| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Mart 2025 11:20 Güncellenme tarihi: 27 Mart 2025 12:07

Abdülkadir Ömür Trabzonspor'daki pişmanlığını anlattı! "Beni bıraksınlar diye yalvarırdım"

Rizespor forması giyen Abdülkadir Ömür, Trabzonspor kariyeri ve geçmiş dönemde gelen tekliflerle ilgili olarak konuştu.

Trabzonspor'dan Hull City'e transfer olan ve Rizespor'a kiralık olarak dönen Abdülkadir Ömür, katıldığı bir televizyon programında açıklamalarda bulundu.

Tüm Türkiye'nin kendisini "Trabzonsporlu Abdüş" olarak tanıdığını belirten Abdülkadir Ömür, "Trabzonluyum, orada doğup büyüdüm ve 15-16 yılımı Trabzonspor'da geçirdim. Şenol Hoca görevdeyken, maçtan önce ona gidip sarıldım, Uğurcan'a sarıldım. Güzel bir anı ve farklı bir duyguydu. Kaptanlığını yaptığım ve çocuk hayalim olan takıma karşı rakip olacağımı düşünsem, 'olmaz' derdim" dedi.

"Fatih Tekke taraftarların beklediği bir isimdi"

Fatih Tekke'nin Trabzonspor'da teknik adamlık görevini hak ettiğini söyleyen Ömür, "Kendisi Trabzonspor efsanesi. Hak ediyordu, umarım başarılı bir sezon geçirir. Tüm taraftarların da beklediği bir isimdi. Olumlu etkisi de oldu diyebiliriz. Umarım Trabzonspor için hayırlısı olur" ifadelerini kullandı.

"Yalvarırdım beni bıraksınlar diye"

Bordo mavili formayı terlettiği dönemde Avrupa'nın büyük takımlarından gelen tekliflerle ilgili olarak konuşan 25 yaşındaki futbolcu,  "Herkes tarafından konuşulan o meşhur teklifler geldiği zaman gayet sağlıklı bir Abdülkadir Ömür vardı. Teklifler sonrası iki ağır sakatlık yaşadım. Performansım bir türlü insanların ve benim istediğim seviyeye çıkmadı. O sakatlıklar başımı ağrıttı diyebilirim. Eğer şu an geriye dönebilsem, Ahmet Ağaoğlu'na çok rica eder, 'Ne olur, bu teklif reddedilemez bir teklif, bana kolaylık sağlayın' diye ağlardım. Yalvarırdım beni bıraksınlar diye. Trabzonspor'da başarılar da elde ettik, çocukluk hayalimi gerçekleştirdim. Ama o teklif sonrası, sakatlık açısından kariyerim aşağı gitti diyebilirim" dedi.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
FURKAN
1 yıl önce

Psikolojik olarak bitmiş bir insan bu kardeşimiz. Futbolcular neler yaşıyor yine futbol oynamaya eskisinden daha iyi performans göstermeye devam ediyor. Sen 10 sene öncesinin hikâyesiyle yaşamaya devam et. Eriksen kalp krizi geçirdi sahada eskisi gibi aynı seviyede performans gösteriyor. Şımarıklığı bırak da topunu oyna.

K
Kazım
1 yıl önce

Her Galatasaray maçı öncesi oynamama krizleri ile hatırlıyorum. Futbolculyğynu da Noa Pereira'ya borçlusun Yusuf ile birlikte. Joa oyun kurucu bir bekti ve sizleri parlattı. Yine bir Joa Pereira bulunsa birlikte güzel işler çıkarabilirsin. Yolun açık olsun. Geçmiş hatıralarda kalır. Gelecek yaşanır. Futbolda geçmiş yok

E
Erdem
1 yıl önce

Transfer olsaydım uçardım kaçardım hayalleri, peki hangi Türk futbolcu Avrupa da istikrar sağlamış, belki 3-5tane. Hami bile gittiği gibi geldi, say say bitmez bu şekil futbolcular. 2. lig takımına gittin, orda barınamayan şampiyonluk görmüş abdül, çok daha tecrübeli abdül,, tecrübesiz hailiyle bi de çok daha büyük takımlarda yıldız gibi parlayacaktı. Sen inanandın da biz de inanalım. Hayaller, hayaller,, Sen sakatlıktan çıkınca YİNE İYİ TOPARLADIN, SANA NE OLDUYSA ŞAMPİYONLUKTAN SONRA OLDU !!!

Y
Yorumcu61
1 yıl önce

Aynı ayak aynı top aynı Abdulkadir. Para için mi pişmansın. Arda gitti de ne yapıyor yedek kulübesinde oturmaktan başka. Futboldan zevk almak istiyorsan para için yapmayacaksın. Damarında bordo mavi kan kurumuş. Uğurcan niye gitmiyor. Milli takım yetiyor ona. En iyi takıma gitsen sakatlanmayacak mısın. Bu sefer de vatanım da vatanım dersin ki Rizesporu bu yüzden tercih etmiş olmayasın.

K
Kıskanılan ülkenin adamı
1 yıl önce

Seni kimse trabzonsporlu abdus olarak tanımıyor artık merak etme :)

Tüm Yorumlar (12)

F
FURKAN
1 yıl önce

Psikolojik olarak bitmiş bir insan bu kardeşimiz. Futbolcular neler yaşıyor yine futbol oynamaya eskisinden daha iyi performans göstermeye devam ediyor. Sen 10 sene öncesinin hikâyesiyle yaşamaya devam et. Eriksen kalp krizi geçirdi sahada eskisi gibi aynı seviyede performans gösteriyor. Şımarıklığı bırak da topunu oyna.

K
Kazım
1 yıl önce

Her Galatasaray maçı öncesi oynamama krizleri ile hatırlıyorum. Futbolculyğynu da Noa Pereira'ya borçlusun Yusuf ile birlikte. Joa oyun kurucu bir bekti ve sizleri parlattı. Yine bir Joa Pereira bulunsa birlikte güzel işler çıkarabilirsin. Yolun açık olsun. Geçmiş hatıralarda kalır. Gelecek yaşanır. Futbolda geçmiş yok

E
Erdem
1 yıl önce

Transfer olsaydım uçardım kaçardım hayalleri, peki hangi Türk futbolcu Avrupa da istikrar sağlamış, belki 3-5tane. Hami bile gittiği gibi geldi, say say bitmez bu şekil futbolcular. 2. lig takımına gittin, orda barınamayan şampiyonluk görmüş abdül, çok daha tecrübeli abdül,, tecrübesiz hailiyle bi de çok daha büyük takımlarda yıldız gibi parlayacaktı. Sen inanandın da biz de inanalım. Hayaller, hayaller,, Sen sakatlıktan çıkınca YİNE İYİ TOPARLADIN, SANA NE OLDUYSA ŞAMPİYONLUKTAN SONRA OLDU !!!

Y
Yorumcu61
1 yıl önce

Aynı ayak aynı top aynı Abdulkadir. Para için mi pişmansın. Arda gitti de ne yapıyor yedek kulübesinde oturmaktan başka. Futboldan zevk almak istiyorsan para için yapmayacaksın. Damarında bordo mavi kan kurumuş. Uğurcan niye gitmiyor. Milli takım yetiyor ona. En iyi takıma gitsen sakatlanmayacak mısın. Bu sefer de vatanım da vatanım dersin ki Rizesporu bu yüzden tercih etmiş olmayasın.

K
Kıskanılan ülkenin adamı
1 yıl önce

Seni kimse trabzonsporlu abdus olarak tanımıyor artık merak etme :)

0
0661
1 yıl önce

sana geçmişte öyle bir teklif olmadığ açıklandı, boşuna kendini dev aynasında görme.

A
Ali
1 yıl önce

Başkan Ahmet ağaoğlu böyşe bir teklifin olduğunu açıkladı.

D
doğan yıldız
1 yıl önce

bunu haber yapmayın artık.

M
Mehmet Kaya
1 yıl önce

vitaminsiz ayakta duramayan vasatın tekiydin kim sana niye teklif yapsın hem de premier ligden

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önce

He he sen herşeyi çok biliyorsun. Bay çok bilmiş.

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önce

Erto nun maskaraları görev başında.

H
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önce

Bos konuşmaya gerek yok. Futbol para oyunu. Erto cebini doldururken abdüş mü kurtaracak takımı