| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Mayıs 2021 23:03 Güncellenme tarihi: 12 Ekim 2025 20:44

Ahmet Ağaoğlu'ndan flaş açıklamalar: Transferde gelecek ve gidecek isimler...

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu maç sonunda açıklamalar yaptı.

Trabzonspor'un Gençlerbirliği'ni 2-1 yenerek sezonu tamamladığı maçın ardından Başkan Ahmet Ağaoğlu basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Ağaoğlu transferde anlaşılan isimleri ve teklif gelen futbolcuları açıkladı.

İşte Ağaoğlu'nun açıklamaları;

Galibiyetle başlamak güzeldi. Sezon değerlendirmesini tahmini ediyorum ki hocamız yarın yapacak. Biz farklı şeyler konuşalım.

GERVİNHO VE PERES GELİYOR
Kısmet olursa 8-10 gün içinde seyahat durumlarına göre Gervinho ile Peres imzaya gelecekler. Görüştüğümüz bazı oyuncular onlarda 10 gün içinde sonuçlanacak. Haziran aynın başında onlar da bitecekler. 
1 veya 5 temmuzda hazırlıklara başlayacağız. Artık hedefimiz gelecek yıl Önümüzdeki yıl farklı olacak. Bu yıl provaydı bizi gelecek yıl izlesinler.

UĞURCAN GİDECEK GİBİ…
Ömür çok büyük şanssızlıklar yaşadı. Kolay kolay her futbolcunun kaldırabileceği sakatlıklar değil bunlar. Özellikle ameliyatlarının sonrasında çok iyi çalıştı kendisini çok iyi hazırladı. Bugün itibariyle milli takım kadrosuna da seçildi. Bunu da sonuna kadar hak etti. Secdece Trabzonspor ‘un değil Türkiye’nin önemli bir değeri. Onun için menajerler vasıtasıyla yoklamalar var. Ciddi bir kulüpten teklif var. Gidecek gibi olan ciddi şekilde bir tek Uğurcan var. Sözleşmesi bitecek olan futbolcularla ilgili olarak da hocamızın kararı olacak.

LİMİTİ AŞAMAYIZ
İnsanlar bir beklentinin içine sokulmaya çalışıyor ama limit diye bir şey var. Bunu aşamayız. Artık borçlanalım yapalım diye bir şey yok. Alırsınız futbolcuyu 6-7 Milyon Euro verirsiniz tescil edip oynatamazsınız. Belli bir bütçeyi aşamazsınız. Oynatamazsınız dünyaya da rezil olursunuz.
Fenerbahçe Galatasaray 90’ar milyonluk kadroyla mücadele ettiler. Trabzonspor’un toplam sabit geliri 160 Milyon tl 16 Milyon Euro. İlave gelirlerle toplam da 20 Milyon Euro Maaş bütçesi bir olan bir kadro oluşturabiliyoruz.  Bir oyuncuya 3-4 Milyon Euro bonservis verisiziniz. Ama 3-4 Milyon Euro maaşla bu kadroya birini sokarsanız sıkıntı yaşarsınız. Böyle bir maaş dengesizliğinde en büyük sorunu da hoca yaşar. Net maaş olarak bir oyuncu Trabzonspor’da en fazla 1.5  Milyon Euro olabilir.

ALTYAPIDA SIFRDAN BAŞLANACAK
Altyapıyla ilgili olarak pandemi ciddi şekilde tahribata uğrattı. Neredeyse önümüzdeki sezon bu sıkıntılardan sıyrılırsak herşeye sıfırdan başlayacağız. U15- 17 alt kategoriler kamp dahi yapamadılar. Bu onları 1 sene geriye atmadı neredeyse sıfırdan başlayacak konuma getirdi.
Ben Sörloth’u da bizim altyapıda yetişmiş olarak görüyorum. Çünkü değerini burada buldu. Yusuf, Abdülkadir, Uğurcan, diğer taraftan Parmak, Serkan, Hüseyin var. Keşke 3-5 maç önce rahatlamış olsaydık Hakan Yeşil var çok umutlu olduğum, Süleyman Cebeci, Faruk, Ahmet var. Bunlar çok yetenekli. 

Trabzonspor nasıl ayakta kaldı. Biz toptancı değiliz, inşaatçı değiliz, bir futbol kulübü futbolcu alırken ve satarken para kazanır. Aldığınız futbolcu paranın karşılığını veriyorsa burada para kaybetmezsiniz, Aldığını futbolcu burada değerlenirse satar kazanırsınız. Trabzonspor parayı futboldan kazanır. Oyuncu alış satışında hata yapmazsanız başka hiçbir finansal desteğe de ihtiyacınız yoktur. Bugün gelinen noktayı herkes biliyor. Gelir gider dengesi sağlanmış. Oyuncularına zamanında ödeme yapabilen bir takım. Geldiğimizde dışarıdan transfer yaptığımız zaman futbolcular kulüpten banka garantisi istediler. Ama şimdi bu devre arasında eski iki oyuncumuz teklif ettiğimiz rakamların daha altına geri dönmek istedi. 100-200 Bin Euro fark için başka bir yere gidersiniz paranızı alamazsınız iş farklı yere döner. Trabzonspor geldiği noktada İtalya’da oyuncularla konuşuyorsunuz, Gervinho, Peres sıradan oyuncular değil. Tek kelime bunları sormadılar. Bu açıdan bakıldığında son iki yıldır finansal açıdan en prestijli takım Trabzonspor’dur.

SÖRLOTH GELEBİLİR
Sörloth konusunda, biz realitenin peşinden gidiyoruz. Trabzonspor taraftarının gelen her oyuncudan beklentisi olağanüstü performans sergilemesi. Orta sahaya gelen oyuncu orayı uçursun forvet uçursun. Siz her forvetten Sörloth’un gösterdiği performansı beklerseniz biraz fazla iyimserlik olur. Bu aynı zamanda takımın oyun sistemiyle ilgili. Sörloth gelir mi, gelebilir de… 33 gol atan 11 asist yapan oyuncuyu gönderdik Liepzig’e, 5 gol 2 asistte kaldı, 22 milyon Euro’da para verdiler. Böyle giderse de piyasa değerini düşürecekler. Bize göndersinler yeniden parlatalım. Nasıl ki, Cyrtisal Palace ona 9 Milyon Euro vermişti o para gitti gözüyle bakıyorlardı. Biz aldık parlattık fazlasını da onlara kazandırdık. Biz o gün 5 Milyon Euro aldığımız gün onlara verseydik bayram ederlerdi. Aynı şey Liepzig’le neden olmasın. Oyuncunun hakkını veremediler. Ferrari’yi sıradan bir otomobil gibi kullandılar. Böyle bir şeyin içine girerlerse hiç de mantıksız olmaz.

GELECEK VE GİDECEK FUTBOLCULAR
Ekuban’a  bir iki İtalya kulübünden teklif var. Ama verilmiş bir karar yok. Transferleri Abdullah hoca teknik ekip ve İhsan hocanın araştırmaları üzerine gidiyoruz biz tamamen mali tarafına bakıyoruz. Sisteme uyumluluk teknik heyetin vereceği bir karar. Gidecek oyuncular için hocadan bir karar rapor gelmedi. Önümüzdeki hafta bunun değerlendirmesini yapacağını söylemişti. Biz şuan istediği futbolcuları almakla meşgulüz. Değeri bulduktan sonra her oyuncu gönderileniler. Bir oyuncuyu göndermek ağrıma gidiyor ama bu işin realitesi böyle.

TFF ŞİKAYETİ
Trabzonspor’un TFF’yi şikayet ettiği konuyla alakalı dosya FIFA’da devam ediyor. Bu bir başkaldırı değil Türk futboluna hizmettir. Kulüplerin yapısını FIFA’nın standartlarına oturtmamız lazım. 30 senedir yapı değişmiyor aynı şeyleri söyleyip duruyor.

FORMALAR 20 HAZİRAN’DA

Yeni sezon formalarıyla ilgili tüyo yok. Formalar imalat aşamasında. 20 Haziran tarihini belirledik. Gelen giden oyuncular formalar sezon başı heyecanıdır. İnşallah önümüzdeki yıl her şeyin farklı olacağı bir sene olacak. İlk geldiğimizde 3-4 yıl demiştik. Artık gelecek yıl 4. Yıl. Bu yıl hatalar da yapıldı. Ancak şuna da bakılsın 90 Milyon Euro’luk Fenerbahçe 3.sırada 20 Milyon Euroluk Trabzonspor 4.

UĞURCAN KONUSU

Uğurcan Çakır’a yılın futbolcusu ödülünü verdik. Her şeyin altında bir şey aranmasın. Bu yıl taraftarların verdiği oylarla belirlendi. Bugün Türkiye’nin en değerli futbolcusu. En fazla parayı veren en iyi takıma gitmesi lazım. Bunlar bir günlük transfer değil, sonradan alınacak paylar var. Uğurcan Çakır değerini bulmadıĞI takdirde gelecek yıl takımda olacaktır. Avrupa Şampiyonasına grup lideri olarak gidecek milli takımın 1 numarasını konuşuyoruz. O da şunu söylüyor “Kulübüm beklediği parayı bulmazsa gitmem” diyor.  

ABDÜLKADİR PARMAK KARARI

Abdülkadir Parmak’la ilgili olarak hocamızın verdiği karar doğrultusunda verilen bir ceza var. İleriye dönük ne olacağını süreç belirleyecek. Bu tamamen hocanın vereceği karar. Bu işi sportif tarafı ve idari tarafı var. Biz hocanın raporu doğrultusunda iç disiplin talimatları doğrultusunda cezayı uyguladık. Gidecek oyuncular için 10 gün içerisinde hoca kararı verecek. Kafasında hep 70’li puanlar vardı onu da gerçekleştirdiği için çok mutludur. Ayrıca ortalıkta dolaşan iddialara mahal verilmediği için de çok mutluyum.

CORNELİUS ALTERNATİFLERDEN BİRİ
Cornelius’un maaşıyla ilgili bir sorun yok ama bonservisiyle ilgi bir sorun var orada iki kulüp var. Parma ve Atalanta. O konuda çok aceleci olmayacağız. Cornelius Alternatiflerden birisi.

Yorumlar (24)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
halil bilgin
5 yıl önce

Hocanın amacı 70 puansa zaten şampiyonluğu baştan istememiş demektir BAŞKAN... Bi de mutlu diyorsun... AYIP AYIP Geçen sene kafaya oynayan takımın HOCALARINI YERİN DİBİNE SOKUP 4.lükle övünen hedefsiz bir takımın HOCA sını övüyorsun. Sen de USTA gibi ERSUN un nasıl gazabına uğradıysa sen de AVCI nın gazabına uğrayacaksın..

H
halil bilgin
5 yıl önce

Hoca 15 hafta önce zaten lige havlu atmıştı... Bu şekilde gençleri oynatmadıysa gelecek sene hiç OYNATMAZ... Boşuna umut verme BAŞKAN...

H
halil bilgin
5 yıl önce

Sörloth bizim alt yapı oyuncusu gibi diyorsun da... ALAKASI YOK... Adam daha geldiği ilk hazırlık maçında oyuna girer girmez iki tane klas gol atarak KALİTELİ KUMAŞ olduğunu belli etmişti... Ayrıca Sturiç gibi bir futbolcuyu bırakıp sörlothu ilk 11 oynatarak SÖrLOTH u sörloth yapan da UNAL KARAMAN dır... BAŞKAN kendinize yontmayın...

D
Düzce'li
5 yıl önce

"Hakan Yeşil var çok umutlu olduğum, Süleyman Cebeci, Faruk, Ahmet var. Bunlar çok yetenekli." Başkan keşke bu lafları Avcı'ya söyleseydin. Adam bu değerleri son maça kadar görmedi, görmek istemedi. Oysa bu çocukları her maçın bitimine beş on dakika kala değiştirip hem gönüllerini alsaydı hem de seneye hazırlasaydı ne olurdu. Her fırsatta kulübenin yetersizliğinden ağladı ama kulübede verimi artırmak için hiç çaba sarfetmediği gibi gençleri küstürdü. Kusura bakmayın başkan bu adamdan altyapıdan futbolcu falan bekleme

A
Ahmet Can
5 yıl önce

Gervinho, cornelius, baker, kamil ahmet, hosseini bu adamlarla ancak orta sıralar için oynarsınız.

Tüm Yorumlar (24)

H
halil bilgin
5 yıl önce

Hocanın amacı 70 puansa zaten şampiyonluğu baştan istememiş demektir BAŞKAN... Bi de mutlu diyorsun... AYIP AYIP Geçen sene kafaya oynayan takımın HOCALARINI YERİN DİBİNE SOKUP 4.lükle övünen hedefsiz bir takımın HOCA sını övüyorsun. Sen de USTA gibi ERSUN un nasıl gazabına uğradıysa sen de AVCI nın gazabına uğrayacaksın..

H
halil bilgin
5 yıl önce

Hoca 15 hafta önce zaten lige havlu atmıştı... Bu şekilde gençleri oynatmadıysa gelecek sene hiç OYNATMAZ... Boşuna umut verme BAŞKAN...

H
halil bilgin
5 yıl önce

Sörloth bizim alt yapı oyuncusu gibi diyorsun da... ALAKASI YOK... Adam daha geldiği ilk hazırlık maçında oyuna girer girmez iki tane klas gol atarak KALİTELİ KUMAŞ olduğunu belli etmişti... Ayrıca Sturiç gibi bir futbolcuyu bırakıp sörlothu ilk 11 oynatarak SÖrLOTH u sörloth yapan da UNAL KARAMAN dır... BAŞKAN kendinize yontmayın...

D
Düzce'li
5 yıl önce

"Hakan Yeşil var çok umutlu olduğum, Süleyman Cebeci, Faruk, Ahmet var. Bunlar çok yetenekli." Başkan keşke bu lafları Avcı'ya söyleseydin. Adam bu değerleri son maça kadar görmedi, görmek istemedi. Oysa bu çocukları her maçın bitimine beş on dakika kala değiştirip hem gönüllerini alsaydı hem de seneye hazırlasaydı ne olurdu. Her fırsatta kulübenin yetersizliğinden ağladı ama kulübede verimi artırmak için hiç çaba sarfetmediği gibi gençleri küstürdü. Kusura bakmayın başkan bu adamdan altyapıdan futbolcu falan bekleme

A
Ahmet Can
5 yıl önce

Gervinho, cornelius, baker, kamil ahmet, hosseini bu adamlarla ancak orta sıralar için oynarsınız.

A
adilhan
5 yıl önce

sayın başkan gervinho olsa ne olur olmasa ne olur, bizi şampiyon yapacak bir atalet görüyormusun onda eğer varsa bende futbolu bilmiyorum, illada pahalı transfer başarılı olacak diye birşey yokki, bakın bjk scoutları nasıl bulmuş, sivas hatay nasıl bulmuş, biz serkanla sezon geçirdik ayıptır ama bu taraftara

K
Kazım
5 yıl önce

34 yaşındaki adamın ne işi var takım da. Bizi İstanbul şikecileri şampiyon yapmaz. Ağaoğlu ne olur ayn hataları yapma. Yaşlı adam alma.

M
murat
5 yıl önce

bravo agaoglu gomes be gervinho ikisi de 33 yasında , süper transfer yapıyorsun. uzun yıllar hizmet ederler trabzonspora. TS scoatlar tarafından izlenen vir takım , kendini göstermek isteyen ywtenekli gençler bulun. 33 lük adamlar iflas demek

A
almayın
5 yıl önce

ihsan kimi alın derse onu almayın.

K
Kim bu transferleri yapan
5 yıl önce

40 yıllık tarafyar olarak soruyoruz, bu Marlonu takima kim aldi? Trabzonsporun g bundan sonra yapacağı transferlerin selameti acisindan..

H
hayrettin
5 yıl önce

4.lücük kaç maç. önce garantilendi başkan haberin yok anlaşılan bide gençleri oynatamadık pişkinliği yapmaya gerek yok avcı hangi takımda gençleri oynatmışki burda oynatsın yaptığınız transferlerden belli amaç gervinho yaş 33 bide gançler diyorsunuz ya

V
Vatandaş
5 yıl önce

doğru tesbit

K
Kocaeli Spor
5 yıl önce

Gervinho 33 yaşında.

V
Vatansever
5 yıl önce

Ulan şu yorumlara bakıyorum. VAllahi bunların Trabzonspor a bir kuruş faydası olmamıştır. Defolun gidin, başka takım tutun. Adam benim bütçem bu diyiyor siz hâlen ötüyorsunuz.

L
Lâedrî 61
5 yıl önce

Başkan, bastonlarını da Devrek'ten sipariş et. Kampa geldiklerinde bastonları hazır olsun; yıldız adaylarımıza ayıp olmasın!

A
Ahmet Can
5 yıl önce

Yorumumu beğenmeyen arkadaşlarla her türlü iddiaya varım. Gervinho ve alınırsa Cornelius yılın iki büyük kazığı olacak. Seneye de şampiyonluk hayal. Geçen sene plaza, diabete (300 binlik topçu bonservis verilmeyecekse alınıp alternatif yapılabilir demiştim) Afobe, Yunus malı, hiç birinde yanılmadım. Buraya yazıyorum gervinho ve cornelius tam bir çöp çıkacak.

E
Emre
5 yıl önce

Baskan senin en buyuk hatan Newtonla lige baslamak oldu

D
Doğrucu
5 yıl önce

Abdullah avcı futbolcularla hergün beraber. Genç futbolcu barut gibi olmalı. Bizimkiler sahada zor yürüyor hata yapıyor maç da kaybettimi seyircimiz gömüyor. Onun için kiralık devreye girmeli gelişimi takip edilmeli.

T
Tomar
5 yıl önce

İtalyadan oyuncu Türkiyeye neden gelir ki. Ya çok iyi para vereceksin yada futbolu bitmeye geldi. Gidip biraz tatil yapayım diye gelir diye düsunuyorun. Haydi hayırlısı diyelim. Belki kuş taşa çarpar misali...

S
Sorlothu beğenmeyen
5 yıl önce

Sorloth u beğenmeyen ihsan mı karar verecek ts un transferlerini,, güldürmeyin. Önce beğenmemiş sorlothun 9 golü varken hala iyi futbolcu olmadığında ısrar etmiş futbol fukarası

M
Mesut
5 yıl önce

Başkan yanlış yoldasın. Avcı efendi seni uyutmuş haberin yok. Ligi zaten kafasında bitirmiş. Hedefi 70 puanmış. 21 takımlı ligde 70 puan neyin hedefi. Zaten alınan galibiyetlerin yarıdan fazlası 1-0 larla alınmış. Onlarda kaybedilebilirdi. O zaman ne diyecektiniz. Trabzonspor'a bir transfer yasağı şart. Yoksa Trabzonspor'da oyuncu çıkmayacak. Ünal ve Rızanın suçu ne. Bunlar yasaklarla takımı ilk 4 ün içinde tutular. Avcı efendi hikaye anlatıyor.

K
kemal ayar
5 yıl önce

avcı olduğu sürede trabzonspora genç takımlardan oyuncu gelmez.avcı yaşlı oyuncuları oynatmayı seviyor.genç oyunculara şans veren samet aybaba hocadır.

S
Salih Pamuk
5 yıl önce

Allah seni bildiği gibi yapsın Ağaoğlu. 32 ve 34 yaşındaki futbolcuları yaşlı diye gönder. Aynı yaşta oyunculara bir dünya para ver 3'er yıllık anlaşma yap. Üstelik biri alkolik, biri disiplinsiz paragöz ve kronik sakat. Gervinho' yu Adana Demirspor bile almadı. Anla artık bu işten anlamadığını!

A
Aslan61 fransadan
5 yıl önce

Gervinho 34 yasinda ne yapicaksiniz