Trabzonspor'dan Hull City'e transfer olan ve Rizespor'a kiralık olarak dönen Abdülkadir Ömür, katıldığı bir televizyon programında açıklamalarda bulundu.
Tüm Türkiye'nin kendisini "Trabzonsporlu Abdüş" olarak tanıdığını belirten Abdülkadir Ömür, "Trabzonluyum, orada doğup büyüdüm ve 15-16 yılımı Trabzonspor'da geçirdim. Şenol Hoca görevdeyken, maçtan önce ona gidip sarıldım, Uğurcan'a sarıldım. Güzel bir anı ve farklı bir duyguydu. Kaptanlığını yaptığım ve çocuk hayalim olan takıma karşı rakip olacağımı düşünsem, 'olmaz' derdim" dedi.
"Fatih Tekke taraftarların beklediği bir isimdi"
Fatih Tekke'nin Trabzonspor'da teknik adamlık görevini hak ettiğini söyleyen Ömür, "Kendisi Trabzonspor efsanesi. Hak ediyordu, umarım başarılı bir sezon geçirir. Tüm taraftarların da beklediği bir isimdi. Olumlu etkisi de oldu diyebiliriz. Umarım Trabzonspor için hayırlısı olur" ifadelerini kullandı.
"Yalvarırdım beni bıraksınlar diye"
Bordo mavili formayı terlettiği dönemde Avrupa'nın büyük takımlarından gelen tekliflerle ilgili olarak konuşan 25 yaşındaki futbolcu, "Herkes tarafından konuşulan o meşhur teklifler geldiği zaman gayet sağlıklı bir Abdülkadir Ömür vardı. Teklifler sonrası iki ağır sakatlık yaşadım. Performansım bir türlü insanların ve benim istediğim seviyeye çıkmadı. O sakatlıklar başımı ağrıttı diyebilirim. Eğer şu an geriye dönebilsem, Ahmet Ağaoğlu'na çok rica eder, 'Ne olur, bu teklif reddedilemez bir teklif, bana kolaylık sağlayın' diye ağlardım. Yalvarırdım beni bıraksınlar diye. Trabzonspor'da başarılar da elde ettik, çocukluk hayalimi gerçekleştirdim. Ama o teklif sonrası, sakatlık açısından kariyerim aşağı gitti diyebilirim" dedi.
Tüm Yorumlar (12)
FURKAN
1 yıl öncePsikolojik olarak bitmiş bir insan bu kardeşimiz. Futbolcular neler yaşıyor yine futbol oynamaya eskisinden daha iyi performans göstermeye devam ediyor. Sen 10 sene öncesinin hikâyesiyle yaşamaya devam et. Eriksen kalp krizi geçirdi sahada eskisi gibi aynı seviyede performans gösteriyor. Şımarıklığı bırak da topunu oyna.
Kazım
1 yıl önceHer Galatasaray maçı öncesi oynamama krizleri ile hatırlıyorum. Futbolculyğynu da Noa Pereira'ya borçlusun Yusuf ile birlikte. Joa oyun kurucu bir bekti ve sizleri parlattı. Yine bir Joa Pereira bulunsa birlikte güzel işler çıkarabilirsin. Yolun açık olsun. Geçmiş hatıralarda kalır. Gelecek yaşanır. Futbolda geçmiş yok
Erdem
1 yıl önceTransfer olsaydım uçardım kaçardım hayalleri, peki hangi Türk futbolcu Avrupa da istikrar sağlamış, belki 3-5tane. Hami bile gittiği gibi geldi, say say bitmez bu şekil futbolcular. 2. lig takımına gittin, orda barınamayan şampiyonluk görmüş abdül, çok daha tecrübeli abdül,, tecrübesiz hailiyle bi de çok daha büyük takımlarda yıldız gibi parlayacaktı. Sen inanandın da biz de inanalım. Hayaller, hayaller,, Sen sakatlıktan çıkınca YİNE İYİ TOPARLADIN, SANA NE OLDUYSA ŞAMPİYONLUKTAN SONRA OLDU !!!
Yorumcu61
1 yıl önceAynı ayak aynı top aynı Abdulkadir. Para için mi pişmansın. Arda gitti de ne yapıyor yedek kulübesinde oturmaktan başka. Futboldan zevk almak istiyorsan para için yapmayacaksın. Damarında bordo mavi kan kurumuş. Uğurcan niye gitmiyor. Milli takım yetiyor ona. En iyi takıma gitsen sakatlanmayacak mısın. Bu sefer de vatanım da vatanım dersin ki Rizesporu bu yüzden tercih etmiş olmayasın.
Kıskanılan ülkenin adamı
1 yıl önceSeni kimse trabzonsporlu abdus olarak tanımıyor artık merak etme :)
0661
1 yıl öncesana geçmişte öyle bir teklif olmadığ açıklandı, boşuna kendini dev aynasında görme.
Ali
1 yıl önceBaşkan Ahmet ağaoğlu böyşe bir teklifin olduğunu açıkladı.
doğan yıldız
1 yıl öncebunu haber yapmayın artık.
Mehmet Kaya
1 yıl öncevitaminsiz ayakta duramayan vasatın tekiydin kim sana niye teklif yapsın hem de premier ligden
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önceHe he sen herşeyi çok biliyorsun. Bay çok bilmiş.
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önceErto nun maskaraları görev başında.
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önceBos konuşmaya gerek yok. Futbol para oyunu. Erto cebini doldururken abdüş mü kurtaracak takımı