Trabzonspor'un rakibi Fenerbahçe'de Başkan Ali Koç, olaylı geçen maçla ilgili olarak açıklamalarda bulundu.
Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu üyeleri ile bir araya gelen Koç, açıklamasında şu Trabzon İl Emniyet Müdürü'nü hedef aldı. Koç, takımındaki taraftara yumruk atan ve maç boyu tribünleri provoke eden futbolcularını savunarak hedef olarak farklı bir adres gösterdi.
Koç'un açıklamaları şu şekilde;
"Trabzonspor'un amacı demiyorum ama..."
Trabzonspor maçı kesinlikle bugün burada toplanmamızın nedeni değil. Bardağı taşıran damladır. Şöyle bir inceleyelim: Trabzonspor maçındaki olay, tamamen organize ve belli bir hedef doğrultusunda yapıldı. O amaç da bizi zorbalıkla şampiyonluktan etmek. Trabzonspor'un amacı demiyorum ama organize kötülüğün tavan yaptığı örneklerden biri.
"Trabzonlu dostlarımızla görüştük, hiç üst araması olmamış"
Güvenlik zafiyeti vardır. Bunu hiç kimse bize açıklayamaz. Derbilerin gergin geçtiği biliniyor. Trabzonspor - Fenerbahçe derbilerinin ne kadar gergin geçtiği biliniyor. Stadyumda polis olmaması bizim açısından açıklaması olmayan bir durum. Bizim stadımızda maç olduğu zaman; kadın çalışanlar ruj ve çakmak taşımıyor. Çünkü gündüz polis iki bariyer güvenlik vaziyeti alıyor. Öğle yemeğine çıkanlar dönüşte aranıyor, malzeme varsa alınıyor. Orada polis yok. Trabzonlu dostlarımızla görüştük, hiç üst araması olmamış.
Karadeniz insanı merttir. Maskeli şekilde maça gidildiğini hiç görmedik. Gördük ki, Fenerbahçe'nin şampiyonluk hedefleri zorbalıkla elinden alınacaktı. Batshuayi gol atamasa, teknik taktik konuşulacaktı.
"Emniyet Müdürü'nün hala görevde olması bize de bir mesajdır"
Trabzon'da oynadığımız hiçbir maçta bu kadar su atılmamıştı sahada. Son 10 sene 2 maç oynanırken iptal oldu ama hiç bu kadar madde ve su atılmamıştı sahaya. Bu organize işti. Trabzon Emniyeti maça polis tahsis etmiyorsa, ettiklerini de stadyum dışında bekletiyorsa, Trabzonspor ne yapsın? Bize göre Trabzon Emniyeti'nin büyük zafiyeti olmuştur. Emniyet Müdürü'nün de hala görevde olması bize de bir mesajdır.

"Olayların buraya geleceğini ben gördüm"
60. dakikada hocaya mesaj yolladım. Fenerbahçe şampiyonluğa giderken, takım öndeyken, bir başkan hocasına mesaj gönderip sahadan çekilebilirsiniz demek, ne demek biliyor musunuz? Türk futbolunun geldiği kepazeliğin n büyük ispatlarından biri. Olayların buraya geleceğini ben gördüm, peki Trabzon Emniyeti siz görmüyor musunuz?
"Bir yabancı hakem olsa maçı bitirir miydi?"
Tünelde görüntüler var: Esas kavgalar orada. Biz görüntülere ulaşamıyoruz. TFF'ye bağlı kameralar olması gerek ama biz ne hikmetse görüntüleri alamadık. Sevkler yapılmadı, ne bekleniyor? Duyum alıyoruz, bizim futbolcularımıza ceza verilecekmiş. Kaçmalıymış futbolcular, kaçsalar ekstra güç kullanmazlarmış. Senin hakemin maçın doğru dürüst maç yönetse, maç zaten iptal olurdu. Maçın bu noktaya gelmesindeki bir numaralı yönetim, sahadaki hakem yönetimidir. Bir yabancı hakem olsa maçı bitirir miydi? Futbolcularımıza ceza vereceklermiş, onların menfaati için inşallah vermezler. Kılıfına uydurmaya çalışıyorlar. Üstlerinde baskı var. Fenerbahçe'ye nasıl ceza vereceğiz diye uğraştılar. Fenerbahçe futbolcularının linç mi edilmesi gerekiyordu? O bayrak Mert'in vücuduna girince mi, otobüs viyadükten uçsaydı mı olayların ciddiyetini anlayacaktık?
Trabzonspor bizi iyi ağırladı. Biz de onları iyi ağırladık. Birbirimiz ile videolar paylaşıyoruz. İşin olduğu yerlerden daha kötü yerlere gelmemesi adına azami gayret gösteriyoruz.
Tüm Yorumlar (39)
Metin Can
2 yıl önceBu hepten pusulayı şaşırdı ama bu cesareti nerden alıyorsa ben ona kızıyorum.
Miraç K.
2 yıl önceHayirdir Ali bey Kelle alma zamanlariniz eskide kaldi rüyadan uyanin artik! Şerefli Türk polisi Türk emniyet Müdürünü kimse harcayamaz. Senin ona çapın yetmez.
Arslan korkmaz
2 yıl önceAli koç her sezon taşa dalmadan bıkmadı
Bayro
2 yıl önceSizin futbolcularınızın hala herhangi bir işlem gormemeside Trabzonspora mesaj o zaman. İnsan kendi yaptığınıda görür düşünür hiç yuz yok bunlarda
don bas
2 yıl öncebu olaylara sahip cikan arkadaslar,buna trabzon basinida dahil,sunu iyi bilin bu tür olaylarin trabzon ve trabzonspora hic bir katkisi yok.sadece zarari var. ne ceza verilecegini henüz hic birimiz bilmiyoruz.bildigimiz tek sey külübün binlerce lira ceza ödeyecigidir ve saha kapatma ve seyicisiz oynama.simdi soruyorum size bu olaylara sebep olanlar ne kazandiniz?protestonuzu bariscilda yapabilirsiniz,bunada kimse bir sey diyemez.
BEN HAKAN
2 yıl öncebir karışmadığı devletin emniyeti kalmıştı kendini herlezden üstün gören hain şimdide onlara el attı devletimize sesleniyorum artık bu ali koçmu koyunmu buna el atmalı
FATİH SULUKAN
2 yıl önceHep mazeret hakemlerle buraya kadar geldin hala hakemleri eleştiriyorsun TRABZONSPOR taraftarı yanlış yapmıştır kimse bunu savunmuyor yerde yatan kişinin kafasına tekme atmak futbolcuya hiçbir mudalesi yokken seyirciye koşarken döner tekme atmak ne oluyor tabi olayları kınıyoruz organize diyorsun sizin futbolcular da seyirci yi sahaya insin diye tahrik etmiştir tabi bu oyuna TRABZONSPOR taraftarı gelmemeliydi
Remzi
2 yıl önceBence tek suçlu avcı ve futbolcu tayfası size orda şov yaptırıyorlar ondan sonra milletin kafatası atıyor hepsi bu nokta..
Ahmet Güneş
2 yıl önceAdam tek konuda haklı Evet emniyet zaafiyeti vardı, emniyet müdürü görevini yapsaydı olaylar bu noktaya kadar gelmezdi.
Yomralı hacıhamzaoğlu
2 yıl önceEmniyet konusunda kesinlikle haklı, altına imzamı atarım. Nokta
Malkoç 61
2 yıl önceBu zat Trabzonspor hakkında Trabzon hakkında ne söylüyorsa Trabzonspor yönetimi de aynı sertlikte cevap vermelidir. Trabzonspor sahipsiz değildir. Yeter artık işleri güçleri algı yapmak.
TRABZON61
2 yıl önceEmniyet görevini yapsaydı...şimdi Futbolcularını cezaevinde ziyaret ediyor olurdun... UTANMAZLAR HALA KONUŞUYORLAR...
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önceDüştün ortalığa koç efendi paralı askerlerin de TS aleyhine demeçler veriyor geri çektiğiniz Cas davası avukatı Emin özkurt efendi de bugün yenicağ gazetesine demeç vermiş TS 8-10 maç cezaalmalı, fb futbolcuları kendini savundu kesici delici aletli taraftarlara karşı v.s. v.s. Bu avukat bjk nin idi bjk bıraktı fb ye yaşlandı şimdi cas hakimi tarafsız olması gerekirken konuşuyor yönetim harekete geçmeli bu kişiden hesap sorulmalı cas hekimliği düşürülmeli
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önceKoç hem nalına hem mıhına vuruyor aynı tonda aynı argümanlar ile cevap verilmeli
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önceGazeteniz aracılığıyla teklifim şu: Koç tüm fenerli hukukçuları toplasın onlara Emin özkurt'u ve şike zamanının tahkim başkanı ve pfdk üyelerini de eklesin varsa başkalarını da eklesin fener tv de tartışalım şike var mı yok mu? Onlar haklıysa bir daha konuşursam namerdim.
TS'li
2 yıl önceEmniyet Müdürü seyirciyi tahrik eden FB'li topçuları benzetmesi lazımdı. Yapmadı...
mahmuTS
2 yıl önceali koçun tanidiklari yalan konuşuyor.pantolon paçalarina kadar arama yapildi.stadin güvenlik kameralari incelensin.emniyetin tek hatasi taraftari provoke etmeye çalişan futbolculari jopla beraber soyunma odasina sokmaya çalişacakti
Ergun61
2 yıl önceŞımarık yalı çocuğuna kimse ceza vermezse böyle sağa sola sataşır!!! Devletten daha büyük olduğunu düşünenler yanlış yoldalar. Kimse devletten, yasalardan ve kanunlardan daha üstün değildir.
E
2 yıl önceKendisi ülkeye mesaj aslinda
Arsinli Temel
2 yıl önceFanatik Fenerbehçeli olduğunu her yerde söyleyen Murat Esentürk başmüdür hakkında hesap sorulmicak, çünkü Ankaradah gelen müfettişler günah keçisi olarak maraton türübünden sorumlu 4. Sınıf emniyet müdürü ile Çevik kuvvetten sorumlu Başkomseri seçtiler.
Kenan
2 yıl önceBu şımarık sütoğlamı kendini ne zannediyor
Özgür ata
2 yıl önceLigden çekileceğiz demiştiniz, çekilmezseniz adam değilsin
YORGUN
2 yıl önceO zaman maçı tatil ettirmek için o adamları siz kiraladınız Bay Ali Koç. Şimdi çamur atıp suyu bulandırmayın. Devlete varıncaya dek herkesi tehdit ediyorsunuz. Neye günenerek?
fatih
2 yıl öncefenerbahçeli futbolcularında ceza almamış olması TRABZONA verilen seçim mesajıdır.pazar günü mesajın cevabıiletilecektir
Mustafa kaya
2 yıl önceEvet size mesaj, delikanlı iseniz ptt ligine gidin.
Oflu61
2 yıl önceTüm Trabzonspor'lular koç holding ürünlerini boykot etmesi gerekir. Bunlarda hiç utanma, arlanma yok...
Temiz futbol
2 yıl önceŞimdi şu konuda adam haklı sahaya seyirci nasıl girebiliyor.stada o kadar meşale nasıl sokuldu.sular açılıp taraftara satılıyordu neden kapalı verilip uzağa atılmasına imkan tanındı.ha fb li futbolculara ceza verilmemesi için her yolu deniyorlar inşallah bizim taraftarımız da birlikte hareket ederek gerekli yerlere gerekli mesajları demokratik şekilde verirler...
TS'li
2 yıl önceZaten mahkeme "şike yok" demedi. "Tapeler resmi temin edilmediği için delil olmuyor" dedi. Yani FB'yi Fetöcülerin hırsı kurtardı...
Trabzon
2 yıl önceYamyam gibi fırsattan yararlanma sanatı bu. Yemezler.
Misafir
2 yıl önceAli Koç Trabzon ve devlet düşmanı diş güçler tarafından seçilmiş bir piyondur
Ömer
2 yıl önceFutbol aslında insanları birbirine düşman edip gerçek sorunları örtmek, vakitleri zararlı faydasız halde geçirmek için üretilmiş bir İngiliz yahudi oyalaması olduğuna bundan büyük örnek olamaz. Gerçek sorunlar. Gazze terör namaz oruç vs… konuşan varmı!!! Koca koca adamlar piyon gibi oyuncak olmuşuz. Futbol ülkede yasaklansa ekonomi de ahlakda büyük oranda düzelir.
BEN HAKAN
2 yıl öncesenin bu ülkeye verdiğin değil bu serveti kim sayesinde yaptığını araştırmak gerekir birde her fırsatta devlete atıp tutuyorsun senin rengin bile yok fb şimdiye kadar ne verdin trabzonspora ve diğer takımlara atıp tutuyorsun tabi başkanken hiç bir başarı yapamadın gerçi hakkını yememek gerekir şikeler kumpaslar ayaklandırmalarla çok uğraştın ama neyse de git oğlum de git
Karakoncolos
2 yıl önceDevlet dediğin nedir?Halktan ayrı, halktan ve vatandaştan üstte bir pozisyona onu koyup kutsamanın sana, bana sıradan insanlara ne faydası var?! Devletin yani aslında halkın imkanlarını inek gibi sağanların devleti kutsal yere koyup kendilerine dokunulmazlık elde etmeye çalışmasını anlarım da sıradan vatandaşın devlete adeta tapar gibi bir hal almasını aklım almıyor. Bu yanlıştır arkadaşlar, esas olan kurum değil insandır çünkü o kurumlar insanların "iyiliği" için oluşturulmuştur, öyle olmalıdır
Karakoncolos
2 yıl önceBu sitede yıllardır yorum yaparım, Karakoncolos adıyla. Bilenler bilir. Trabzonsporluluğum da bellidir. Fakat eğriye eğri doğruya doğru demesini bilmek gerekir. Ali Koç abartılı ifadelere başvuruyor mu evet mesela stada maskeli giren genci konuşuyor. Stada maske sokmak herhalde en kolay şeylerden biridir. Ama maç ve tribünler bu kadar gerginken stada çevik kuvvet sevk etmek zor değildi. Emniyet açısından zaafiyet olduğu bir gerçek. Ali Koç'u sevmiyorsunuz olmanız bu gerçeği değiştirmez
Karakoncolos
2 yıl önceŞimdi dürüst olalım, en başta kendimize. Sizce bizim taraftarlar arasında bu tür olayları çıkaracak insanlar hiç mi yok? Niçin parayla tutulmuş olsunlar? Her takımın taraftar gruplarında şiddete meyilli insanlar var ve bu tür olaylara karışabilirler. Eğer para ile yapıldıysa bunu emniyet ortaya çıkarmaz mı? Başka bilginiz ve belgeniz varsa savcılığa başvurabilirsiniz. Ali Koç bize göre sağlam pabuç değildir fakat zan altında bırakma hakkımız yok. Adaletten şaştığımız anda adalet bekleyemeyiz
wwww.
2 yıl önceSenin derdin çok ağır, onulmaz derde düşmüşsün..
Pırtıs
2 yıl önceDevlet atamaları yaparken sana sorsun bundan sonra Ali Koç, yeter sus ağlaya ağlaya batıyorsun.
Temiz futbol
2 yıl önceTS rumuzlu arkadaş tapeler illegal değil resmi olarak elde edildi.ayrıca o zaman soruşturma iznini veren emniyet amiri ile hakim şu an görevde.illegsl olsa idi görevde olmazlardı.hükumet fb yi karşısına almamak için bu işe " kumpas" dedi.ne de olsa trabzonlular ses çıkarmaz diye düşündü ve bu kararda da haklı oldukları görüldü.
TURKOGLU TURK
2 yıl önceKANUN HUKUK TANIMAZ BILMEZ ALI KOCA TRABZON SAVCILARI ANINDA TUTUKLAMA KARARI VERDIRMELI SEN DEVLETIN EMNIYET MUDURUNE BU TIP CIRKIN HAKARET VE INCITICI SOZLER KULLANAMASSIN SAVCILARI GOREV BASINA DAVET EDIYORUM.