| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Şubat 2025 10:20

Acun Ilıcalı'dan Trabzonspor sözleri! "Onlarda..."

Fenerbahçe Asbaşkanı Acun Ilıcalı, Galatasaray maçının ardından yaptığı açıklamada yabancı hakem uygulamasını savundu.

Trendyol Süper Lig'in 25. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Galatasaray ile golsüz berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından Fenerbahçe Asbaşkanı Acun Ilıcalı, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Yabancı hakem uygulamasının Türk futbolunda adaletin sağlanması adına önemli bir adım olduğunu belirten Ilıcalı, bu kararın birçok kulüp tarafından desteklendiğini vurguladı.

"Herkes Yabancı Hakem İsteyecek"

Süper Lig’deki yabancı hakem tartışmalarına değinen Ilıcalı, "Bu maçı seyreden herkes yabancı hakem isteyecek. Biz her zaman adalet istedik ve bunun mücadelesini verdik. Bugün tartışılan bazı pozisyonlar var ama içimiz rahat. Çünkü hata yapılabilir ama bu hatalar her iki takıma da olabilir. Bugün sahada köşe vuruşu kullanılırken oyuncumuzun kafasına bir şey atılmadı.

Çünkü sahada yabancı hakem vardı. Meşale atıldı, oyun durduruldu. Ancak Trabzonspor maçında kalecimiz meşaleler yanarken oyunun devam ettiğini gördük. O zaman yerli hakem sahadaydı, ama yabancı hakem bunu durdurdu. Bu farkın herkes tarafından görülmesi gerekiyor" dedi.

Trabzonspor’un yabancı hakem talebiyle ilgili de konuşan Ilıcalı, "Trabzonspor’un bu açıklaması çok normal. Çünkü sadece onlar değil, bu adaletsizliğe uğrayan birçok takım sesini çıkarmaya başladı. Biz bugün buraya adaleti getirdik. Aslında biz getirmedik, biz isyan ettik. Ağustos ayında ‘Yabancı VAR olsun’ diye açıklama yaptım.

O dönem pek destek görmedik ama sonra bütün kulüpler bu taleplerimizi dile getirmeye başladı. Süreç içinde federasyon yabancı VAR uygulamasını getirdi. Ancak bu yeterli olmadı, çünkü sahada hatalar devam etti. Biz de ‘Yabancı VAR yetmiyor, sahadaki kararlar da değişmeli’ dedik. Bu noktaya kolay gelmedik" ifadelerini kullandı.

"Trabzonspor da Adalet İstiyor"

Yabancı hakem uygulamasının önemine dikkat çeken Ilıcalı, “Bugün federasyonumuz yabancı hakemleri getirdi. Trabzonspor da adalet istiyor. Aslında herkes adalet istiyor. Kollanma dönemi sona erdi. Biz hakkımız yendiğinde her zaman isyan ettik ama bunu doğru bir şekilde ifade ettik.

Geçen yıl burada oynanan maçta, 20. dakikada oyuncumuz haksız yere kırmızı kart görmedi mi? Attığımız ikinci gol iptal edilmedi mi? O maçın 3-4-5 olması gerekirken, buradan 1-0 zor ayrıldık. Tabii ki yabancı hakem isteyeceğiz, adalet talep edeceğiz” dedi.

Hakemlerin tarafsızlığı konusunda da açıklamalarda bulunan Ilıcalı, "Bir Fenerbahçeli hakem Fenerbahçe’nin maçını yönetebilir mi? Yönetemez. Galatasaraylı bir hakem, Galatasaray’ın maçını yönetebilir mi? Yönetemez. Ancak Türkiye’de bu durum belirsiz. Bizim Galatasaraylı taraftarlarla hiçbir problemimiz yok. Ama adaletin sağlanması gerekiyor. Yeni federasyon geldiğinde kimlerin oylarıyla seçildi biliyor musunuz? Galatasaray’ın. Onlar bu federasyona oy verdi. Beş oy farkla seçildi. 

Biz federasyon başkanının açıklamalarını samimi bulduk, federasyona güvendiğimizi söyledik. Ancak hakem hataları devam etti. ‘Neden güveniyorsunuz? Hakem hataları yapılıyor’ dediler. Biz de hataların farkındayız. Sonuç olarak biz zararlı çıktık. Bugün adalet geldi, Trabzonspor da adalet istiyor. Güçlüyüz ve adım adım ilerliyoruz. İnşallah Türk futboluna gerçek adalet gelecek" diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak: İHA

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
Gökhan
1 yıl önce

Acun bugün ülkede çoğu şeyde adalet yok futbolda da olmaması normal bunun sebebide sana naber acun diyen adam bunu unutma bu ülkede fanatiktik herşeyin önüne geçti mi bunlar oluyor canınız yanınca canını yaktığınız takımıda sözde savunup ağzınıza alıp kirletmeyin

6
61 TS
1 yıl önce

Acun 96 2005 2011 de yabancı hakem olsaydı onu söyleseeydin. cüneyt deniz cem TS un puanlarını ceplere indirdiler vs vs zamanımda.

S
Salih
1 yıl önce

Konuşana bak.

R
Recep 5
1 yıl önce

Fenerin adaletten bahsetmesi için, 2011 kupasını trabzona teslim etmesi lazım. Ondan sonra belki konuşabilir.

B
bordolu mavili
1 yıl önce

eğer yerli olacaksa cem papila olsun !!!!!!!!! :))))) ne dersiniz acun beyyyy????????

Tüm Yorumlar (11)

G
Gökhan
1 yıl önce

Acun bugün ülkede çoğu şeyde adalet yok futbolda da olmaması normal bunun sebebide sana naber acun diyen adam bunu unutma bu ülkede fanatiktik herşeyin önüne geçti mi bunlar oluyor canınız yanınca canını yaktığınız takımıda sözde savunup ağzınıza alıp kirletmeyin

6
61 TS
1 yıl önce

Acun 96 2005 2011 de yabancı hakem olsaydı onu söyleseeydin. cüneyt deniz cem TS un puanlarını ceplere indirdiler vs vs zamanımda.

S
Salih
1 yıl önce

Konuşana bak.

R
Recep 5
1 yıl önce

Fenerin adaletten bahsetmesi için, 2011 kupasını trabzona teslim etmesi lazım. Ondan sonra belki konuşabilir.

B
bordolu mavili
1 yıl önce

eğer yerli olacaksa cem papila olsun !!!!!!!!! :))))) ne dersiniz acun beyyyy????????

6
61
1 yıl önce

Sen ne anlatıyorsun ilk önce adalet için 2011 şampiyonu ts diyeceksin, başkanın şike yaptıysam fb için, aykut diyor radara yakalandık uefa şike listesine fb bjk yazmış

T
Tr61
1 yıl önce

Kardeş kupa aynı ismi taşıdığın kişide, ondan isyeceksin

H
Husnu
1 yıl önce

Agizina sağlık Recep kardeș.

T
Tursun
1 yıl önce

Şekip olmadan olmaz hemşerim birde Haluk hoca (Burcuoğlu)hukuk kurulunda olmalı

Özgür ata
1 yıl önce

Vay be birgün fb’nin de ağzından “adalet” kelimesini düşürmeyeceğini göreceğimize ihtimal vermezdim. Kaldı ki adamlar GS ile birlikte hala hakemler tarafından en çok kayrılan 2 takımdan biri. Ne gs ne de fb kendilerini haklı çıkarmak için bizi anmasın

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Acun 2011 in adaletinin de yaninda ol O zaman adamsin