Türk futbol camiası, doğa için örnek bir dayanışmaya sahne oluyor. Çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir bir gelecek için başlatılan ağaçlandırma kampanyasına birçok kulüp destek verirken, şimdi gözler Trabzonspor’a çevrildi.
Son olarak MKE Ankaragücü, kampanyaya katıldığını duyurarak Trabzonspor’a açık bir çağrıda bulundu. Ankaragücü’nün resmi sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda şu mesaj verildi:
“Daha yeşil bir dünya ve sürdürülebilir bir gelecek için atılan her adım çok kıymetli.
Her fidan, umut dolu bir yarının başlangıcıdır. Biz de doğaya nefes olmak adına bu kampanyada yerimizi aldık.
Ağaçlandırma seferberliğinde birlikteyiz! El ele, daha güçlü yarınlara...
Trabzonspor, siz de bu iyilik hareketine katılıyor musunuz?”
Henüz Trabzonspor cephesinden bir yanıt gelmezken, gözler Karadeniz temsilcisine çevrildi.
Tüm Yorumlar (8)
Mantıksız
10 ay önceBu İktidar ve beslemeleri olduğu sürece, bu Ülkeye yatırım yapılmaz !! Nerde bir yeşillik görseler, “orayı nasıl kazar, 100 katlı Bina dikerim” zihniyetinde !! Allah bu Ülkeyi bu zihniyetten en kısa zansa kurtarsın. Yazıktır, günahtır, bu ne vicdansızlık, kansızlık ??!! Hiç mi yürekleriniz sızlamaz, Binlerce ağaç telef oldu. Sonra çıkar, dinden, imandan dem vururlar !! Biz gerçekten Müslüman mıyız ?? ‘Elhamdülillah’ demek yetmiyor..
trabzonsporlu
10 ay önceilk önce sizin zihniyettekileri yunanın yanına yollarsak memleket kurtulur mantıksız
Levent hbof61
10 ay önceBizim burası sırf ağaç ...Denizemi Ağaç dikelim .
Mavi 61
10 ay önceKestane fidanı dikin insanların gecimmine faydalı olur hayvanlarında yolda yapın ormanlar
Ahmet bey
10 ay önceSadece takımlar degil vatandaşın da agaçlandırmada seferber olmadı lazım. Ama 1 gelişigüzel degil 2 orman Bakanlıgı öncülügünde 3 tutuşma ısısı düşük çam gibi çabuk yanan agalar olmadın 4 gs fb harcadıkları transfer kadar agaçlandırmada kaynak ayırsınlar Ankara yı tebrik ediyorum bürün takım ve taraftarları sahaya bekliyorum
Fortuna
10 ay önceTrabzonlular yaşadıkları yerleri hep ağaçlandırma yaparlar. Cumhuriyet döneminde doğuya gönderilen ailelerin yaşadıkları köylere bakım hep yemyeşildir. Ankara Savaşı'nda filleri ormana sakladılar. Bu ormanlara ne olduğunu sorgulayın, Melih Gökçek den Allah razı olsun, o olmazsa Ankara ya bir tek ağaç diken bile olmazdı.
Elif
10 ay önceHer sene bütün askeri kışlalar, okullar falan iki üç günü sadece Fidan dikimine ayırsa sorun kalmaz. Varmı bunu yapacak bir akıl.
Zekeriya
10 ay önceTrabzonspor kayıtsız kalmaz