| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Mayıs 2021 14:32 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 16:46

Zorluoğlu'ndan Yalıncak Plajı cevabı

Yalıncak Plajı'ndaki beton yapının eleştirilmesine Başkan Zorluoğlu yanıt verdi

Trabzon'da Yalıncak Plajı'nda yapılan düzenlemeler esnasında çekilen bir fotoğraf karesi gündem olmuştu. Sahilde görülen beton yapılar eleştiri toplamıştı.

Sosyal medyada da gündem olan konu hakkında Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, sosyal medyada bir vatandaşın eleştirisini yanıtladı.

Beton yapının sahile yakışmadığı yönündeki söylemlere Zorluoğlu " Tamamlanınca çok güzel ve doğaya uyumlu bir plajımız olacak. Birkaç ay kaldı. Beton yapıların hepsi ahşap kaplama oluyor. Biraz sabır lütfen." şeklinde yanıt verdi.

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hakan61
5 yıl önce

DOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİN Lütfen yeter kandırmayın bizi oysaki biz sizi seviyoruz

D
davut
5 yıl önce

Dün ağaç kestiniz, bugün sahile beton döküyorsunuz. Bu eser sizindir sevgili akpartili dostlar. Umarım gelecek seçimde buna göre oy verirsiniz diyeceğim ama umudum yok.

İdris
5 yıl önce

Bugüne kadar niye hiç plaj yapılmamış denize kıyısı olan yerde kimse sormuyor. Tabi her seçim bir çuval fındığa en az %60 oy verirsen denize bakarsın anca.

O
osman
5 yıl önce

bunlara daha oy yok abi

M
Mehmet Keskin
5 yıl önce

Bu işe kılıf uydurmaya çalışmaktansa betonları, zemin de dahil derhal yıkmanız daha iyi olacak. Niçin kaplama olsun. Ne gerek var?. Sadece ahşap olamaz mı?

Tüm Yorumlar (23)

H
Hakan61
5 yıl önce

DOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİN Lütfen yeter kandırmayın bizi oysaki biz sizi seviyoruz

D
davut
5 yıl önce

Dün ağaç kestiniz, bugün sahile beton döküyorsunuz. Bu eser sizindir sevgili akpartili dostlar. Umarım gelecek seçimde buna göre oy verirsiniz diyeceğim ama umudum yok.

İdris
5 yıl önce

Bugüne kadar niye hiç plaj yapılmamış denize kıyısı olan yerde kimse sormuyor. Tabi her seçim bir çuval fındığa en az %60 oy verirsen denize bakarsın anca.

O
osman
5 yıl önce

bunlara daha oy yok abi

M
Mehmet Keskin
5 yıl önce

Bu işe kılıf uydurmaya çalışmaktansa betonları, zemin de dahil derhal yıkmanız daha iyi olacak. Niçin kaplama olsun. Ne gerek var?. Sadece ahşap olamaz mı?

H
hakan
5 yıl önce

yahu bırakın biey yapmayın kardeşim. yeşile düşman doğaya düşman düşünene düşman kanser hücresi gibisiniz. girdiğiniz yeri mahfediyorsunuz. sabrede sabrede bu hale getirdiniz güzelim trabzonu

P
Paçanlı
5 yıl önce

Ağaç kaplayınca oluyor mu öyle ya.Ya buradaki mesele betonlaşma ,talan,rant.Allah aşkına dünya da örneklere bir bakın gelişmişlik betonla değil doğaya uyumla olur.Bir kıyı kenti olan Trabzonumuzun sahiline Uzungöl’üne yaylalarına bir bakın.Üstüne ağaç kaplamakla sorun giderilir mi? Bu nasıl mühendislik nasıl şehircilik anlayışı?Denizimize bile rahat giremiyoruz çoğu sahil kıyısı paylaşılmış.Çukurçayır hali ortada bildiğin beton yığını.Her yeri bina yapana kadar devam edeceğiz sonrası malum.

H
Hahahaaaa
5 yıl önce

Seven sizsiniz dimi :))) sevilen de sizsiniz isveçten selamlar

C
ckrgl
5 yıl önce

arkadaş haldezenli ya, uzungöldeki gibi betonun üzerini ağaç kaplayınca doğayla uyumlu sanıyor.. uzungölü de böyle bitirdi bunlar. zihniyet çürük

B
Berat
5 yıl önce

Bİr kaç aymı şakamısın başkan ağustos sonu damı açacan plajı iyiysen kışın gider girersin denize orda Allah akıl versin şu adamı belediye başkanı yapanların kafasına ne diyeyim ah ah

M
Muhalif
5 yıl önce

Bu adam çalışıyor.Yatan eski başkana bu kadar maraz çıkarılmıyordu. Demek neymiş, çalışma, üretme, göze batma...

K
Kombo
5 yıl önce

Yabancıya serbest Türk’e paralı olsun, hatta hatta yabancıyı alın türkü sokmayın içeri, ben olsam öyle yaparım ne de olsa maraba olduk ülkemizde.

K
Kaptan
5 yıl önce

Bu millete hizmet lazım değil.Yaptıkça nankörleşiyorlar.İşleri güçleri takoz olmak.Yok öyle olmaz böyle olmaz.Görüşünüzü belirtin örnek gösterin başkada gölge etmeyin.

C
Cin Ali
5 yıl önce

Kumusala beton döktünüz,betonu boyatarakmı kapataksınız ayıbı Neyin sabrı

G
Gülendam
5 yıl önce

Projelerin olması kötü bir şey değil. Projeler olmalıdır. Trabzon halkı her şeyin güzeline layıktır. Ama insanın aklına bazı sorular geliyor. 1-Dünya'nın neresinde kum üzerine beton - betonlar dökülerek plaj düzenlemesi yapılıyor ? 2-Beto, tuğla ne zamandır sökülür ve takılır malzeme oldu ? Betonu ve tuğlayı nasıl yıkmadan sökeceğiz ? 3-Fotoğraflardan gördüğümüz kadarıyla, bu kadar fazla soyunma kabinine ve duş kabinine ihtiyaç var mıdır ? Sanki tüm Trabzon burada duş alacak gibi bir durum oluşmuş. Belediye Başkanı Sayın Zorluoğlu eminim buradaki eksiklikleri düzeltmek için elinden geleni yapacaktır. Kendisi teknik elemandır ve buradaki aksaklıkları mutlaka yerinde inceleyecektir.

B
Bilenbiri
5 yıl önce

Plaj açılsın ilk sen gidersin....:)...!

A
Ahmet
5 yıl önce

Fotoyu ilk gördüğümde sahile organize sanayi bölgesi yapılıyor sandım

A
Alfa
5 yıl önce

Allahtan gönlümde vicdanımda rahat oy vermiyorum.

H
Hırsızlar
5 yıl önce

Başkanım sen şu sahili, milletin sahilini, sahile çöken HIRSIZ SİTE SAHİPLERİNDEN kurtardın ya, SANA HELAL OLSUN.

S
Site
5 yıl önce

Sen sahiline o site sahipleri çöp döktğ yollara diye inemiyordun, adam bunlardan kurtardı ey gidi :))

A
Abi kandırılmayalım
5 yıl önce

Kim bu fotoyı servis etti? Site sahipleri. Dertleri ne? Milletin hakkı olan sahillere çöktüler, geri alınsın istemiyorlar.

K
Korkusuz Kaptan
5 yıl önce

ilk seçimde gideceksiniz

S
Sertac
5 yıl önce

Iyi niyet ise yaramiyor baskan, elindeki kadro yetersz. Kaykay pistinde de cuvalladilar.kafalar com eski, bos adam dolu belediye. Bu geri kafalilikla, ancak bu kadar. Her aksiyonda rezil oluyoruz Turkiye ye