Trabzonspor'un dün akşam oynadığı ve 2-2 berabere kaldığı Beşiktaş karşılaşması sonrası bordo mavili yönetimden saha içerisinde yaşanan sakatlıklarla ilgili tepki gelmişti.
Trabzonspor Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Haluk Şahin, yaptığı açıklamada Beşiktaş futbolcusu Adriano'nun yaptığı faul sonrasında, Amiri'nin ayağında iki delik oluştuğunu belirtmişti.
Amiri'nin ayağı ile ilgili fotoğraflar yayınlandı. İranlı futbolcunun ayağında yer alan darbe izleri belirgin bir şekilde görülürken, bu pozisyonun sadece faul ile geçiştirilmesine tepki yağdı.
Tüm Yorumlar (20)
Halil kol
7 yıl önceBu ayak ali gultekinun vede erman toroglunun hali umut meler varda olan top cüneyt çakırın bu ayak en mahrem vede musayit yerlerine girsin
Kemal Ayhan
7 yıl önceBunu Görmeyen Hakeme Ve Bunu Yapan Oyuncuyada İki Delik Açmak Gerek Bize Gelince Gözler Kör Oluyor
ragnar
7 yıl önceSosa oyundan bilerek çıktı. Çünkü oyundan çıkacak kadar bir darbe almadı. MR sonucu bize fikir verir.
Samistal61
7 yıl önceCaneri ikinci sarı karttan atmadı, Rodellega pozisyonunda penaltıyı vermedi,mustafa çulcu bunu vermeyecek ise daha neyi verecek dedi, amirinin pozisyonu direk kırmızı karttı vermedi. Faul ile alakası olmayan bir pozisyonu faul verdi bjk ye pozisyon yarattı adamlar gol attı, bir hakem istediği zaman her türlü maçın kaderini değiştirebiliyor, yazık günah, yöneticilerimiz biraz hakemlere yüklenmeli bence, susmakla olmaz bu işler, resmen hakkımız yeniyor,kolay mı bjk yi arenada yenmek, az daha yeniyorduk ama işte hakem faktörü çok etkiledi bence
yasar
7 yıl öncevicdansız herifler...
Dalman
7 yıl önceHala öğrenemedik var a rağmen olmayan faulle gol yedik. 3.'yu atacaksın istanbul dinozorlarına.
Taraftar
7 yıl önceBakalım nereye kadar sürecek bu. Büyük isyan yaklaşıyor ts taraftarı bakalım nereye kadar sabredecek. O tff binasında oturanlar kaçmaya delik arayacak
Bordo
7 yıl önceazbi kafa kaldurdukya hemen koparmaya calisiyolar isumuz cokk zor bular bize buligde sampiyonluği zor yasatur aga bularun hepsini yenecek takum olmamuz lazim daha cok yusuflar huseyinler abdulkadirler lazim cokk
Ahımız VAR
7 yıl önceHak yiyene, sözümona güçlüleri koruyana, adaletten yoksun olanlara, kendine gelince seslerini yükseltip başkasında sesi çıkmayanlara ve bu düzene çanak tutanlara ahımız VAR.
Hasan
7 yıl önceTRT'de ibrrtle izledim. Ali Gültekin ısrarla "kartlık faul yok "diyor. Bu milletin vergileriyle trt denen kutumda yalsn söylüyor. Bakar kör. Hakem maçı katletti ve üç puanı çaldı. Kınıyorum.
Sevgisiz61
7 yıl önceCok iyimis hakim nasil iyise Sari Kart bile gerek duymadi normalde ve yüzde yüz adriano ya KIRMIZI KART göstermesi lazimdi ve Canere Ikinci Sari Kartdan Kirmizi vermesi lazimdi Rodallega ya Penalty yapildi verilmedi
Ts61
7 yıl önceNet bir kırmızı kartlık pozisyon du!
Türkday
7 yıl önceTrtsporda birtane adam var yorumcu Ali diye diyorki belki sariverilirdi ...............................
Murat
7 yıl önceVe trt radyo spikeride bu pozisyona gülerek ben önemli birşey olduğunu düşünmüyorum birazdan ayağa kalkacaktir diyerek alayci bi tavirla maçi anlatmistir. Yandaş trt
Bordo.
7 yıl önceCanerin Abdulkadire de yaptığı faulle bu ikisi kırmızı kartlık pozisyonlar.Kan çıkıyor daha ne olsun.Baş mı verecek bu çocuklar.
Ozgur ata
7 yıl önceTS bugune kadar 6 kez hakemleri de yenerek resmi sampiyon oldu, 3 kez de hakemlere yenilerek sampiyonluklari gaspedildi.. Sampiyon olmak icin hakemleri de yenmek sart. Bir arkadas dogru demis, 3.’yu de atacaksin, hatta 4.cuyu de
trabzonlu
7 yıl öncehalil umut melerin acil hakemliği bırakması lazım
Kafani kaldirtmazlar trabzonum trabzonsporlum:(
7 yıl önceAhhh benim guzel vatanim sizi ezenleri sampiyonlugunuzu calanlara %60 oy verin birde mitinglerde bordo mavi kaskol taktirin.....trabzonspor ezilsin trabzon ezilsin...hakkaniyet ezilsin....adalet ezilsin...kiyamet yakin
Ercan
7 yıl önceBen Trabzon'da 10 dakika uzayan maç görmedim.bu bile her şeyi anlatır
Trabzonspor'um
7 yıl önce1.si yenemememizin 2 nedeni var 1.si %90 hakem 2.si de %10 Sosa'nın oyundan cıkışı.Oyun olarak tabii ki %100 sosa'nın oyundan cıkışı takımı dağıttı Batuhan artaslan'ın 4'e 2 pozisyonun ataydık maç bizimdi zaten ama Hakem medel 3 kez kırmızı-sarı kartlık pozisyonu var ama hiç kartı yok :) Caner-Adriano kırmızı yemeliydi ama sadece caner sarı yedi... Hakem ben senin ta.. ŞÖYLE MAÇLARA FIRAT AYDINUS'U VERİN EN İYİ HAKEM O !