayalım lütfen.