Haber61 – Spor Servisi – Trabzonspor Spor Toto Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek.
28.01.2018 Pazar günü saat 19:00’da Medicalpark Stadyumunda oynanacak olan müsabakayı Ali Palabıyık yönetecek. Palabıyık’ın yardımcılıklarını Kemal Yılmaz ve Serkan Olguncan yapacak. Karşılaşmanın 4. hakemi ise Koray Gençerler olacak.
LİGDE İLK SIRADA
Hakem Ali Palabıyık 2017-2018 sezonunun ilk yarısında 12 karşılaşmada görev yaptı. Bu karşılaşmalarda 48 sarı kart çıkaran Palabıyık, 7 Kırmızı kart gösterdi. Palabıyık 12 karşılaşmada 8 penaltı kararı verdi. Sezonun ikinci yarısında geçtiğimiz hafta oynanan ve Karabükspor’un evinde Gençlerbirliği’ne 2-0 mağlup olduğu karşılaşmayı yönetti. Palabıyık bu karşılaşmada 2’si Karabüksporlu 3’ü Gençlerbirliğili oyunculara olmak üzere 5 sarı kart çıkardı. Ali Palabıyık Sarı, Kırmızı kart ve penaltı sayılarında diğer hakemleri geride bırıktı.
İLK KARŞILAŞMAYI DA YÖNETTİ
Hakem Ali Palabıyık bu sezonun ilk yarısında ligde Trabzonspor’un 2 karşılaşmasında görev yaptı. Trabzonspor bu karşılaşmaların ilkinde İstanbul’da Fenerbahçe ile 2-2 berabere kalırken ikinci karşılaşmada deplasmanda Sivasspor’u 2-1 mağlup etti.
FENERBAHÇE’YE MÜJDE GİBİ
Ali Palabıyık bu sezonun ilk yarısında Fenerbahçe’nin 3 önemli karşılaşmasında görev yaptı. Bu karşılaşmalardan ilkinde Fenerbahçe evinde Trabzonspor ile 2-2 berabere kalırken ikinci karşılaşmada evinde Beşiktaş’ı 2-1 mağlup etti. Son karşılaşmada ise deplasmanda Bursaspor’u 1-0 mağlup etti.
FENERBAHÇE MAÇLARINDA DİKKAT ÇEKEN PENALTI DETAYI
Ali Palabıyık’ın görev aldığı Fenerbahçe karşılaşmalarında verdiği penaltı kararları dikkat çekti. Trabzonspor ile oynanan ve 2-2 beraberlikle tamamlanan ilk karşılaşmada bordo mavililerin 2-1’lik üstünlüğü sürerken 84. dakikada penaltı kararı verdi ve müsabaka 2-2 sona erdi. İkinci karşılaşmada Beşiktaş ile karşılaşan Fenerbahçe müsabakayı 2-1 kazandı. Bu karşılaşmada Fenerbahçe’nin kaydettiği 2 golde penaltıdan geldi. Palabıyık ayrıca bu karşılaşmada 2’si Fenerbahçeli 3’ü Beşiktaşlı oyunculara olmak üzere 5 kırmızı kart çıkardı. 3. karşılaşmada Fenerbahçe deplasmanda Bursaspor ile karşılaştı. Müsabaka 1-0 Fenerbahçe’nin üstünlüğüm ile tamamlanırken galibiyeti getiren gol 65. Dakikada penaltıdan geldi.
Tüm Yorumlar (12)
Ts
8 yıl önceAdaletli yonetsin yeterki yoksa bıyık sakal kalmaz orda bunu bilsin
Yalcinx5
8 yıl önceAdamlar sahada yenemicek hakemle yenicekler sari kart sinirindako futbolcularimiz simdiden cezali duruma dusmustur bu hakemle
Gman
8 yıl önceBoyle bir sey olmas son fener maclarini hep bu adam yonetti acil itiraz edil.eli
yasar
8 yıl önceher yerde bu tür haberler var, seyircinin sakin olması vb. bakımından bu tür haberleri doğru bulmuyorum.
Gürkan 61
8 yıl önceŞikeci hırsızlar her zaman İstanbul kirli sisteminin en büyük nemalanıcısı olmuştur.Kırk yıldan fazladır futbol izleyicisiyim şikeci hırsızların her sezon çalma beleş on onbeşten aşağı puan almadıkları bir sezon baki değildir.
operasyonbıyık
8 yıl önce23 fenerbahçe maçına çıktı ve fenerin yenilgisi yok. yönetim çıkıp derhal açıklama yapmalı,hakem ve TFF baskı altına alınmalıdır.yeter artık!
Marley
8 yıl önceHakem kim olursa olsun zaten sahaya atlayıp maçı hükmen FENERBAHÇE kazanacak önce insan gibi maç izlemeyi öğrenin sonra hakem hakkında yorum yapın merak etmeyin FENERBAHÇELİLERİ de sevmiyor
Ercan
8 yıl önceTürki yede lobi herşeydir.Fener Lobisi çalışıyor
SALİH
8 yıl önceFENERİN BİR NUMARALI FUTBOLCUSU. YAZIKLAR OLSUN SİZE. GEÇEN HAFTA KALKAVAN BU HAFTA PALABIYIK. NEDİR BU .
yasin
8 yıl önceligin en iyi hakemi, birşey olmaz.
ŞEHZADE
8 yıl önceHakem inceden inceye maçı dantel gibi işleyecektir.Kritik pozisyonlara dikkat.
devran
8 yıl öncenerdesin baskan konussana aziz gibin bagirsana ama nerde sus pus oldun sende haci gibin