| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 31 Mart 2021 13:56 Güncellenme tarihi: 24 Nisan 2026 10:49

Yomra'daki uçak için imzalar atıldı!

Belediye kasasından harcama yapılmadan hayata geçirilecek projede, uçak enkazı pide salonu olarak hizmet verecek.

Trabzon'un Yomra İlçesinde atıl şekilde bekleyen uçak pide salonu oluyor.

Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık ve işletmeci taraflar arasında bugün imzalar da atıldı. 

Belediye kasasından harcama yapılmayacağını açıklayan Bıyık " Yomra'mızda bulunan uçak enkazını, belediyemizin kasasından tek kuruş çıkmayacak şekilde tüm Karadeniz'in hizmetine sunuyoruz. Sancak Mahallemizde bulunan, belediyemize ait olan ve kiracılarımız tarafından işletilen çay bahçesine kurulacak olan uçak, pide salonu olarak hizmet verecek. 4 milyon TL'yi bulan tüm kurulum ve yapım maliyeti işletmeciler tarafından karşılanacak. Yomra'mıza hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Esma çevik
5 yıl önce

O uçak çürümedimi ????

M
murat
5 yıl önce

neden çürüsün kaç sene oldu ki ? en fazla bakımsızlıktan bir kaç yerinde boya sökülmesi olmuştur. zaten bir tek gövdesi duruyor. kanatları sökük vaziyette yanında bildiğim kadarıyla.

M
miraçk
5 yıl önce

bende öle yapmayı düşünüyordum

U
UĞUR MACİT
5 yıl önce

SAYIN BAŞKAN UÇAĞIN ARKA KISMINI ÇAPRAZ ŞEKİLDE BORDO MAVİ BOYAMANIZI İSTERİZ DAHA ŞEKİL OLUR :)))

K
Kaptan
5 yıl önce

Başkan tebrikler.Bu işi hallettiğin için.Güzel olur yomra sahil yolu kenarında.İşletmecisinede hayırlı olsun.

Tüm Yorumlar (8)

E
Esma çevik
5 yıl önce

O uçak çürümedimi ????

M
murat
5 yıl önce

neden çürüsün kaç sene oldu ki ? en fazla bakımsızlıktan bir kaç yerinde boya sökülmesi olmuştur. zaten bir tek gövdesi duruyor. kanatları sökük vaziyette yanında bildiğim kadarıyla.

M
miraçk
5 yıl önce

bende öle yapmayı düşünüyordum

U
UĞUR MACİT
5 yıl önce

SAYIN BAŞKAN UÇAĞIN ARKA KISMINI ÇAPRAZ ŞEKİLDE BORDO MAVİ BOYAMANIZI İSTERİZ DAHA ŞEKİL OLUR :)))

K
Kaptan
5 yıl önce

Başkan tebrikler.Bu işi hallettiğin için.Güzel olur yomra sahil yolu kenarında.İşletmecisinede hayırlı olsun.

M
Misafir
5 yıl önce

Hani başka şovmenler türemişti uçağa talip millet sözleşme imzalarken kiralarını ödemeyip 4 milyonun altına girecektiler güya pişmiş aşa su katmaktan başka bir şey yapamayanlar neredeler

L
Laz Ali
5 yıl önce

Belediyemizden tabiki para çıkmayacak. Satılacak olsa hurdası milyon dolarlar edecek malzeme bedavaya yandaşımıza peşkeş çekildi desene. Yani anlayacağınız milyon dolarlık hurda yandaşa bedava verilmiş laf kalabalığı ile bizi kandırdığını sanıyor sayın Başkan.

B
Başkasının uçağını nasıl satsın?
5 yıl önce

La uşağum, Belediye Pegasus'un uçağını nasıl satacak? De bana bakayım?