| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Ocak 2018 22:14

Aman Trabzonspor taraftarı dikkat!

Trabzonspor Fenerbahçe maçı öncesinde provakasyona yönelik hareketler devam ediyor

Haber61 Spor Servisi

Süper Lig'de Trabzonspor yarın sahasında Fenerbahçe'yi ağırlayacak.

Bu maç öncesinde bordo mavili kulüp taraftarlarına sakin olmaları yönünde çağrılarda bulunurken özellikle sosyal medya üzerinden büyük bir provakasyon kampanyası başlatılmış durumda...

Malum çevrelerce Trabzonspor taraftarları maç öncesinde sürekli şekilde tahrik edilmek istendiği net şekilde gözlemleniyor. Ayrıca sadece maç öncesi Trabzonspor taraftarını germek değil, Rize ile Trabzon arasında yeniden gerginlik oluşturacak davranışlarda malum kesim tarafından sergilendi. 

Haber61 olarak taraftarlara küçük bir hatırlatmamız var;

Her Fenerbahçe maçı öncesi olduğu gibi bu yıl da bordo mavili taraftarları maça gergin şekilde getirerek olay çıkarmayı amaçlayan çevrelere verilecek en güzel cevap sakin kalarak Trabzonspor'u sonuna kadar desteklemek olacaktır. Her yönden tahrik edilmeye çalışılan bordo mavi aşıklarını aklı selim davranmaya ve oyuna gelmeden yalnızca Trabzonspor'u desteklemeye davet ediyoruz.

Aman Dikkat Trabzonsporlu; oyuna gelme, ilk düdükten son düdüğe kadar takımına destek ol. Küfürsüz ve sahaya herhangi bir yabancı madde atmadan, Trabzonspor'a sahip çık!

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serkan
8 yıl önce

Umarım ilk golü yiyen biz olmayız 'ne sakinliği kalirda nede başka bişey Allahim hafta bikez bişey istiyorum senden trabzon spor kazansın 'ne olur sen dualarımızı kabul eyle yoksa yarın lige havlu atariz

O
oflu murat
8 yıl önce

sadece islik ve destek.kazanacagiz bunu hissediyorum.gerginlik yapmayalim kardeslerim bekleyelim sadece

C
Cizyo
8 yıl önce

Nerde bizde o kafa yiillardan beri bizi böyle yapiyorlar sürekli saha kapaniyor

C
Cizyo
8 yıl önce

Sevgili kardesim dünyanin sonu degil insallah yeneriz

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

TRABZONSPOR 'LU OLARAK 2-1 YENİLİRİZ KÜME DÜŞEN KARABÜKÜ YENEMEDİK 20 DK 10 KİŞİ OYNAYAN GONYAYI YENEMEDİK ZATEN HAVLU ATMIŞIZ Bİ SONRAKİ YILI BEKLİYOZ YARIN SITAT FUL FB GELİYOR DİYE BAŞKA SEBEBİ YOK HERKES FENERBAHÇE İÇİN GELİYOR YOKSA 20 BİN OLMAZDI

Tüm Yorumlar (12)

S
Serkan
8 yıl önce

Umarım ilk golü yiyen biz olmayız 'ne sakinliği kalirda nede başka bişey Allahim hafta bikez bişey istiyorum senden trabzon spor kazansın 'ne olur sen dualarımızı kabul eyle yoksa yarın lige havlu atariz

O
oflu murat
8 yıl önce

sadece islik ve destek.kazanacagiz bunu hissediyorum.gerginlik yapmayalim kardeslerim bekleyelim sadece

C
Cizyo
8 yıl önce

Nerde bizde o kafa yiillardan beri bizi böyle yapiyorlar sürekli saha kapaniyor

C
Cizyo
8 yıl önce

Sevgili kardesim dünyanin sonu degil insallah yeneriz

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

TRABZONSPOR 'LU OLARAK 2-1 YENİLİRİZ KÜME DÜŞEN KARABÜKÜ YENEMEDİK 20 DK 10 KİŞİ OYNAYAN GONYAYI YENEMEDİK ZATEN HAVLU ATMIŞIZ Bİ SONRAKİ YILI BEKLİYOZ YARIN SITAT FUL FB GELİYOR DİYE BAŞKA SEBEBİ YOK HERKES FENERBAHÇE İÇİN GELİYOR YOKSA 20 BİN OLMAZDI

T
taraftar
8 yıl önce

Alabileceğimiz maçı vermiyelim baştan söylüyorum volkan seyirciyi kışkırtmak için elinden geleni yapacak sakin kalıp trabzonu destekleyelm

C
Cemil
8 yıl önce

Islık iyi formül. Son iki gs maçlarını hatırlayalım.

E
Ercan
8 yıl önce

Herkes yanındakini kontrol etsin. Taşkınlığa prim yok

B
Bafrali
8 yıl önce

Aynen sağduyulu. Kendine hakim olabilen bir taraftar profili sergılememız lazım. Dikkatli olmalı tahriklere kapılmamalıyız

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Bizim taraftar olay cikartir seyirciz olsa kazaniriz ama taraftarimiz takima zarar veriyo fener maclarinda senelerdir hala akillanmadilar takima destek olun rakibe degil yA

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Bu kadar insanlarda hasiyetsizlik olurum sınır boylarında askerlerimiz vatan için canını veriyor bunlar bir nalet futbol maçı için bir birini yiyor utannin ulan ulan utanın hicmi sizde insanlık yok sagi Yok düşünün o askerlerimizin yakınlarının durumunu tatil edin mu futbol işini asker canını vatanın derdinde sen fener TS bilmem ne birdaha türkiye federasyonu nu kınıyorum Allah havale ediyorum lütfen yayın layiniz sagilarimla Kazım

S
Söğütlü
8 yıl önce

Küfür yok,sahaya madde atma yok,sahaya girmek yok. Sadece ama sadece hakemi ve rakibi baskı altına almak için ıslık var!!