Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, bordo-mavili takımın Akhisarspor karşısında aldığı galibiyetin ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Akhisarspor maçında galip gelen kadroyu paylaşan Ağaoğlu, paylaşımına taraftara yönelik bir mesaj da ekledi. Başkan Ağaoğlu, yaklaşan Erzurumspor karşılaşması öncesinde tribünlerin tamamen dolmasını istedi.
Taraftara çağrı yaptı
Ahmet Ağaoğlu, paylaşımında “Bu arada Erzurumspor maçında tek bir boş koltuk kalmasın stadda.” ifadelerine yer vererek bordo-mavili taraftarı stadyuma davet etti.
Trabzonspor’un Erzurumspor ile oynayacağı karşılaşmada taraftarların Papara Park tribünlerini tamamen doldurması bekleniyor. Başkan Ağaoğlu’nun mesajı kısa sürede sosyal medyada da büyük ilgi gördü.
Tüm Yorumlar (19)
Torullular TS
7 yıl önceAkyazıda rakiplere geçit vermemeliyiz! Bakın deplasmanda nal toplayan gs kendi sahasında hiç yenilmediği için şampiyon oldu! Bizde akyazıyı rakiplere dar etmeliyiz. Hayde Trabzonspor!!!
Soners
7 yıl önceAkhisar maçında kucka kadro dışıydı..
kaplan61
7 yıl önceBaskanim icimde bir his var bu sene sampiyon olacagiz insAllah.
Fatih T.
7 yıl önceBencede yakalanan bu hava devam etmeli.Ligimizde futbol kalitesi çok düşük, yenemeyeceğimiz takım yok .Bu sene olmazsa ne zaman!
Kologlu
7 yıl önceTrabzonsporumuz ciddi oynadigi zaman bu ligde yenemeyecegi takim yoktur..Bu kalite bu takimda var,,
adem
7 yıl öncetrabzon bu sene iyi yerlerde olacaktır. ama şampiyonluk öyle kolay değil. şampiyon takım her maç gol yemez. 8 maçın 7 sinde gol yemişiz. takım savunmasını beceremiyoruz
Rappa
7 yıl önceBunyedeki kanser hucresi hortlamis yine herzamanki gibi. Hemen bir gaza gelmeler,sampiyonluk nidalari bilmem ne. Sozum baskana degil taraftara. Kendi kendinizi gaza getirip iki maglubiyet olunca ortaligi kiriyorsunuz. Bu sene olmazsa ne zaman demis. Cevap vereyim seneye. Biraz analitik olun. Bizanslilar bu borcla bu kurla zaten kendini toplayamaz. Iki uc sene icinde kulubun ekonomisini toplayip simdiden 2-3 senenin kadrosunun temellerini atarsak zaten onumuzdeki 10 sene alt yapimizla beraber bu ligin tozunu attiririz. Ama yook bu sene sampiyonluk bekler ve olamazsak 30 senedir tekrarlanan sey yine olacak. Sene sonu hoca ve bir suru oyuncu gidecek yonetim sallanacak panik transfer yapacak kulup daha da borclanacak vs. Sonra kasimpasanin kayserinin konyanin sampiyonluklarina uzaktan bakip biz nerede yanlis yaptik diyecegiz. Ffp ve var istanbul kuluplerini bitirecek. Bu surede anlik plan yapmak yerine orta ve uzun vadeli planlar yapmak bizi nihayete erdirecektir. Az sakin. Bak baskan demis stada gel diye. Stada gidip sampiyon trabzon diye bagirmaniz dilegiyle. Zira burada sampiyonluk cigirtkanligi yapmak buralari okuyanlari beklentiye sokmaktan ve sehri baski altina almaktan baska hicbir ise yaramaz.
Yucel
7 yıl önceBaşkan haklı en azından Ünal hoca için dolmalı stat
Samistal
7 yıl önceBaşkan haklı beyler gözünüzü seveyim taşıralım şu stadı. 2011 de nasıl olimpiyatı doldurduk erzurum maçında da gösterelim 12. Adamın gücünü
ersoy erkul
7 yıl öncegücü nispetinde destek olunmalı, başkan haklı
Laz Haydar
7 yıl önceHerzaman sana yakisir baskanim,,sen ünal hocayi getirmekle gönüllerde taht kurdun zaten,,yolun acik olsun koca yürekli adam,,herzaman yanindayiz,,
taraftar
7 yıl önceyazınız da Akhisarspor maçında galip gelen kadroyu başkanın paylaştığını söylüyorsunuz kucka o maçta kadro da varmıydı?
ömer
7 yıl öncekucka da sorun var. kasımpaşa maçında hugonun golü ile maç 0-2 den 3-2 oluyor. benim 7 yaşındaki oğlum sevinç çığlıkları atıyor. bütün takım hugo ya koşuyor. kucka ise sadece bir elini havaya kaldırarak santraya gidiyor. bu gole sevinmeyen bir oyuncunun bu takımda işi yok.
emrah
7 yıl önceBizim en büyük sıkıntımız ikinci bölge ortasahamız böyle sert diri geçit vermezse biz herkesi perişan ederiz ama malesef ortasahamız çok hassas birde evimizdeki maçlarda hiç bir rakibe acımamalıyız
Nadi61
7 yıl önceSampıyonluk bence ne transfere nede bAska bir seye bakar..evindeki bütün macları kazanırsan ve deplasmandada cogu macta ouan cıkartırsan vede ıyı bır takım havası yakalarsan sampıyon olursun..örnegın bursaspor bunu basardı ama devamını getiremedi futbolcularını sattı..basaksehirin seyircisi olsaydı basaksehşrde sampıyon olmustu..türkıye liginde seyirci baskısı cok önemli bundan futbolcuda hakemde etkileniyor onun için sayın baskanın çagrısı abartılı olsada cok önemli boş koltuk degilde 25bin gelse pazartesi aksami yeterli 25-30milyon sözde taraftarları olan istanbul külübleri 5sırada oldumu bos türübünlere oynuyor bıraz gercekcı olmak lazım 20bın seyircinin üstü ıyı bir rakamdır..gs fb bjk gelincede 35bin seyirciye oynamamız lazım..ve takım lider olsun ozaman sayı normal olarak artar..evdeki maclar cok önemli gecen sene gs bir arkadasın dedıgı gıbı dısarda nal topladı evinde her macı kazandı..96 da vanspor 2011 dede hatırlayanlar olursa manısaya 1-0 öndeyken 1-3 yenilmştık ondan bir hafta öncede sivasa plakayı yazdırmıstık 6-1..ama bir hafta sonra manısaya yenılmıstık..bu senede insAllah göztepeye kaybetşgimiz puanları aramayız..tahminim ilk yarıyı iyi yerde bitiririz sonra ıstanbul medyası baslar yine burak vs seylerle bizi karıstırmaya..cok dıkkatlı olmamiz lazım istanbul medyası cok tehlıkeli em büyük düsmanımızda yayıncı kurulus bu hafta bizi hd 2 den verdi sonra pazartesı programdada bizim mac öyküsünü vermedi..fb küme düşme hatında 2saat fb konusuyorlar bunun reytingle alskası yok almanyada bayern münih 15dakka konusuluyor son sıradakı takımda okadar..fb nin reytıngı herhalde münihten fazla degil ama işte bizi böyle uyutmaya calısıyorlar tabi anadolu takımlarının baskanları(bursaspor hariç)3büyüklerinin kongre üyesi oldugu için herkezin işine geliyor..ama biz tepki vermeliyiz adalet olmadıgı zaman gerekirse külüp sayfasından acıklama yapılmalı bu konuda..sıralamaya göre yapılıyorsa fb nin maci hd 2 den verilmesi lazım..bende fbli gsli bjkli gibi aynı parayı verıyorum dekodere onun için benimde hakkım aynı kalıtede aynı programda takımımı görmeye..
furkan
7 yıl önceBu sene Akyazıda her maç full başkanım her maç ! Rakiplere cehennem edeceğiz. İçerde maç vermek yok.
Yavasgit
7 yıl önceKardeşim canını yerim senin yorumuna +1 diyorum başka ekleyecek bişey bulamıyorum
I.Cavdar
7 yıl önceSevgili Trabzonspor taraftarı rica ediyorum gelin Akyazıyı dolduralım Trabzonspora parasal yönde katkımız ve oyunculara moral vermiş oluruz . İstanbul takımlarına örnek olalım
Hakan
7 yıl önceKesinlikle katılıyorum 2010-2011 yılının kadrosu o sezon basi kurulmadı. Biraz sabır ve kadro istikrarı başka birseye ihtiyacımız yok