Trabzon’da amatör futbolun kalbi olan Yavuz Selim Stadı, Avni Aker Stadı ve 19 Mayıs Spor Salonu ile birlikte TOKİ’ye verilerek yıkılmıştı. Geçtiğimiz günlerde Yavuz Selim Stadı’nın yeniden yapılacağı iddiaları gündeme getirilirken Avni Aker'in olduğu alanda çalışmaların başladığı görüldü.
SAHA YAPILIYOR AMA YAVUZ SELİM DEĞİL!
Bu gelişme üzerine Haber61’in ulaştığı Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Trabzon Şube Başkanı Cahit Erdem konuyla ilgili detayları anlattı. Erdem, bölgede yeni bir saha yapımı için çalışmaların başladığını ancak bu stadun Yavuz Selim Stadı yerine geçecek bir yapıda olmadığını aktardı.
AMATÖR MAÇLARA UYGUN DEĞİL
Erdem “ O bölgeye bir saha yapılıyor ancak projede planlanan sahanın boyutları 49 metreye 97 metre olarak belirlendi. Bu ölçüler amatör maçlarının oynanabileceği nizami ölçüler değil. Yapılması planlanan saha, halı saha ölçülerinin bir seviye büyüğü. Bizim isteğimiz verilen sözlerin tutulması, sahanın boyutlarının 68 metreye 105 metre olması ve suni çim yapılmasıdır. Böylelikle amatör maçların oynanması imkanına sahip olmasıdır. “ ifadelerini kullandı
Yavuz Selim Stadı yeniden mi yapılacak? İlginç detaylar var!
Cahit Erdem: Verilen sözler tutulsun, yapılmayı planlanan sahanın ölçüleri amatör maçların oynanacağı ölçüde değil.
Tüm Yorumlar (13)
Kavak meydanlı
6 yıl önceYavuz Selim stadı yapılacağına 2 kat yer altına otopark yapılsa daha iyi. Futbol sahası başka yere olur. Ama Trabzon da güncel ve hergün sorunu yol otopark demedin demeyin
Trabzonsporlu
6 yıl önceCahiller, her şeyi yüzlerine gözlerine bulaştırıyorlar. Bir saha yapmayı beceremiyorlar. Beceriksiz cahiller.
Trabzon
6 yıl önceTrabzon amatöründe futbol bitti takımlar idman yapmaya yer bulamıyor. Gerekli mercekler bu işe el atması gerek. futbol fabrikası artık merdiven altına dönmeye başladı acilen tesisleşme yapılası gerekli trabzon amatör futbol klüpleri için.
bordo mavi
6 yıl önceamatörün kalbi yavvuz selim sahası geri gelmeli
İbrahim
6 yıl önceTRABZON BİTİRİLİYOR. ORAYA PARKIN İÇİNDE KALMAK ŞARTIYLA 8BİNLİK STAD VE TİYATRO BİNASI YAPILMALI. OTOPRK YERİN ALTINA YAPILMALI
Cts61
6 yıl önceFutbol sahasi yapilsin trabzon bir futbol sehridir,futbol sahasi yok trabzonda her yere park ev yapmayin.
Yusuf çiçek
6 yıl önce15 sene önce bizim oynadığımız zaman da Söğütlü de 4 saha, Yavuz selim ,molozda yaklaşık 4 saha vardı.şimdi uzak kaldım ama sanırım bunların hiçbiri kalmadı.gençeri kötü alışkanlıklardan uzak tutan yerlere ihtiyacımız var.
Serko61
6 yıl önceRant varsa yapılır rant yoksa yapılmaz nokta.
rıza61
6 yıl önceyavuz selim stadını geri istiyoruz nokta...
Önemli
6 yıl önceİçinde tiyatro müze açık oturma alanları olacak şekilde ulusal bir mimari yarışma düzenlesin belediye trabzonun göbeğinde yıllar boyu trabzonun reklam yüzü olacak harika yeşilliği olan bir proje çıksın meydana. Ama yaparlar mı yapmazlar. Bizim tanıdık var ver ona kibrit kutusu gibi bi saha çizsin yanına Vadilerde yapılan S şeklinde heryeri beton yürüme yolu yapılsın yan tarafı derbeder dursun oldu sana proje.. üzülüyorum bu kente. Özellikle şehir dışında yaşamaya başladıktan sonra Trabzonun halini görmek beni üzüyor. Ama olsun pazarkapıda kocaman bir cami yapıyoruz o bütün kusurları örter ne güzel memleket.
seyfi
6 yıl önceniye yıkıldı kı yavuz selim
ercan öksüz
6 yıl önceEğer başkanın dediği gibi ölçüler nizami değilse orasıda birilerine peşkeş çekilmiş oluyor şaşırdıkmı hayır.
Misafir
6 yıl önceTrabzonu yönetenler Trabzon futbolunu bitirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Sırası gelince sosyal medyada en koyu futbol taraftarı kesilirler. Utanın biraz.