Trabzonspor’da kadro dışı bırakılan Abdülkadir Ömür Türkiye’den ayrıldı.
Bu sezon beklentilerin altında kalan ve hayal kırıklığı yaratan Trabzonsporlu oyuncu Abdülkadir Ömür Hull City ile anlaşma sağladı.
Ömür sabah saatlerinden sağlık kontrolünden geçmek üzere Türkiye’den ayrıldı.
Abdülkadir Ömür, Trabzonspor forması altında 211 resmi maçta yer alarak, bu maçlarda 25 gol ve 36 asistlik bir performans sergilemişti. Yetenekli oyuncunun transfer süreci, her iki kulüp yetkililerinin prensipte anlaşmaya varmasıyla hız kazandı. Transferin detayları üzerindeki görüşmelerin devam ettiği, ancak oyuncunun bonservis ücreti ve bir sonraki satıştan alınacak pay konularında son aşamaya gelindiği kaydedildi.
Abdülkadir Ömür'ün, İngiltere'ye giderek bugün sağlık kontrolünden geçmesi ve bu kontrolden sonra Hull City ile resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.
Tüm Yorumlar (38)
Muhammed
2 yıl önceTurk Messi ingilterede. Hayaller city ama gerçek hull city
Haydar
2 yıl önceSonuçta CİTY hahaha
AKIN
2 yıl önceBU SENE HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATMAYAN OYUNCU VAR MI? BÜTÜN SUÇU BİR OYUNCUYA YÜKLEDİNİZ. TRABZONSPORUN BORCU 4 MİLYAR CİVARINDA VE BU BORCUN SEBEBİ YABANCI OYUNCULAR... YERLİ OYUNCU HATA YAPTIMI HAKARET ET, YABANCIYA SES YOK. YÖNETİMİN YERİNDE OLSAM ALT YAPIYI KAPATIRIM, BİR DAHA DA TRABZONLU OYUNCU ALMAM. TARAFTAR BUNU İSTİYOR.
Ertugrul batirir
2 yıl önce5 milyon euro dan az bir meblaga transferine izin verildiyse eger Ertugrul Dogan hemen istifa edip gitmeli. Beni bir sonraki satistan pay ilgilendirmiyor su asamasa. 5 Milyon euro cash i gorecegim kapta!!! Artik yeter herkesi bedava yollamalariniz
kerem
2 yıl öncefazla uzun sürmez..
Ali durkaya
2 yıl önceElinizdeki kaliteleri satın ucuz politikalarla vasıfsız yabancıları toplayın Trabzonspor'a ondan sonra kulüp battı deyin yabancıları parayla geri gönderin böyle bir yönetim teknik sistem olmaz Uğurcan Abdulkadir Arif Hüseyin Eren Ali Şahin bunlar bir cevher Arif Ali Şahin bunlar ilk onbir futbolcusu nedir bu yahu tutturmuslar bir yabanci sevdası yabancılardan onuachu vemendi viska kaliteli Pepe bir maç var üç maç yok doğru transfer izlenmeli
Molla
2 yıl önceSatanlara onu idare edip oynatamayanlara yazıklar olsun...kendi evlatlarını tırpanlayan bir taskım olduk ve dibe doğru gidiyoruz.
açık görüş
2 yıl öncehayırlısı her iki taraf için
Metin
2 yıl önceİnşallah bir daha seni seyretmek zorunda kalmayız vasat bir insan vasat bir oyuncusun
Omar dayi
2 yıl önceyusufu da ayni sekil yolladilar ama iyi paraya gitti ömürde rakdik ayni ama ucuza gitti sirada ugurcan var dünkü macda yuhlatildi sira onda ama sunu yönetim ve hoca iyi bilmeliki taraftar kükredimi onlar klubün etrafindan gecemez adam gibi satin satacaksaniz kadro disi birakarak degil avciyi ben tütün spora bile hoca yapmam karar sizin
alix1461
2 yıl önceYayla çocuğu gideli her maçı kazandık,müthiş oynadık.iyi ki gitti.mendy kaleye geçsin ne top oynayacağız o zaman.yayla çocuğu uğurcanı menajerinin de yardımıyla yiyelim bak sen o zaman takıma
Mustafa Bahadır
2 yıl önceBöylesi herkes için hayırlı
getlo
2 yıl önceTrabzonsporda bi halt olamadıysa orda bi halt olmaz.
TS
2 yıl önceDua etsinler Acun beye yoksa ortada kalacaktı.
Soner colak
2 yıl önceYuhlayanmar Fontası izlemeye devam edin
Ahmet C.
2 yıl öncegüle güle , insallah basarili olursun fakat tek dilegim Bordo Mavi formayi tekrar giymemendir , 1996 daki kadromuz sizlerden senden daha kiymetliler.
doğrucu davut.
2 yıl önceOlamadı, olamayacağını düşünüyorum. İnşallah olur.Olursa Acun kazanır.
Kuzeyli
2 yıl önceBir Trabzonlu olarak yazıyorum,herkesi bunun içine katamam ama,Trabzon halkı kadar,tuhaf,önyargılı,kendi değerlerini yok eden başka bir yer olamaz. Linç edenleri hiç anlamıyorum.
Mehmet K.
2 yıl önceAbdülkadir'e kariyerinde basarilar diliyorum. Onu yuhalayan seyirciye de akil ve mantik. Kendi topcusunu bu kadar zalimce davranmak niye anlamak zor...
Çeto
2 yıl önceÇok ararsın çarşıbaşından otobüse binip maça gittiğin günleri
Özgür Ustaoglu
2 yıl önceVizesi varmi
Tokatli
2 yıl önceDikiş tutmaz ,futbolcu değil.
kani
2 yıl öncehoca yüceltti şımarttı şimdide biletini kesti. ekmeğini acun yer. kulüpte bakar. şu anda oynayanların alayından daha trabzonsporlu ve daha iyi topçuydu. Takımda adam galmadı. yakında mahalle arasından topçu toplarlar. son manevralarını yapıyorlar. geçmişteki kötü günlerden medet umuyorlar. burası trabzon ha bavulunuzu toplayın.
ihsan
2 yıl önceyolun açık olsun inşallah başarılı olursun. iyi de kötü de oynasan milli takım seviyelerine kadar çıkabildin. ayrıca trabzon ve trabzonsporlusun ve trabzon altyapısında yetiştin daha ne olsun sana yuh çeken hakaret edenlere yazıklar olsun
Meçotürk
2 yıl önceDuygularina yenik düstü.Türbündekilerle be alakan var Seyirci iyi pldunmu destekler lötü oldunmu köstekler.Buda bizim hakkimiz.
Taraftar
2 yıl önceYolun açık olsun .İnşallah başarılı olursun bizim çok bilmiş taraftarımızın yediği altyapıdan gelen futbolcular kervanına maalesef bir futbolcumuz daha katıldı.biz de bu zihniyet değişmediği sürece hem maddi hem de manevi olarak çok daha dibe vururuz vesselam ..
T. B
2 yıl önceAbdülkadir yetenegini hic bir zaman kullanmadi. Hatta ilk performansini bile aratiyordu. Ne yazikki özgüven sorunu var ve bu sebebden kendini hic gelistiremedi. Trabzonspordan gitmesi herkes icin daha hayirli olucaktir.
ALİ KARA
2 yıl önceYOLUN AÇIK OLSUN ŞIMARIK ÇOÇUK, UNUTMA ORALARDA FUTBOL YÜRÜYEREK OYNANMIYOR ! SEZON SONU GELMEDEN GERİ DÖNMEK İÇİN ARAYA ADAM SOKMAYA BAŞLARSIN.
salih
2 yıl önceKaça satıldı belli değil. Bu işte bir iş var. Başkanlar kendi aralarında mı anlaştılar.
Bayro
2 yıl önceGidecekse gitsin artık haberini dahi görmek istemiyorum Trabzonu yüzüstü bıraktı Turkiyede oynayamadığı futbolu İngiltere de oynayacağını saniyor. Orda yürüyerek oynanmıyor inşallah bir daha Trabzona dönmez.
TRABZON61
2 yıl önceİnşallah başarılı olursun da bu iş bilmez HOCA ve BAŞKAN ı rezil edersin...
TURKOGLU TURK
2 yıl önceOZ EVLAT DUSMANI NE KADAR LAFTA TS TARAFTARI VARSA ARTIK TRABZONSPORUN YAKASINDA DUSUN TOPUNUZU ALLAHA HAVALE EDIYORUM
halil haldızoğlu
2 yıl önceöyle yok kardeşim ben gurbetde tv başında maçı seyrederken kiriz geçirecem sensakatım diyecen çık kardeşım söle bura şu bu sorunlarım var ben gidiyorum iş bitsın hafdalardır kiriz geçiriyoz seyırci yuhlar ondakka sonra alkışlar öle yok bizim insanımız merttir çık açıkla ve git sonuçda en iyisini sen bilirsin biz uzakdan bakıyoz
Nihat
2 yıl önceMensubu olduğu tarikattan biraz uzaklaşması belki daha akıllıca düşünmesini sağlar.
Ahmet Can
2 yıl önceYanlış tercih. İspanya veya Fransa Ligi olmalıydı. Messi bile İngiltere ye gitmeye cesaret edemedi. Yolun açık olsun inşallah bu TS taraftarını utandırırsın
Bayro
2 yıl önceOradanda survivere gider işte
BEN HAKAN
2 yıl önceişallah başarılı olursun da trabzonspora para kazandırırsın ammaaa bu kafayla işin çok zor orası trabzon değil ona göre çocuğum
Hik61
2 yıl önceCehennem e kadar yolun var. Sefil.