Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu, Uzunsokak'ın yaya trafiğine kapatılması işle ilgili iki fotoğraf paylaşarak uyardı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Vali Ustaoğlu, "Çok kıymetli Trabzonlu Hemşerilerim sizlerin sağlığı için aldığımız tedbirleri fotoğraflarda görüyorsunuz. Lütfen uyarıları dikkate alalım ve zorunlu olmadıkça dışarıya çıkmayalım. Evden çıkmak zorunda kalırsanız sosyal mesafeye dikkat edelim!" dedi.
Çok kıymetli Trabzonlu Hemşerilerim sizlerin sağlığı için aldığımız tedbirleri fotoğraflarda görüyorsunuz. Lütfen uyarıları dikkate alalım ve zorunlu olmadıkça dışarıya çıkmayalım. Evden çıkmak zorunda kalırsanız sosyal mesafeye dikkat edelim ! pic.twitter.com/ax2CzrV466
— İsmail Ustaoğlu (@valiustaoglu) April 1, 2020
Tüm Yorumlar (6)
Dr.t
6 yıl öncePeki bir alt caddede neler oluyor
Muzaffer Esnaf
6 yıl önceSayın valim, Çalışmalarınızı taktirle takip ediyoruz. Acizane benim de bir önerim olacak. Lütfen aynı evde yaşasalar bile ikişer,üçerli gruplar halinde yürümeyi yasaklayın. Çünkü toplum olarak ancak yasaklardan anlıyoruz. Eskilerin tabiriyle" İyilikten maraz doğar" malisef.
Hsn
6 yıl önceSokağın başında iki memur var uzun sokağa çıkan sokaklar hep açık herkez girip çıkıyo sokağa bu sokak başını kapatma olayı saçma olmuş biraz
Murat Şahin
6 yıl önceSokağın başı kapalı ama sokağa giren yan yollar açık sokak başında bekleyen Memurların emeğine yazık
Cuneyt
6 yıl önceSlm lar sayin acaba benmi yanlis dinledim sayin cumhurbaskanini her ilin pandemi durumunu illerin valiligine birakildi siz orda ne isle mesgulsunuz acaba sokak kapatmakla bu is olmaz il genelinde karantina olayini daha da genisletmeniz gerekir birazda sert yaptirim yapin bu millet kibarliklan anlamazz birazdaha ileri tedbirler alin
Fuat kaplan
6 yıl önceİstediğiniz Kadar polis koyun bişey değişmez bu insanlar anlamıyo laftan