| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Aralık 2018 13:59 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2024 15:01

Amiri'nin bacağı bakın ne hale geldi?

Yönetici Haluk Şahin "Amiri'nin bacağında iki delik var" demişti. Görüntüsü ortaya çıktı

Trabzonspor'un dün akşam oynadığı ve 2-2 berabere kaldığı Beşiktaş karşılaşması sonrası bordo mavili yönetimden saha içerisinde yaşanan sakatlıklarla ilgili tepki gelmişti.

Trabzonspor Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Haluk Şahin, yaptığı açıklamada Beşiktaş futbolcusu Adriano'nun yaptığı faul sonrasında, Amiri'nin ayağında iki delik oluştuğunu belirtmişti.

Amiri'nin ayağı ile ilgili fotoğraflar yayınlandı. İranlı futbolcunun ayağında yer alan darbe izleri belirgin bir şekilde görülürken, bu pozisyonun sadece faul ile geçiştirilmesine tepki yağdı.

Yorumlar (20)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Halil kol
7 yıl önce

Bu ayak ali gultekinun vede erman toroglunun hali umut meler varda olan top cüneyt çakırın bu ayak en mahrem vede musayit yerlerine girsin

K
Kemal Ayhan
7 yıl önce

Bunu Görmeyen Hakeme Ve Bunu Yapan Oyuncuyada İki Delik Açmak Gerek Bize Gelince Gözler Kör Oluyor

R
ragnar
7 yıl önce

Sosa oyundan bilerek çıktı. Çünkü oyundan çıkacak kadar bir darbe almadı. MR sonucu bize fikir verir.

S
Samistal61
7 yıl önce

Caneri ikinci sarı karttan atmadı, Rodellega pozisyonunda penaltıyı vermedi,mustafa çulcu bunu vermeyecek ise daha neyi verecek dedi, amirinin pozisyonu direk kırmızı karttı vermedi. Faul ile alakası olmayan bir pozisyonu faul verdi bjk ye pozisyon yarattı adamlar gol attı, bir hakem istediği zaman her türlü maçın kaderini değiştirebiliyor, yazık günah, yöneticilerimiz biraz hakemlere yüklenmeli bence, susmakla olmaz bu işler, resmen hakkımız yeniyor,kolay mı bjk yi arenada yenmek, az daha yeniyorduk ama işte hakem faktörü çok etkiledi bence

Y
yasar
7 yıl önce

vicdansız herifler...

Tüm Yorumlar (20)

H
Halil kol
7 yıl önce

Bu ayak ali gultekinun vede erman toroglunun hali umut meler varda olan top cüneyt çakırın bu ayak en mahrem vede musayit yerlerine girsin

K
Kemal Ayhan
7 yıl önce

Bunu Görmeyen Hakeme Ve Bunu Yapan Oyuncuyada İki Delik Açmak Gerek Bize Gelince Gözler Kör Oluyor

R
ragnar
7 yıl önce

Sosa oyundan bilerek çıktı. Çünkü oyundan çıkacak kadar bir darbe almadı. MR sonucu bize fikir verir.

S
Samistal61
7 yıl önce

Caneri ikinci sarı karttan atmadı, Rodellega pozisyonunda penaltıyı vermedi,mustafa çulcu bunu vermeyecek ise daha neyi verecek dedi, amirinin pozisyonu direk kırmızı karttı vermedi. Faul ile alakası olmayan bir pozisyonu faul verdi bjk ye pozisyon yarattı adamlar gol attı, bir hakem istediği zaman her türlü maçın kaderini değiştirebiliyor, yazık günah, yöneticilerimiz biraz hakemlere yüklenmeli bence, susmakla olmaz bu işler, resmen hakkımız yeniyor,kolay mı bjk yi arenada yenmek, az daha yeniyorduk ama işte hakem faktörü çok etkiledi bence

Y
yasar
7 yıl önce

vicdansız herifler...

D
Dalman
7 yıl önce

Hala öğrenemedik var a rağmen olmayan faulle gol yedik. 3.'yu atacaksın istanbul dinozorlarına.

T
Taraftar
7 yıl önce

Bakalım nereye kadar sürecek bu. Büyük isyan yaklaşıyor ts taraftarı bakalım nereye kadar sabredecek. O tff binasında oturanlar kaçmaya delik arayacak

B
Bordo
7 yıl önce

azbi kafa kaldurdukya hemen koparmaya calisiyolar isumuz cokk zor bular bize buligde sampiyonluği zor yasatur aga bularun hepsini yenecek takum olmamuz lazim daha cok yusuflar huseyinler abdulkadirler lazim cokk

A
Ahımız VAR
7 yıl önce

Hak yiyene, sözümona güçlüleri koruyana, adaletten yoksun olanlara, kendine gelince seslerini yükseltip başkasında sesi çıkmayanlara ve bu düzene çanak tutanlara ahımız VAR.

H
Hasan
7 yıl önce

TRT'de ibrrtle izledim. Ali Gültekin ısrarla "kartlık faul yok "diyor. Bu milletin vergileriyle trt denen kutumda yalsn söylüyor. Bakar kör. Hakem maçı katletti ve üç puanı çaldı. Kınıyorum.

S
Sevgisiz61
7 yıl önce

Cok iyimis hakim nasil iyise Sari Kart bile gerek duymadi normalde ve yüzde yüz adriano ya KIRMIZI KART göstermesi lazimdi ve Canere Ikinci Sari Kartdan Kirmizi vermesi lazimdi Rodallega ya Penalty yapildi verilmedi

T
Ts61
7 yıl önce

Net bir kırmızı kartlık pozisyon du!

T
Türkday
7 yıl önce

Trtsporda birtane adam var yorumcu Ali diye diyorki belki sariverilirdi ...............................

M
Murat
7 yıl önce

Ve trt radyo spikeride bu pozisyona gülerek ben önemli birşey olduğunu düşünmüyorum birazdan ayağa kalkacaktir diyerek alayci bi tavirla maçi anlatmistir. Yandaş trt

B
Bordo.
7 yıl önce

Canerin Abdulkadire de yaptığı faulle bu ikisi kırmızı kartlık pozisyonlar.Kan çıkıyor daha ne olsun.Baş mı verecek bu çocuklar.

O
Ozgur ata
7 yıl önce

TS bugune kadar 6 kez hakemleri de yenerek resmi sampiyon oldu, 3 kez de hakemlere yenilerek sampiyonluklari gaspedildi.. Sampiyon olmak icin hakemleri de yenmek sart. Bir arkadas dogru demis, 3.’yu de atacaksin, hatta 4.cuyu de

T
trabzonlu
7 yıl önce

halil umut melerin acil hakemliği bırakması lazım

K
Kafani kaldirtmazlar trabzonum trabzonsporlum:(
7 yıl önce

Ahhh benim guzel vatanim sizi ezenleri sampiyonlugunuzu calanlara %60 oy verin birde mitinglerde bordo mavi kaskol taktirin.....trabzonspor ezilsin trabzon ezilsin...hakkaniyet ezilsin....adalet ezilsin...kiyamet yakin

E
Ercan
7 yıl önce

Ben Trabzon'da 10 dakika uzayan maç görmedim.bu bile her şeyi anlatır

T
Trabzonspor'um
7 yıl önce

1.si yenemememizin 2 nedeni var 1.si %90 hakem 2.si de %10 Sosa'nın oyundan cıkışı.Oyun olarak tabii ki %100 sosa'nın oyundan cıkışı takımı dağıttı Batuhan artaslan'ın 4'e 2 pozisyonun ataydık maç bizimdi zaten ama Hakem medel 3 kez kırmızı-sarı kartlık pozisyonu var ama hiç kartı yok :) Caner-Adriano kırmızı yemeliydi ama sadece caner sarı yedi... Hakem ben senin ta.. ŞÖYLE MAÇLARA FIRAT AYDINUS'U VERİN EN İYİ HAKEM O !