Trabzon'un Yomra İlçesinde atıl şekilde bekleyen uçak pide salonu oluyor.
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık ve işletmeci taraflar arasında bugün imzalar da atıldı.
Belediye kasasından harcama yapılmayacağını açıklayan Bıyık " Yomra'mızda bulunan uçak enkazını, belediyemizin kasasından tek kuruş çıkmayacak şekilde tüm Karadeniz'in hizmetine sunuyoruz. Sancak Mahallemizde bulunan, belediyemize ait olan ve kiracılarımız tarafından işletilen çay bahçesine kurulacak olan uçak, pide salonu olarak hizmet verecek. 4 milyon TL'yi bulan tüm kurulum ve yapım maliyeti işletmeciler tarafından karşılanacak. Yomra'mıza hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (8)
Esma çevik
5 yıl önceO uçak çürümedimi ????
murat
5 yıl önceneden çürüsün kaç sene oldu ki ? en fazla bakımsızlıktan bir kaç yerinde boya sökülmesi olmuştur. zaten bir tek gövdesi duruyor. kanatları sökük vaziyette yanında bildiğim kadarıyla.
miraçk
5 yıl öncebende öle yapmayı düşünüyordum
UĞUR MACİT
5 yıl önceSAYIN BAŞKAN UÇAĞIN ARKA KISMINI ÇAPRAZ ŞEKİLDE BORDO MAVİ BOYAMANIZI İSTERİZ DAHA ŞEKİL OLUR :)))
Kaptan
5 yıl önceBaşkan tebrikler.Bu işi hallettiğin için.Güzel olur yomra sahil yolu kenarında.İşletmecisinede hayırlı olsun.
Misafir
5 yıl önceHani başka şovmenler türemişti uçağa talip millet sözleşme imzalarken kiralarını ödemeyip 4 milyonun altına girecektiler güya pişmiş aşa su katmaktan başka bir şey yapamayanlar neredeler
Laz Ali
5 yıl önceBelediyemizden tabiki para çıkmayacak. Satılacak olsa hurdası milyon dolarlar edecek malzeme bedavaya yandaşımıza peşkeş çekildi desene. Yani anlayacağınız milyon dolarlık hurda yandaşa bedava verilmiş laf kalabalığı ile bizi kandırdığını sanıyor sayın Başkan.
Başkasının uçağını nasıl satsın?
5 yıl önceLa uşağum, Belediye Pegasus'un uçağını nasıl satacak? De bana bakayım?