| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Şubat 2020 23:23 Güncellenme tarihi: 25 Mart 2024 15:53

Alexander Sörloth: “Savaştığımızı gösterdik”

Alexander Sörloth Haber61'e konuştu.

Trabzonspor’un golcü oyuncusu Alexander Sörloth Fenerbahçe maçı sonrası Haber61’e konuştu.

Sörloth, “Özellikle ilk yarıda gayet iyi oynadık. Erken gol yememize rağmen savaştığımızı gösterdik. Karakterimizi gösterdik. Bizim için önemli pozisyonlar yarattık. Ama ikinci yarı savaş halinde geçti. Mücadele halinde geçti. İlk yarıda iyi oynadığımızı söyleyebilirim. Belki daha fazla faul almam gerekiyordu. Rakibimizin yaptıkları pek görünmedi. Maç sonunda hakemle konuştum aramıza kötü bir şey yok. Gol sayısı olarak bir rakam belirlemedim. Bununla ilgili konuşmayı da seven biri değilim. Önemli olan takımın kazanması. Takım kazanırken ben de gol atabiliyorsam bonus oluyor. Taraftarımız gerçekten çok inanılmazdı. Bazen yanımızda duran arkadaşlarımıza sesimizi duyuramadık. Harika destek verdiler. Bazı pozisyonlarda yapabileceğinizden fazlasını sizden istediler ve bunu yapmamızı sağladılar. Maç maç değerlendirmemiz ve kalitemizi ortaya koyarak sonuca gitmeliyiz” dedi.


Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bordo
6 yıl önce

A sporda yorumcular ts un galibiyetini neymiş 2.yarı ts fb ile başabaş oynamaması fb nin daha iyi olması vay neymiş sosa yaşlıymış kondisyonu yetmezmiş vay fb daha iyi miş gibi yorumcular atıp tutuyor böyle rezalet yorum olur mu...

Y
yorumcu
6 yıl önce

Adam adam ..forvette tek basina ustun bir mucadele gosterdi bir de gol atti.Muric mi sorloth mu sorusu cevabini bulmustur herhalde.

R
Rizeli61
6 yıl önce

Shorlot gibi atan Uğurcan gibi tutan sosa gibi moestro olduktan sonra bizi hakemlerde yenemez

F
FAruk
6 yıl önce

Ey büyük Trabzonspor taraftarı, mübala yapmadan söylüyorum türk futbolunun gördüğü en iyi santraforu canlı izliyorsunuz tadını çıkarın. Şampiyonluk filan diyerek olamazsak yıkmayalım bu yapıyı zevkini çıkarın gelecek bizimdir emin olun

Çukurova
6 yıl önce

Bu delikanlı bizi şampiyon yapacak

Tüm Yorumlar (12)

B
Bordo
6 yıl önce

A sporda yorumcular ts un galibiyetini neymiş 2.yarı ts fb ile başabaş oynamaması fb nin daha iyi olması vay neymiş sosa yaşlıymış kondisyonu yetmezmiş vay fb daha iyi miş gibi yorumcular atıp tutuyor böyle rezalet yorum olur mu...

Y
yorumcu
6 yıl önce

Adam adam ..forvette tek basina ustun bir mucadele gosterdi bir de gol atti.Muric mi sorloth mu sorusu cevabini bulmustur herhalde.

R
Rizeli61
6 yıl önce

Shorlot gibi atan Uğurcan gibi tutan sosa gibi moestro olduktan sonra bizi hakemlerde yenemez

F
FAruk
6 yıl önce

Ey büyük Trabzonspor taraftarı, mübala yapmadan söylüyorum türk futbolunun gördüğü en iyi santraforu canlı izliyorsunuz tadını çıkarın. Şampiyonluk filan diyerek olamazsak yıkmayalım bu yapıyı zevkini çıkarın gelecek bizimdir emin olun

Çukurova
6 yıl önce

Bu delikanlı bizi şampiyon yapacak

D
DuRsUnTeMeL
6 yıl önce

Atmazsın yazıyorsun seni sevmemek imkansız!

D
DuRsUnTeMeL
6 yıl önce

Bizden birsin yani bizsin! Seni seviyoruz!

B
Batuhan
6 yıl önce

Kralsın kral ama bügünde hat trick yapabilirdin... :)

O
Oguz
6 yıl önce

Kralsın, hami, şota ve fatih ten sonra efsane forvetimiz oldun

O
ORHAN KİBAR
6 yıl önce

ATATÜRK DEMİŞ YA BEN SPORCUNUN ZEKİ ÇEVİK AYNI ZAMANDA AHLAKLISINI SEVERİM ŞORLOT U TARİF ETMİŞ .... ADAM BU ADAM

İbo3361
6 yıl önce

Adamda 1,95boy var.maradona gibi çalım atıyor.böyle futbolcu bulamazsın.piyasası 20mil Euro dan aşağı değildir.

şenol
6 yıl önce

Allah nazardan saklasın çok efendi ve karekterli bir insan rakipler ona sahada her türlü pisliği yapıyor ama o yine efendiliğini bozmuyor. Kırk bir kere maşAllah