Dünya Kupası Elemeleri Yarı Finali'nde bu akşam Romanya ile karşılaşacak olan A Milli Futbol Takımı'nın maç kadrosu netleşti. Teknik direktör Vincenzo Montella’nın belirlediği listede, Trabzonspor forması giyen Mustafa Eskihellaç’ın dışarıda kalması dikkat çekti. Bu karar, Trabzonsporlu oyuncuların milli takımdaki temsiliyetine dair tartışmaları yeniden alevlendirdi.
Fatih Tekke’nin Sözleri Yeniden Gündemde
Mustafa Eskihellaç’ın kadro dışı kalmasıyla birlikte, Trabzonspor’un efsane isimlerinden teknik direktör Fatih Tekke’nin geçmişte yaptığı açıklamalar sosyal medyada tekrar paylaşılmaya başlandı. Tekke, milli takımlarda Trabzonsporlu oyunculara karşı bir tutum sergilendiğini savunmuştu.
“Geçmenize Müsaade Etmeleri Mümkün Değildi”
Fatih Tekke, milli takım seçmelerindeki adaletsizliğe dikkat çektiği açıklamasında şu ifadelere yer vermişti:
“Milli takımlarda haksızlığa uğramış futbolcu sayısı çoktur, bunu söyleyeyim. Bunların başında maalesef yine Trabzonsporlu oyuncular gelir. Genel hatlarıyla o dönemde yarıştığımız oyuncular hem kaliteleri, hem başarıları bir de o pazarın sahipleriydiler zaten. Orada onları geçmenize müsaade etmeleri mümkün değildi.”
Tüm Yorumlar (16)
Yalcinx5
3 ay önceGondermeyin milli takima topcu ya zaten kendi takiminda sure alamayan adamlari cagiriyo
Taraftar
3 ay önceBundan sonra Milli Takımlara futbolcu göndermeyerek tepkinizi koyun. İnceldiği yerden kopsun.
Yunus
3 ay önceBu akşam ferdiyi gördükten sonra olur böyle şeyler abii diyelim…
serkan
3 ay önceİyiki oynamadin valla çok sevindim en azından çöp olmuş oyuncu tayfasinda yer almadin. Milli takım ruhu yok sırf birileri birilerinin oynamasını istiyor...arda barış hakan Uğurcan Kerem milli takımı hak eden oyuncular değildir...hepsi boş..
Hasan
3 ay önceSantrafor yokken Fatih Tekke gibi süper golcüyü oynatmayan koca kafalar Ferdi varken Mustafa yı alır mı? Uğurcan bizdenken bir türlü birinci kaleci olamadı GS gidince beş gol yediği maçtan sonra bile kesilmedi. TR de adaletsizlik, liyakatsızlık iliklere kadar işlemiş.
Emin 61
3 ay önceFinalde elensek mi ?
Ali durkaya
3 ay önceDogru barış dun takımın en kötusu idi ferdi sagda mustafa solda olmali idi
Hüseyin Yıldız
3 ay önceFerdi varken Mustafa zor
suat kahraman
3 ay önceferdi müthiş oynadı o yüzden hoca haklı çıktı
Vatandaş
3 ay önceAkşam gördük, BJK'den de hiç oyuncu yoktu, sonlara doğru Orkun Kökçü oyuna alındı, spikerden Orkun'a bi övgüler, abartmalar... Jekeliler eziklenmesin diye.. Ulan sizin ciğerinizi biliriz.. Yıllardır iyi biliyoruz biz bu futboldaki istanbul terörünü..
mts
3 ay öncetrabzonsporluyuz mustafa'yı da çok severiz, ancak ferdi varken milli takımda oynaması biraz zor..ancak sakatlık durumunda oyuna alınabilir...ferdi dün akşam gölü attı ve oyunun en iyisiydi
mts
3 ay öncebu psikolijik eziklik duygusundan bir an önce çıkması lazım insanlarımızın
mts
3 ay öncesen de takımın başantrenörü olmalıydın
mts
3 ay öncebakış açısı önemli...sen önce türk müsün yoksa trabzonlu musun ? önce trabzonluyum diyorsan kosovayı tutabilirsin bir sonraki maçta
Salih
3 ay önceİrfan kahveci.
Fanatik 61
2 ay önceMts kardeşim senin anlamadigin bi konu var Irfan can, kaan ayhan, samet akaydin, mert günok gibi futbolcudan sayilmayanlar kadroda oluyoda hatta irfan can oyuna bile giriyo bu tam bir rezillk. Konu ferdimi mustafami değil yani tabiki ferdi eğer sakat değilse. Ben şahsen hic istemiyorum TRABZONSPORUMUZDAN milli takima oyuncu gitsin. Milli takim kadrosunu kim kuruyosa tam bir adaletsiz istanbul medyasinin kuklasi