| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 30 Mart 2021 11:49 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 16:54

Vali Ustaoğlu kırmızı çizgiyi çekti

Tüm Türkiye’de trafikte yaya önceliğini vurgulamak için gerçekleştirilen “Yayalar kırmızı çizgimizdir” uygulaması kapsamında Trabzon’da da etkinlik düzenlendi.

Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu’nun katılımıyla Atapark mevkindeki yaya geçidinde gerçekleştirilen etkinlikte geçitteki beyaz çizgilerden birisi kırmızıya boyandı. Etkinliğe katılan öğrenciler “Yayalar kırmızı çizgimizdir” yazılı dövizler açtı.
Etkinlik sonunda Vali Ustaoğlu açıklamalarda bulundu.

Ustaoğlu anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdiklerini belirterek “ 2019 yılında Bakanlığımız tarafından yaya öncelikli trafik yılı ilan edilmişti. Bu kapsamda biz de 2019 yılında yaya öncelikli kampanya başlatarak farklı zamanlarda etkinlikler yaptık. Bir dönem yine öncelik yayanın diye burada bir etkinlik geçirdik. Toplumumuzun duyarlılığı için 2 yıldır bunları sürdürüyoruz. Bugün yine bakanlığımızın başlattığı yaya öncelikli yıl kapsamında yaya önceliği kırmızı çizgimizdir mottosuyla tüm ilçelerimizde de kırmızı çizgimizi çekiyoruz. Yaya çizgilerimizden birini de kırmızıya boyayarak etkinliğimizi gerçekleştirdik. Yaptığımız etkinlikle toplumuzun duyarlılığını artırmak istedik. Öğrencilerimizin de taşıdığı dövizlerde, yayalar kırmızı çizgimizdir diyerek böyle bir farkındalığı ortaya koyduk.” İfadelerini kullandı.

Pandemiyle ilgili açıklamalarda da bulunan Ustaoğlu şöyle konuştu;

İlimizle birlikte birçok il de kırmızı kategoride. Bizde bakanlığın yayınladığı genelge doğrultusunda kararları paylaştık. Esnafımızın ciddi sıkıntıları vardı. Onların beklentisi vardı Belli bir oradan da da olsa açılma istekleri vardı. Bugün itibariyle restoran ve kafeler yüzde 50 oranında açılacak. Bunun yanında birçok uygulama oldu. Sokağa çıkma kısıtlaması cumartesiyi de kapsayacak. Her gün aynı şeyleri söylüyoruz. Yeter ki kurallara uyalım. Kurallar uyulduğu yerde sıkıntı olmuyor. Baştan beri kırmızı listedeyiz. İnanıyorum ki bayrama bizi çok daha güzel günler bekleyecek. Muhtarlarımızla da bir araya gelerek onları da işin içine alarak tedbirleri daha ileriye getireceğiz.

Trabzon’da eğitim konusunda bir değişiklik olmayacak aynı şekilde devam edecek.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Davut
5 yıl önce

Sosyal mesafeye mükemmel uyulmuş :)

G
gökmen aktaş
5 yıl önce

sayım valim bırakım boş işleri..Okullar kapılı bütün öğrenciler uzun sokakta meydanda...işe gitmek zorunda olanlara ceza yazma peşine koşacağına bunları denetlettir.Kıpkırmızı olacaz sayende