Süper Lig'de liderliğe yerleşen Trabzonspor'un başarısı başta Ali Koç olmak üzere bir çok kesim tarafından karalanmaya çalışılırken bordo mavili yönetim de dik bir duruşla saldırıları püskürtüyor.
Bugün ise Ali Koç yine basın karşısına çıkarken kendisi hakkındaki iddiaları yalanlamaya çalıştı.
Tam bu sırada Trabzonspor Başkan Yardımcısı Ertuğrul Doğan ise bir gönderi paylaştı.
Başkan Ahmet Ağaoğlu'nun görüntülerinin yer aldığı Barış Manço'nun "Kul Ahmet'in ceketi" şarkısını paylaştı. Paylaşım kısa sürede bordo mavili taraftarlardan beğeni yağmuru aldı.
İşte o gönderi;
Kul Ahmet’in Ceketi ???? pic.twitter.com/mWuh8Vriwt
— Ertuğrul Doğan (@ErtugrulDogan61) February 19, 2020
Tüm Yorumlar (25)
Oktay 0841
6 yıl önceBugüne kadar ki en iyi en çalışkan hak yemeyen ve cebine de indirmeyen bir başkan olarak her zaman yanındayız Ahmet Başkan. Şampiyonluğa oynadığımız için değil TS’yi bir taraftar gibi bizim gibi düşündüğün için her zaman yanında olacağız.
Duzceli
6 yıl öncebirisi bu ali koça krusenin pozisyonunun yandan çekimini göstersin..ekstra hakem düdük çaldıği için hüseyin topa müdahale etmiyor..nidayenin biz gibi golünü vermedi hakem..sen git parkı davasını takip et..adamların beraat etti.yeni kumpaslar kurmaya başladınız
Erdal
6 yıl önceİşte bu. Kapak olsun.
Bego
6 yıl önceFena düvermiş doğanım????????????
Göksal Üçüncü
6 yıl önceAllah yar ve yardımcımız olsun. Seni seviyoruz büyük başkan.
Kemal SAKA
6 yıl önceBarış Manço'da ne yazmış ama; "...leylekler laklak edip, peynir gemisi yüklerken..." :))
ORHAN KİBAR
6 yıl önceMEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR ACABA TRABZONSPOR UN AYAĞI TÖKEZLESÏN DİYE NE PLANLAR YAPIYORLAR ELLERİNDEN GELSE TRABZONSPORLUYUM DEMEYİ YASAKLAYACAKLAR
Mantıklı
6 yıl önceBÜYÜK BAŞKAN, BÜYÜK YÖNETİM.Ertuğrul Bey, iyi göndermiş. Hem göndermiş hem giydirmiş Ali’ye.Ali topu at. Veli topu tut..
Muhammet Malik FİDAN
6 yıl önceTRABZONSPORUMUZLA GURUR DUYUYORUZ.SİZLERİ KULÜBÜMÜZÜ YÜREK TEN DESTEKLİYORUZ.DİK DURUŞ,EMEK ALIN TERİ HEPSİ BİZDE FAZLASIYLA VAR.
Celal koç
6 yıl önceHelal sana aqa oqlu bazl kesimler tam rahatslzlar varslnlar patlasln jampiyonluqu devam yorulmak yok seninleyiz yola devam
Gökhan
6 yıl önceKul Ahmet taraftarı olduğu renklere kulluk ediyor yanlışa cekilmesin yoksa o taraftar yanlışa cekenleriiii
Özgür ata
6 yıl önceCuk diye oturmuş
Yg
6 yıl önceHelal baskan yanindayiz (28)
Mustafa
6 yıl önceSezon sonu ağladıgınizı göreceğiz.Şimdi eğlenin.
Can CANDAŞ
6 yıl önceBüyük takımın asil takımın başkanı böyle olur Allah yar ve yardımcın olsun büyük Başkan nasıl takımımızla gurur duyuyorsak seninlede öyle gurur duyuyoruz. Habu Ali Koçda bir emzik gönderelim uşaklar çok ağlıyor zavallı
Murat 69
6 yıl önceEvet, o sene bu sene İNŞALLAH bu sene şampiyonuz. Hep destek tam destek geri dönmek yok ya olacağız ya olacağız. ALLAHIN İZNİYLE
Sinan Saruhan
6 yıl önceMaşAllah sizlere. Biz taraftar olarak aşığız ama daha öncesi sizler yönetici olarak aşıksınız hep var olun
Murat Çebi
6 yıl önce"Mahalleye dert oldu kul Ahmet'in ceketi"
Şaban haziroglu
6 yıl önceUla nedur FB başkanlarından çektiğimiz, bırakın ağız tadıyla bi şampiyon olalumda, hoş olacağız başka yolu yok, O SENE BU SENE, şampiyon TS
İsiyin
6 yıl önceaz sayıda kulüp başkanı efsane olur. emin adımlarla yürüyor Ahmet başkan... çok anlamlı bir görümsetme olmuş.
Dadaş narmanlı
6 yıl önceYıllarca Trabzonsporu bu hakemler katlederken linçederken neden kendini büyük zannedenler hiç ses çıkarmıyordu benim kisi sade bir soru
Narmanlı Dadaş
6 yıl önceBu arada bir Beşiktaşlı olarak canı gönülden destekliyorum Trabzonsporu
emrah
6 yıl öncebence ali koç böyle devam etsin yıllardır kenetlenemeyen taraftar sorsalar fenerbahçe başkanı tarafından kenetlenecek aklımın ucundan gecmezdi
Saldıray
6 yıl önceTrabzonsporlu bazı yetkililer atışma seviyesini yerlere indirmekle kendi vasıflarını belirtiyorlar,ilkokul çocuğu gibiler,Yıllardır Gs ve bir kesmin donkişotluğunu yapıyorlar.
Saldıray
6 yıl önceTrabzonsporlu bazı yetkililer atışma seviyesini yerlere indirmekle kendi vasıflarını belirtiyorlar,ilkokul çocuğu gibiler,Yıllardır Gs ve bir kesmin donkişotluğunu yapıyorlar.