Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve gazeteci Haluk Ayyıldız, Trabzonspor'a dair değerlendirmelerde bulundu.
Trabzonspor altyapısından planlı şekilde a takıma oyuncu çıkarılmadığını ifade eden Tuncay Lakot, "Bu oyuncuları yok etmeyelim. Ama bu gençler de inanılmaz hatalar yapıyor. Anneden, babadan, amcadan menajer olmaz. Trabzonspor'a bağlı bir sistem olmalı. Menajerler akıl çelecek diye kulüpten içeri sokmayın. Doğru bir anayasa oluşturulmalı. Oyuncular bir çırpıda toz duman edilmemeli" dedi.
Tuncay Lakot'un değerlendirmeleri şu şekilde:
"Biz bunları nerede değerlendireceğiz?"
İki sezon önce Trabzonspor U19 takımı şampiyon oldu. Değerli ve potansiyelli oyuncular varken, birçok takım kendi altyapısından a takıma oyuncu kazandırırken, Trabzonspor o dönemi boş geçti. Bursaspor'dan 3 genç oyuncuya 30 küsür milyon para verildi. Şimdi U19, Juventus'u yendi. Sahadaki takım kaptanı stoperdi. Yatırım amaçlı kim alındı? Batagov? 6 ay geçti, hala takıma oturacak diye bekliyoruz. Altyapında oyuncu var. Biz bunları nerede değerlendireceğiz? Abdullah Avcı zamanında Ahmetcan Ajax'a gitti. Hoca oynatmıyor diye eleştiriliyordu. Kadroda sıkıntı olunca, şans buldu ve gitme fırsatı oldu. Abdülkadir Ömür, Yusuf'lar. Bunlar da tesadüflerle oldu.
"Poyraz Efe Yıldırım, Ajax'ın takip ettiği oyuncu havuzunda yer alan bir isim"
Enis Destan konusuna gelelim, kimse kızmasın. Poyaz Efe Yıldırım toplam 112 dakika süre almış, 1 golü var. Trabzonspor kariyerinde 11'i yok. Enis Destan 56 resmi maç, 14 gol, 7 asisti var. Poyraz şimdi Ümraniye'ye gitti, ilk maçında golü attı. Elit U19 Ligi'nde 41 maçta 29 golü var. Ümit Milli Takımı sırtlamış. Şunu da biliyorduk. Poyraz Efe Yıldırım, Ajax'ın takip ettiği oyuncu havuzunda yer alan bir isim.
"Doğru bir anayasa oluşturulmalı"
Boran Başkan'ın Juventus maçında yaptığı asisti 'Süper Lig'de yapabilecek 4-5 oyuncu çıkmaz' dedim. Bir teknik adam da aynısını söyledi. Bu oyuncuları yok etmeyelim. Ama bu gençler de inanılmaz hatalar yapıyor. Anneden, babadan, amcadan menajer olmaz. Trabzonspor'a bağlı bir sistem olmalı. Menajerler akıl çelecek diye kulüpten içeri sokmayın. Doğru bir anayasa oluşturulmalı. Oyuncular bir çırpıda toz duman edilmemeli.
Tüm Yorumlar (26)
Selim atmaça
1 yıl önceBeşiktaşlı Şenol Güneşmi Trabzonspor alt yapısını değerlendirir?güldürmeyin
Samed bolat
1 yıl önceŞenol hoca gibi gelenekci zorda kalınca oynatan hocalarla olmaz o is genç ve cesaretli destek verilen fatih tekke gibi hocalarla olur
Serko61
1 yıl önceŞenol ve avcı ikiside korkak ve hayatta gençlere şans vermez ben o yüzden diyorum vakit kaybetmeden başkanın Arda turanla önümüzdeki yıl için anlaşması lazım bu işler inatcı takıntılı ve korkak adamlarla olmaz ,bana kimse tekke demesin oda bu iki versiyonun genç hali…
TSAli61 Almanya
1 yıl önceHiç unutmiyorum Şenol Güneş hiç bir zaman Gençlere şans vermedi vermezde beklemeyin yani şans verir suan Poyraz Efe yabancı olmuş olsaydı 5 milyon € verirdik oynatirdik benden demesi Ajax boşuna Poyrazi takip etmiyor Real Madrid Boşuna Onuralpi kalecimizi takip etmiyor Sezon sonu alırlar
Uğur t
1 yıl önceSayın lakot müthiş bir tesbitiniz den dolayı sizi kutluyorum çünkü bu söylediğiniz şeyleri anlayacak yönetici hala bu takımda yok evet genç yeteneklerin en büyük sorunu kendi aileleridirler çucuk yaştaki henüz ergen sıfatına giren çocukları sadece ekonomik odaklı çok paralar kazanma içgüdüsü ile zehirliyorlar Buda onların gelişme pisikolojisini mahvedip yok olmalarına yada pisikolojik travma geçirmelerine sebep oluyor
Orhan kibar
1 yıl önceSonuna kadar doğru kaç yıldır alt yapıdan 1 futbolcu cikmiyor ve A takım başarıya aç bir HOCA YA teslim edilmeli
TEKBAŞ 8161
1 yıl önceAynen katılıyorum bunun için hami fatih m.r.akçay ve diğer genç hocalar gibi olsun istiyorum Allah aşkına sezon bitmiş güya tecrübeli Trabzon'un adamı camianın alt yapısını kokusunu havasını bilen adam Şenol ağa ne vardı sanki bitmiş sezonda çıkar saydın 5 genci kadroya, ama nerdeeeee ne oyun oturttu nede genç çıkardı Şenol abi taraftarın tepkisini çekmeden el ver gençlere
Tr61
1 yıl önceAlt yapı alt yapı alt yapı, cevherler burada
Ahmet C.
1 yıl önceYazını beğendim birde Almanya nickli olmana , bende Almanya yazacağım sonuna. Şenol Güneş gençlere şasn vermeyen bir Antrenör.Avrupada alt yapısı en sağlan Kulüp Ajax geliyor Trabzonspordan futbolcu alıyor halaa bunların kafası dank etmiyor.
Abdullah özten
1 yıl önceTsporun başına geçen hoca 4 büyükten birini çalıştırdığını bilecek. Yenilsende hücum oynat malı neden korkuyorlar kendi ortalama puanları düşecek diye atak oynatsaydı. 3 istanbul takımınıda yenmişti. Bundan hoca olmaz.
Fahri Kuzur
1 yıl önceÇok doğru söylüyorsun hocam ts futbolcu öğütme makinesine dönmüştür
Slt
1 yıl önceŞenol hocadan birşey olmaz,oynattığı maçlara bakın, milli takım dahil geriye oyna, kendikalenin önunde pasyap, şansa atarsan bir gol yersin iki gol mantiği,bjk maçınd viskanın oyununa bakın çizgiden ayrılmıyor hakemlen ileri geri koşuyor. Takım yenik bu oyoncuları tutuyorsun, seksenbeşte adam değiştiriyorsun, şenol hoca gitmelisin bu iş senin işin değil.
B.Bülbül
1 yıl önceÖze dönmeyi başarabilsek önümüzde kim duracak teknik direktör kendini düşnerek kadro kurarsa sonuç ortada kimse yönetime suç bulmasın bjk seyircisi takımına sahip çıkıyor biz neredeyiz başarıyı değil başarısızlığa destek olmak başarı getirir. Hocada hırs yok ki yakıma versin Trabzonlu genç topunda yer rakibide ama şan verirsen.,❤️????
Allah kulu adem..
1 yıl önceTS da o kaleci onuralp e niçin eldiven verilmiyor.. Uğurcan deplasmanda her zaman vasat bazen de takımı yakıyor..orada başkanı ve yrd. Cisi neyi bekliyor..talimat ver hocaya çıksın bu hafta oynasın.. kardeşim zaten bu kadar kötü sezon geçirirsin..her hafta U19 dan 2 topçu ve kaleci onuralpi oynatm.yedekten girsinler..cokmu zoor..Şenol Güneş haxira konucaksa TS da ne işi vaar...
Malisef trabzonspor yanlış transfer yüzünde ne g
1 yıl önceYanlış transferler yüzünden harcanan paralar ogenclerimize harcansa bu durumlarımı gelirdi trabzonspor şampiyonluğa oynardık birilerimi içeriden hortumluyor trabzonu batırmalı istiyor yazık gençlerimiz kaybolup gitmesin
Ömer
1 yıl önceYabancı altı süre alıyor ama bizim çocuklarımız altı dakika... Şenol Hoca oluyor...
Akcaabatli
1 yıl önceTrabzonun ölcüm araci ayax mi
aksaklı
1 yıl önceArkadaş Uğurcan'ın bu sezonki maçlarını seyretmedin sanırım. Ya da futboldan anlamıyorsun.
Çakır ÇAKIR
1 yıl önceTRABZON SPOR KENDİ EVLATLARINI GÖRMEYEN, KENDİ KİMLİĞİNİ YOK EDEN BİR KULÜP. Netice ortada.
Yozlaşmış altyapı
1 yıl önceGözlerimizin önünde eski bir futbolcu olarak yaşına göre kalecilik yetenekleri çok iyi olan yeğenimin yerine 70 kg yere dahi yatamayan çocuğu alt yapıya aldılar hangi godomanın yakını ise artık başka açıklama gelmiyor aklıma ve biz altyapıya başvurmadık onlar görmüşler seçmelere davet edildi her şeyi geçtim tamam sen istemedin çocuğu antremana çağırıp diyer arkadaşlarına forma çanta ayakkabı eldiven verip sen gelme elendin denilir mi 9 yaşında çocuğa ara velisini söle oraya gelip yıkılmasın çocu
TARAFSIZ
1 yıl önceaWCi mi?
Rifat K
1 yıl önceU19 ile oynamaya devam etse hiç değilse UEFA U19 Gençler Ligi'nde Avrupa arenasında en az iki maç oynar daha iyi bir tecrübe ve gelişim yaşardı. Bari kiralık verdiniz Süper Lig ekiplerinden birine kirala
ismail ceylan
1 yıl öncebu son iki dönemdeki yönetim alt yapıyı öldürdü bitirdi bu sene hiç bir iddiamız olmamasına rağmen alt yapıdan tek bir oyuncu oynatılmıyor hala 40 yaşındaki wakayeme ve 38 lik visçayı oynatacağız diye gençleri harcadık Başkanımız yumruğunu masaya vursa en az 5 alt yapı oyuncusu oynatsa olmaz mı AHMETCAN KAPLAN YUSUF YAZICI ABDÜLKADİR ÖMÜRLER başka nasıl yetişecek
ismail ceylan
1 yıl önceadamlar Hollandadan gelip alt yapıyı izliyor bizim yönetim uyuyor gençlere dönmüş sırtını tıkamış kulağını
Hasan
1 yıl önceBu Hollanda zamanında Osmanlı'dan Laleleri çalıp ekonomisine kazandırmıştı. Şimdide benzerini yeteneli sporcularımızı alarak yapıyor. Demek'ki bizde değişen fazla bir şey yok
Memoli
1 yıl önceSadece Trabzonspor değil Ülkemizdeki Tüm kulüpler aynı hatayı yapıyor GS.da Metehan var sen git aynı mevkiye yedekdeki topcuyu al .fb.de şu yeni bir çocuk çıktı mori.zoraki oynattı bakınız nasıl tuttu ve daha nice cevherler var bu ÜLKEDE.bu gibi bizim gençlerimiz e verilen ücretleri de bilmeyen yoktur