| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 01 Nisan 2020 15:58 Güncellenme tarihi: 03 Nisan 2024 13:32

Vali Ustaoğlu fotoğrafları paylaştı ve uyardı

Trabzon Valisi Ustaoğlu uyardı.

Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu, Uzunsokak'ın yaya trafiğine kapatılması işle ilgili iki fotoğraf paylaşarak uyardı.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Vali Ustaoğlu, "Çok kıymetli Trabzonlu Hemşerilerim sizlerin sağlığı için aldığımız tedbirleri fotoğraflarda görüyorsunuz. Lütfen uyarıları dikkate alalım ve zorunlu olmadıkça dışarıya çıkmayalım. Evden çıkmak zorunda kalırsanız sosyal mesafeye dikkat edelim!" dedi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Dr.t
6 yıl önce

Peki bir alt caddede neler oluyor

M
Muzaffer Esnaf
6 yıl önce

Sayın valim, Çalışmalarınızı taktirle takip ediyoruz. Acizane benim de bir önerim olacak. Lütfen aynı evde yaşasalar bile ikişer,üçerli gruplar halinde yürümeyi yasaklayın. Çünkü toplum olarak ancak yasaklardan anlıyoruz. Eskilerin tabiriyle" İyilikten maraz doğar" malisef.

H
Hsn
6 yıl önce

Sokağın başında iki memur var uzun sokağa çıkan sokaklar hep açık herkez girip çıkıyo sokağa bu sokak başını kapatma olayı saçma olmuş biraz

M
Murat Şahin
6 yıl önce

Sokağın başı kapalı ama sokağa giren yan yollar açık sokak başında bekleyen Memurların emeğine yazık

C
Cuneyt
6 yıl önce

Slm lar sayin acaba benmi yanlis dinledim sayin cumhurbaskanini her ilin pandemi durumunu illerin valiligine birakildi siz orda ne isle mesgulsunuz acaba sokak kapatmakla bu is olmaz il genelinde karantina olayini daha da genisletmeniz gerekir birazda sert yaptirim yapin bu millet kibarliklan anlamazz birazdaha ileri tedbirler alin

Tüm Yorumlar (6)

D
Dr.t
6 yıl önce

Peki bir alt caddede neler oluyor

M
Muzaffer Esnaf
6 yıl önce

Sayın valim, Çalışmalarınızı taktirle takip ediyoruz. Acizane benim de bir önerim olacak. Lütfen aynı evde yaşasalar bile ikişer,üçerli gruplar halinde yürümeyi yasaklayın. Çünkü toplum olarak ancak yasaklardan anlıyoruz. Eskilerin tabiriyle" İyilikten maraz doğar" malisef.

H
Hsn
6 yıl önce

Sokağın başında iki memur var uzun sokağa çıkan sokaklar hep açık herkez girip çıkıyo sokağa bu sokak başını kapatma olayı saçma olmuş biraz

M
Murat Şahin
6 yıl önce

Sokağın başı kapalı ama sokağa giren yan yollar açık sokak başında bekleyen Memurların emeğine yazık

C
Cuneyt
6 yıl önce

Slm lar sayin acaba benmi yanlis dinledim sayin cumhurbaskanini her ilin pandemi durumunu illerin valiligine birakildi siz orda ne isle mesgulsunuz acaba sokak kapatmakla bu is olmaz il genelinde karantina olayini daha da genisletmeniz gerekir birazda sert yaptirim yapin bu millet kibarliklan anlamazz birazdaha ileri tedbirler alin

F
Fuat kaplan
6 yıl önce

İstediğiniz Kadar polis koyun bişey değişmez bu insanlar anlamıyo laftan