| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Mart 2020 12:32 Güncellenme tarihi: 02 Nisan 2024 14:43

Vali Ustaoğlu açıkladı! Trabzon'da yarından itibaren devreye giriyor

Trabzon’da koronavirüs önlemleri kapsamında yaşlılar için bakanlık tarafından hazırlanan yazılım devreye girecek.

İçişleri Bakanlığı tarafından evlerinden çıkamayan yaşlıların ihtiyaçlarını karşılamak hazırlanan yeni yazılım Trabzon’da devreye giriyor.

Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu Ortahisar Kaymakamlığı tarafından oluşturulan Vefa destek grubunu ziyaret etti. Vali Ustaoğlu burada yaptığı açıklamada 18 ilçede vefa iletişim merkezleri kurulduğunu belirterek Bakanlık tarafından hazırlanan yeni yazılım ın devreye gireceğini ve bu yazılımla daha hızlı hizmet verilebileceğini söyledi.

Ustaoğlu, “Şuan için 112, 155 ve 156 üzerinden gelen çağrılara cevap veriyoruz. Şuanda bakanlığımız bir yazılım gerçekleştiriyor. Yarın devreye girecek. Biz her kaymakamlıkta Vefa iletişim merkezleri oluşturduk. BU merkezlerde 24 saat esasına dayalı olarak personellerimiz görev alacak. 112, 155 ve 156’yı arayan vatandaşlarımızın çağrıları bu vefa iletişim merkezine düşecek yarından itibaren, bu merkezdeki arkadaşımız hemen notunu alacak, gruplara bildirecek, gruplar harekete geçerek evlerde bu ihtiyaçları karşılayacak. Yarın iletişim merkezi devreye girdiğinde daha seri bir şekilde sonuç almaya başlayacağız” dedi.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Adalet
6 yıl önce

Bu anca evyıkar başkada birşeyden anlamaz

S
Sedat
6 yıl önce

Saha da çalışan belediye işçileri için neden kimse önlem almıyor?

V
Vatandaş
6 yıl önce

Tamam güzel bir uygulama ama zaten yaşlı insan bunlar belki de çoğunun kimsesi yok.bu numaraları nerden öğrenip arayacaklar.burada bence en büyük görev muhtarlara düşüyor.bu gibi insanları tespit edip kaymakamlığa ve valiliğe bildirsinler.ayrica biz vatandaşlar da varsa çevremizde böyle insanlar yardımcı olalım....

H
Hasan ALİ
6 yıl önce

Sayın vali. Evlerinde yatan öğretmenleri imamları da sahaya alsak iyi olmaz mı. Her işe polis koşuyor gördüğüm kadarı ile. Rabbim Müslüman Türkleri korusun inşAllah