Trabzonspor’un golcü oyuncusu Alexander Sörloth Fenerbahçe maçı sonrası Haber61’e konuştu.
Sörloth, “Özellikle ilk yarıda gayet iyi oynadık. Erken gol yememize rağmen savaştığımızı gösterdik. Karakterimizi gösterdik. Bizim için önemli pozisyonlar yarattık. Ama ikinci yarı savaş halinde geçti. Mücadele halinde geçti. İlk yarıda iyi oynadığımızı söyleyebilirim. Belki daha fazla faul almam gerekiyordu. Rakibimizin yaptıkları pek görünmedi. Maç sonunda hakemle konuştum aramıza kötü bir şey yok. Gol sayısı olarak bir rakam belirlemedim. Bununla ilgili konuşmayı da seven biri değilim. Önemli olan takımın kazanması. Takım kazanırken ben de gol atabiliyorsam bonus oluyor. Taraftarımız gerçekten çok inanılmazdı. Bazen yanımızda duran arkadaşlarımıza sesimizi duyuramadık. Harika destek verdiler. Bazı pozisyonlarda yapabileceğinizden fazlasını sizden istediler ve bunu yapmamızı sağladılar. Maç maç değerlendirmemiz ve kalitemizi ortaya koyarak sonuca gitmeliyiz” dedi.
Tüm Yorumlar (12)
Bordo
6 yıl önceA sporda yorumcular ts un galibiyetini neymiş 2.yarı ts fb ile başabaş oynamaması fb nin daha iyi olması vay neymiş sosa yaşlıymış kondisyonu yetmezmiş vay fb daha iyi miş gibi yorumcular atıp tutuyor böyle rezalet yorum olur mu...
yorumcu
6 yıl önceAdam adam ..forvette tek basina ustun bir mucadele gosterdi bir de gol atti.Muric mi sorloth mu sorusu cevabini bulmustur herhalde.
Rizeli61
6 yıl önceShorlot gibi atan Uğurcan gibi tutan sosa gibi moestro olduktan sonra bizi hakemlerde yenemez
FAruk
6 yıl önceEy büyük Trabzonspor taraftarı, mübala yapmadan söylüyorum türk futbolunun gördüğü en iyi santraforu canlı izliyorsunuz tadını çıkarın. Şampiyonluk filan diyerek olamazsak yıkmayalım bu yapıyı zevkini çıkarın gelecek bizimdir emin olun
Çukurova
6 yıl önceBu delikanlı bizi şampiyon yapacak
DuRsUnTeMeL
6 yıl önceAtmazsın yazıyorsun seni sevmemek imkansız!
DuRsUnTeMeL
6 yıl önceBizden birsin yani bizsin! Seni seviyoruz!
Batuhan
6 yıl önceKralsın kral ama bügünde hat trick yapabilirdin... :)
Oguz
6 yıl önceKralsın, hami, şota ve fatih ten sonra efsane forvetimiz oldun
ORHAN KİBAR
6 yıl önceATATÜRK DEMİŞ YA BEN SPORCUNUN ZEKİ ÇEVİK AYNI ZAMANDA AHLAKLISINI SEVERİM ŞORLOT U TARİF ETMİŞ .... ADAM BU ADAM
İbo3361
6 yıl önceAdamda 1,95boy var.maradona gibi çalım atıyor.böyle futbolcu bulamazsın.piyasası 20mil Euro dan aşağı değildir.
şenol
6 yıl önceAllah nazardan saklasın çok efendi ve karekterli bir insan rakipler ona sahada her türlü pisliği yapıyor ama o yine efendiliğini bozmuyor. Kırk bir kere maşAllah