| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Şubat 2020 17:01 Güncellenme tarihi: 28 Mart 2024 13:32

Ali Koç'a "Kul Ahmetli" gönderme!

Trabzonspor Başkan Yardımcısı Ali Koç'a yine gönderme yaptı

Süper Lig'de liderliğe yerleşen Trabzonspor'un başarısı başta Ali Koç olmak üzere bir çok kesim tarafından karalanmaya çalışılırken bordo mavili yönetim de dik bir duruşla saldırıları püskürtüyor.

Bugün ise Ali Koç yine basın karşısına çıkarken kendisi hakkındaki iddiaları yalanlamaya çalıştı.

Tam bu sırada Trabzonspor Başkan Yardımcısı Ertuğrul Doğan ise bir gönderi paylaştı.

Başkan Ahmet Ağaoğlu'nun görüntülerinin yer aldığı Barış Manço'nun "Kul Ahmet'in ceketi" şarkısını paylaştı. Paylaşım kısa sürede bordo mavili taraftarlardan beğeni yağmuru aldı.

İşte o gönderi;

Yorumlar (25)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oktay 0841
6 yıl önce

Bugüne kadar ki en iyi en çalışkan hak yemeyen ve cebine de indirmeyen bir başkan olarak her zaman yanındayız Ahmet Başkan. Şampiyonluğa oynadığımız için değil TS’yi bir taraftar gibi bizim gibi düşündüğün için her zaman yanında olacağız.

D
Duzceli
6 yıl önce

birisi bu ali koça krusenin pozisyonunun yandan çekimini göstersin..ekstra hakem düdük çaldıği için hüseyin topa müdahale etmiyor..nidayenin biz gibi golünü vermedi hakem..sen git parkı davasını takip et..adamların beraat etti.yeni kumpaslar kurmaya başladınız

E
Erdal
6 yıl önce

İşte bu. Kapak olsun.

B
Bego
6 yıl önce

Fena düvermiş doğanım????????????

G
Göksal Üçüncü
6 yıl önce

Allah yar ve yardımcımız olsun. Seni seviyoruz büyük başkan.

Tüm Yorumlar (25)

O
Oktay 0841
6 yıl önce

Bugüne kadar ki en iyi en çalışkan hak yemeyen ve cebine de indirmeyen bir başkan olarak her zaman yanındayız Ahmet Başkan. Şampiyonluğa oynadığımız için değil TS’yi bir taraftar gibi bizim gibi düşündüğün için her zaman yanında olacağız.

D
Duzceli
6 yıl önce

birisi bu ali koça krusenin pozisyonunun yandan çekimini göstersin..ekstra hakem düdük çaldıği için hüseyin topa müdahale etmiyor..nidayenin biz gibi golünü vermedi hakem..sen git parkı davasını takip et..adamların beraat etti.yeni kumpaslar kurmaya başladınız

E
Erdal
6 yıl önce

İşte bu. Kapak olsun.

B
Bego
6 yıl önce

Fena düvermiş doğanım????????????

G
Göksal Üçüncü
6 yıl önce

Allah yar ve yardımcımız olsun. Seni seviyoruz büyük başkan.

K
Kemal SAKA
6 yıl önce

Barış Manço'da ne yazmış ama; "...leylekler laklak edip, peynir gemisi yüklerken..." :))

O
ORHAN KİBAR
6 yıl önce

MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR ACABA TRABZONSPOR UN AYAĞI TÖKEZLESÏN DİYE NE PLANLAR YAPIYORLAR ELLERİNDEN GELSE TRABZONSPORLUYUM DEMEYİ YASAKLAYACAKLAR

M
Mantıklı
6 yıl önce

BÜYÜK BAŞKAN, BÜYÜK YÖNETİM.Ertuğrul Bey, iyi göndermiş. Hem göndermiş hem giydirmiş Ali’ye.Ali topu at. Veli topu tut..

M
Muhammet Malik FİDAN
6 yıl önce

TRABZONSPORUMUZLA GURUR DUYUYORUZ.SİZLERİ KULÜBÜMÜZÜ YÜREK TEN DESTEKLİYORUZ.DİK DURUŞ,EMEK ALIN TERİ HEPSİ BİZDE FAZLASIYLA VAR.

C
Celal koç
6 yıl önce

Helal sana aqa oqlu bazl kesimler tam rahatslzlar varslnlar patlasln jampiyonluqu devam yorulmak yok seninleyiz yola devam

G
Gökhan
6 yıl önce

Kul Ahmet taraftarı olduğu renklere kulluk ediyor yanlışa cekilmesin yoksa o taraftar yanlışa cekenleriiii

Özgür ata
6 yıl önce

Cuk diye oturmuş

Y
Yg
6 yıl önce

Helal baskan yanindayiz (28)

M
Mustafa
6 yıl önce

Sezon sonu ağladıgınizı göreceğiz.Şimdi eğlenin.

C
Can CANDAŞ
6 yıl önce

Büyük takımın asil takımın başkanı böyle olur Allah yar ve yardımcın olsun büyük Başkan nasıl takımımızla gurur duyuyorsak seninlede öyle gurur duyuyoruz. Habu Ali Koçda bir emzik gönderelim uşaklar çok ağlıyor zavallı

M
Murat 69
6 yıl önce

Evet, o sene bu sene İNŞALLAH bu sene şampiyonuz. Hep destek tam destek geri dönmek yok ya olacağız ya olacağız. ALLAHIN İZNİYLE

S
Sinan Saruhan
6 yıl önce

MaşAllah sizlere. Biz taraftar olarak aşığız ama daha öncesi sizler yönetici olarak aşıksınız hep var olun

M
Murat Çebi
6 yıl önce

"Mahalleye dert oldu kul Ahmet'in ceketi"

Şaban haziroglu
6 yıl önce

Ula nedur FB başkanlarından çektiğimiz, bırakın ağız tadıyla bi şampiyon olalumda, hoş olacağız başka yolu yok, O SENE BU SENE, şampiyon TS

İsiyin
6 yıl önce

az sayıda kulüp başkanı efsane olur. emin adımlarla yürüyor Ahmet başkan... çok anlamlı bir görümsetme olmuş.

D
Dadaş narmanlı
6 yıl önce

Yıllarca Trabzonsporu bu hakemler katlederken linçederken neden kendini büyük zannedenler hiç ses çıkarmıyordu benim kisi sade bir soru

N
Narmanlı Dadaş
6 yıl önce

Bu arada bir Beşiktaşlı olarak canı gönülden destekliyorum Trabzonsporu

E
emrah
6 yıl önce

bence ali koç böyle devam etsin yıllardır kenetlenemeyen taraftar sorsalar fenerbahçe başkanı tarafından kenetlenecek aklımın ucundan gecmezdi

S
Saldıray
6 yıl önce

Trabzonsporlu bazı yetkililer atışma seviyesini yerlere indirmekle kendi vasıflarını belirtiyorlar,ilkokul çocuğu gibiler,Yıllardır Gs ve bir kesmin donkişotluğunu yapıyorlar.

S
Saldıray
6 yıl önce

Trabzonsporlu bazı yetkililer atışma seviyesini yerlere indirmekle kendi vasıflarını belirtiyorlar,ilkokul çocuğu gibiler,Yıllardır Gs ve bir kesmin donkişotluğunu yapıyorlar.