Trabzon'da Yalıncak Plajı'nda yapılan düzenlemeler esnasında çekilen bir fotoğraf karesi gündem olmuştu. Sahilde görülen beton yapılar eleştiri toplamıştı.
Sosyal medyada da gündem olan konu hakkında Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, sosyal medyada bir vatandaşın eleştirisini yanıtladı.
Beton yapının sahile yakışmadığı yönündeki söylemlere Zorluoğlu " Tamamlanınca çok güzel ve doğaya uyumlu bir plajımız olacak. Birkaç ay kaldı. Beton yapıların hepsi ahşap kaplama oluyor. Biraz sabır lütfen." şeklinde yanıt verdi.
Tüm Yorumlar (23)
Hakan61
5 yıl önceDOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİN Lütfen yeter kandırmayın bizi oysaki biz sizi seviyoruz
davut
5 yıl önceDün ağaç kestiniz, bugün sahile beton döküyorsunuz. Bu eser sizindir sevgili akpartili dostlar. Umarım gelecek seçimde buna göre oy verirsiniz diyeceğim ama umudum yok.
İdris
5 yıl önceBugüne kadar niye hiç plaj yapılmamış denize kıyısı olan yerde kimse sormuyor. Tabi her seçim bir çuval fındığa en az %60 oy verirsen denize bakarsın anca.
osman
5 yıl öncebunlara daha oy yok abi
Mehmet Keskin
5 yıl önceBu işe kılıf uydurmaya çalışmaktansa betonları, zemin de dahil derhal yıkmanız daha iyi olacak. Niçin kaplama olsun. Ne gerek var?. Sadece ahşap olamaz mı?
hakan
5 yıl önceyahu bırakın biey yapmayın kardeşim. yeşile düşman doğaya düşman düşünene düşman kanser hücresi gibisiniz. girdiğiniz yeri mahfediyorsunuz. sabrede sabrede bu hale getirdiniz güzelim trabzonu
Paçanlı
5 yıl önceAğaç kaplayınca oluyor mu öyle ya.Ya buradaki mesele betonlaşma ,talan,rant.Allah aşkına dünya da örneklere bir bakın gelişmişlik betonla değil doğaya uyumla olur.Bir kıyı kenti olan Trabzonumuzun sahiline Uzungöl’üne yaylalarına bir bakın.Üstüne ağaç kaplamakla sorun giderilir mi? Bu nasıl mühendislik nasıl şehircilik anlayışı?Denizimize bile rahat giremiyoruz çoğu sahil kıyısı paylaşılmış.Çukurçayır hali ortada bildiğin beton yığını.Her yeri bina yapana kadar devam edeceğiz sonrası malum.
Hahahaaaa
5 yıl önceSeven sizsiniz dimi :))) sevilen de sizsiniz isveçten selamlar
ckrgl
5 yıl öncearkadaş haldezenli ya, uzungöldeki gibi betonun üzerini ağaç kaplayınca doğayla uyumlu sanıyor.. uzungölü de böyle bitirdi bunlar. zihniyet çürük
Berat
5 yıl önceBİr kaç aymı şakamısın başkan ağustos sonu damı açacan plajı iyiysen kışın gider girersin denize orda Allah akıl versin şu adamı belediye başkanı yapanların kafasına ne diyeyim ah ah
Muhalif
5 yıl önceBu adam çalışıyor.Yatan eski başkana bu kadar maraz çıkarılmıyordu. Demek neymiş, çalışma, üretme, göze batma...
Kombo
5 yıl önceYabancıya serbest Türk’e paralı olsun, hatta hatta yabancıyı alın türkü sokmayın içeri, ben olsam öyle yaparım ne de olsa maraba olduk ülkemizde.
Kaptan
5 yıl önceBu millete hizmet lazım değil.Yaptıkça nankörleşiyorlar.İşleri güçleri takoz olmak.Yok öyle olmaz böyle olmaz.Görüşünüzü belirtin örnek gösterin başkada gölge etmeyin.
Cin Ali
5 yıl önceKumusala beton döktünüz,betonu boyatarakmı kapataksınız ayıbı Neyin sabrı
Gülendam
5 yıl önceProjelerin olması kötü bir şey değil. Projeler olmalıdır. Trabzon halkı her şeyin güzeline layıktır. Ama insanın aklına bazı sorular geliyor. 1-Dünya'nın neresinde kum üzerine beton - betonlar dökülerek plaj düzenlemesi yapılıyor ? 2-Beto, tuğla ne zamandır sökülür ve takılır malzeme oldu ? Betonu ve tuğlayı nasıl yıkmadan sökeceğiz ? 3-Fotoğraflardan gördüğümüz kadarıyla, bu kadar fazla soyunma kabinine ve duş kabinine ihtiyaç var mıdır ? Sanki tüm Trabzon burada duş alacak gibi bir durum oluşmuş. Belediye Başkanı Sayın Zorluoğlu eminim buradaki eksiklikleri düzeltmek için elinden geleni yapacaktır. Kendisi teknik elemandır ve buradaki aksaklıkları mutlaka yerinde inceleyecektir.
Bilenbiri
5 yıl öncePlaj açılsın ilk sen gidersin....:)...!
Ahmet
5 yıl önceFotoyu ilk gördüğümde sahile organize sanayi bölgesi yapılıyor sandım
Alfa
5 yıl önceAllahtan gönlümde vicdanımda rahat oy vermiyorum.
Hırsızlar
5 yıl önceBaşkanım sen şu sahili, milletin sahilini, sahile çöken HIRSIZ SİTE SAHİPLERİNDEN kurtardın ya, SANA HELAL OLSUN.
Site
5 yıl önceSen sahiline o site sahipleri çöp döktğ yollara diye inemiyordun, adam bunlardan kurtardı ey gidi :))
Abi kandırılmayalım
5 yıl önceKim bu fotoyı servis etti? Site sahipleri. Dertleri ne? Milletin hakkı olan sahillere çöktüler, geri alınsın istemiyorlar.
Korkusuz Kaptan
5 yıl önceilk seçimde gideceksiniz
Sertac
5 yıl önceIyi niyet ise yaramiyor baskan, elindeki kadro yetersz. Kaykay pistinde de cuvalladilar.kafalar com eski, bos adam dolu belediye. Bu geri kafalilikla, ancak bu kadar. Her aksiyonda rezil oluyoruz Turkiye ye