| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Ocak 2024 09:42 Güncellenme tarihi: 30 Ocak 2024 10:09

Abdülkadir Ömür Türkiye’den ayrıldı

Abdülkadir Ömür Hull City’e transfer olmak için Türkiye’den ayrıldı.

Trabzonspor’da kadro dışı bırakılan Abdülkadir Ömür Türkiye’den ayrıldı.

Bu sezon beklentilerin altında kalan ve hayal kırıklığı yaratan Trabzonsporlu oyuncu Abdülkadir Ömür Hull City ile anlaşma sağladı.

Ömür sabah saatlerinden sağlık kontrolünden geçmek üzere Türkiye’den ayrıldı.

Abdülkadir Ömür, Trabzonspor forması altında 211 resmi maçta yer alarak, bu maçlarda 25 gol ve 36 asistlik bir performans sergilemişti. Yetenekli oyuncunun transfer süreci, her iki kulüp yetkililerinin prensipte anlaşmaya varmasıyla hız kazandı. Transferin detayları üzerindeki görüşmelerin devam ettiği, ancak oyuncunun bonservis ücreti ve bir sonraki satıştan alınacak pay konularında son aşamaya gelindiği kaydedildi.

Abdülkadir Ömür'ün, İngiltere'ye giderek bugün sağlık kontrolünden geçmesi ve bu kontrolden sonra Hull City ile resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.

Yorumlar (38)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Muhammed
2 yıl önce

Turk Messi ingilterede. Hayaller city ama gerçek hull city

H
Haydar
2 yıl önce

Sonuçta CİTY hahaha

A
AKIN
2 yıl önce

BU SENE HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATMAYAN OYUNCU VAR MI? BÜTÜN SUÇU BİR OYUNCUYA YÜKLEDİNİZ. TRABZONSPORUN BORCU 4 MİLYAR CİVARINDA VE BU BORCUN SEBEBİ YABANCI OYUNCULAR... YERLİ OYUNCU HATA YAPTIMI HAKARET ET, YABANCIYA SES YOK. YÖNETİMİN YERİNDE OLSAM ALT YAPIYI KAPATIRIM, BİR DAHA DA TRABZONLU OYUNCU ALMAM. TARAFTAR BUNU İSTİYOR.

E
Ertugrul batirir
2 yıl önce

5 milyon euro dan az bir meblaga transferine izin verildiyse eger Ertugrul Dogan hemen istifa edip gitmeli. Beni bir sonraki satistan pay ilgilendirmiyor su asamasa. 5 Milyon euro cash i gorecegim kapta!!! Artik yeter herkesi bedava yollamalariniz

K
kerem
2 yıl önce

fazla uzun sürmez..

Tüm Yorumlar (38)

M
Muhammed
2 yıl önce

Turk Messi ingilterede. Hayaller city ama gerçek hull city

H
Haydar
2 yıl önce

Sonuçta CİTY hahaha

A
AKIN
2 yıl önce

BU SENE HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATMAYAN OYUNCU VAR MI? BÜTÜN SUÇU BİR OYUNCUYA YÜKLEDİNİZ. TRABZONSPORUN BORCU 4 MİLYAR CİVARINDA VE BU BORCUN SEBEBİ YABANCI OYUNCULAR... YERLİ OYUNCU HATA YAPTIMI HAKARET ET, YABANCIYA SES YOK. YÖNETİMİN YERİNDE OLSAM ALT YAPIYI KAPATIRIM, BİR DAHA DA TRABZONLU OYUNCU ALMAM. TARAFTAR BUNU İSTİYOR.

E
Ertugrul batirir
2 yıl önce

5 milyon euro dan az bir meblaga transferine izin verildiyse eger Ertugrul Dogan hemen istifa edip gitmeli. Beni bir sonraki satistan pay ilgilendirmiyor su asamasa. 5 Milyon euro cash i gorecegim kapta!!! Artik yeter herkesi bedava yollamalariniz

K
kerem
2 yıl önce

fazla uzun sürmez..

A
Ali durkaya
2 yıl önce

Elinizdeki kaliteleri satın ucuz politikalarla vasıfsız yabancıları toplayın Trabzonspor'a ondan sonra kulüp battı deyin yabancıları parayla geri gönderin böyle bir yönetim teknik sistem olmaz Uğurcan Abdulkadir Arif Hüseyin Eren Ali Şahin bunlar bir cevher Arif Ali Şahin bunlar ilk onbir futbolcusu nedir bu yahu tutturmuslar bir yabanci sevdası yabancılardan onuachu vemendi viska kaliteli Pepe bir maç var üç maç yok doğru transfer izlenmeli

M
Molla
2 yıl önce

Satanlara onu idare edip oynatamayanlara yazıklar olsun...kendi evlatlarını tırpanlayan bir taskım olduk ve dibe doğru gidiyoruz.

A
açık görüş
2 yıl önce

hayırlısı her iki taraf için

M
Metin
2 yıl önce

İnşallah bir daha seni seyretmek zorunda kalmayız vasat bir insan vasat bir oyuncusun

O
Omar dayi
2 yıl önce

yusufu da ayni sekil yolladilar ama iyi paraya gitti ömürde rakdik ayni ama ucuza gitti sirada ugurcan var dünkü macda yuhlatildi sira onda ama sunu yönetim ve hoca iyi bilmeliki taraftar kükredimi onlar klubün etrafindan gecemez adam gibi satin satacaksaniz kadro disi birakarak degil avciyi ben tütün spora bile hoca yapmam karar sizin

A
alix1461
2 yıl önce

Yayla çocuğu gideli her maçı kazandık,müthiş oynadık.iyi ki gitti.mendy kaleye geçsin ne top oynayacağız o zaman.yayla çocuğu uğurcanı menajerinin de yardımıyla yiyelim bak sen o zaman takıma

M
Mustafa Bahadır
2 yıl önce

Böylesi herkes için hayırlı

G
getlo
2 yıl önce

Trabzonsporda bi halt olamadıysa orda bi halt olmaz.

T
TS
2 yıl önce

Dua etsinler Acun beye yoksa ortada kalacaktı.

S
Soner colak
2 yıl önce

Yuhlayanmar Fontası izlemeye devam edin

A
Ahmet C.
2 yıl önce

güle güle , insallah basarili olursun fakat tek dilegim Bordo Mavi formayi tekrar giymemendir , 1996 daki kadromuz sizlerden senden daha kiymetliler.

D
doğrucu davut.
2 yıl önce

Olamadı, olamayacağını düşünüyorum. İnşallah olur.Olursa Acun kazanır.

K
Kuzeyli
2 yıl önce

Bir Trabzonlu olarak yazıyorum,herkesi bunun içine katamam ama,Trabzon halkı kadar,tuhaf,önyargılı,kendi değerlerini yok eden başka bir yer olamaz. Linç edenleri hiç anlamıyorum.

M
Mehmet K.
2 yıl önce

Abdülkadir'e kariyerinde basarilar diliyorum. Onu yuhalayan seyirciye de akil ve mantik. Kendi topcusunu bu kadar zalimce davranmak niye anlamak zor...

Çeto
2 yıl önce

Çok ararsın çarşıbaşından otobüse binip maça gittiğin günleri

Özgür Ustaoglu
2 yıl önce

Vizesi varmi

T
Tokatli
2 yıl önce

Dikiş tutmaz ,futbolcu değil.

K
kani
2 yıl önce

hoca yüceltti şımarttı şimdide biletini kesti. ekmeğini acun yer. kulüpte bakar. şu anda oynayanların alayından daha trabzonsporlu ve daha iyi topçuydu. Takımda adam galmadı. yakında mahalle arasından topçu toplarlar. son manevralarını yapıyorlar. geçmişteki kötü günlerden medet umuyorlar. burası trabzon ha bavulunuzu toplayın.

I
ihsan
2 yıl önce

yolun açık olsun inşallah başarılı olursun. iyi de kötü de oynasan milli takım seviyelerine kadar çıkabildin. ayrıca trabzon ve trabzonsporlusun ve trabzon altyapısında yetiştin daha ne olsun sana yuh çeken hakaret edenlere yazıklar olsun

M
Meçotürk
2 yıl önce

Duygularina yenik düstü.Türbündekilerle be alakan var Seyirci iyi pldunmu destekler lötü oldunmu köstekler.Buda bizim hakkimiz.

T
Taraftar
2 yıl önce

Yolun açık olsun .İnşallah başarılı olursun bizim çok bilmiş taraftarımızın yediği altyapıdan gelen futbolcular kervanına maalesef bir futbolcumuz daha katıldı.biz de bu zihniyet değişmediği sürece hem maddi hem de manevi olarak çok daha dibe vururuz vesselam ..

T
T. B
2 yıl önce

Abdülkadir yetenegini hic bir zaman kullanmadi. Hatta ilk performansini bile aratiyordu. Ne yazikki özgüven sorunu var ve bu sebebden kendini hic gelistiremedi. Trabzonspordan gitmesi herkes icin daha hayirli olucaktir.

A
ALİ KARA
2 yıl önce

YOLUN AÇIK OLSUN ŞIMARIK ÇOÇUK, UNUTMA ORALARDA FUTBOL YÜRÜYEREK OYNANMIYOR ! SEZON SONU GELMEDEN GERİ DÖNMEK İÇİN ARAYA ADAM SOKMAYA BAŞLARSIN.

S
salih
2 yıl önce

Kaça satıldı belli değil. Bu işte bir iş var. Başkanlar kendi aralarında mı anlaştılar.

B
Bayro
2 yıl önce

Gidecekse gitsin artık haberini dahi görmek istemiyorum Trabzonu yüzüstü bıraktı Turkiyede oynayamadığı futbolu İngiltere de oynayacağını saniyor. Orda yürüyerek oynanmıyor inşallah bir daha Trabzona dönmez.

T
TRABZON61
2 yıl önce

İnşallah başarılı olursun da bu iş bilmez HOCA ve BAŞKAN ı rezil edersin...

T
TURKOGLU TURK
2 yıl önce

OZ EVLAT DUSMANI NE KADAR LAFTA TS TARAFTARI VARSA ARTIK TRABZONSPORUN YAKASINDA DUSUN TOPUNUZU ALLAHA HAVALE EDIYORUM

H
halil haldızoğlu
2 yıl önce

öyle yok kardeşim ben gurbetde tv başında maçı seyrederken kiriz geçirecem sensakatım diyecen çık kardeşım söle bura şu bu sorunlarım var ben gidiyorum iş bitsın hafdalardır kiriz geçiriyoz seyırci yuhlar ondakka sonra alkışlar öle yok bizim insanımız merttir çık açıkla ve git sonuçda en iyisini sen bilirsin biz uzakdan bakıyoz

N
Nihat
2 yıl önce

Mensubu olduğu tarikattan biraz uzaklaşması belki daha akıllıca düşünmesini sağlar.

A
Ahmet Can
2 yıl önce

Yanlış tercih. İspanya veya Fransa Ligi olmalıydı. Messi bile İngiltere ye gitmeye cesaret edemedi. Yolun açık olsun inşallah bu TS taraftarını utandırırsın

B
Bayro
2 yıl önce

Oradanda survivere gider işte

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

işallah başarılı olursun da trabzonspora para kazandırırsın ammaaa bu kafayla işin çok zor orası trabzon değil ona göre çocuğum

H
Hik61
2 yıl önce

Cehennem e kadar yolun var. Sefil.