Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Trabzon Valisi olarak atanan Aziz Yıldırım, ilk mesajını Haber61’e verdi.
Vali Aziz Yıldırım, “Bizi buraya atan büyüklerimize teşekkür ediyorum. Sayın Cumhurbaşkanımıza ve bakanımıza. İnşallah şimdiye kadar edindiğimiz tecrübelerimizi Trabzon’a hizmet için kullanacağız. Ata toprağında hizmet verecek olmak büyük gurur. İnşallah layık olurum. Önümüzdeki hafta hazırlıkları yapar sonrada buradan ayrılırız diye düşünüyorum.” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Mert Ali
2 yıl önceİnşallah birde fenerbahçeyi tutmuyorsundur sn valim. :)
fred
2 yıl öncetebrikler.
samuel
2 yıl öncebaşarılar
Adil
2 yıl önceSizden Trabzon olarak şöyle isteklerim var. Bunları yaparsan adın unutulmaz. Gidende göremediklerimizi sizde görmek isteriz. 1- abartı egzoza son verilsin. 2- düğün konvoy kornaları gece 10’dan sonra çalınmasın 3- havaya silah atışlarında ciddi para cezası yazılsın 4-Belediyenin verdiği yanlış karar sonucu milletin parası heva edildiğinde yumruğunuzu masaya vurmalısınız. 5- Konforlu değil de sıradan bir araçla Trabzon sokaklarını dolaşıp zemin, mekan çalışmasının durumunu belirlemelisiniz.
FATİH SARI
2 yıl önceHayırlı olsun. Başarılar diliyorum.
Trabzon 61
2 yıl önceHalkın içinde olsanız yeter memur anlayışına sahip vali olmazsınız İnşallah